Ik erger me bij Halo2 aan de repetieve levels, k zal niet gaan spoilen maar ik zit in 1 van de laatste levels en het is allmaal erg donker en saai. Bij HalfLife2 heb ik echt het gevoel telkens iets nieuws te beleven en bij Halo2 heb ik het oldskool shoot em up gevoel. De SF setting van Halo spreekt me dan wel weer meer aan dan HL2, en de voertuigen in Halo2 zijn ook veel mooier. Passen toch allebij wel in mijn collectie..
Half-Life 2 natuurlijk. Maar eigenlijk is het een oneerlijke strijd. Half-Life 2 is technisch natuurlijk veel beter. Niet erg betaalbaar maar wel beter. Maar voor de rest vind ik Halo 2 ook een topspel.
ik heb allebei de spellen en ik vind ze allebei gewoon goed.. half-life 2 is een beetje raar spel kwa verhaal maar de engine is geweldig. halo 2 heeft een vet verhaal alleen de engine doet niks bijzonders. multiplayer kan je niet vergelijken. halo 2 is gewoon een frag fest.... counterstrike source is een tactical shooter... maar beide zijn cool om te spelen..
ja hoe the f*ck komt het dat er zoveel mensen misselijk van worden??? snap hier nix van, misschien staat het al ergens anders; sorry dan voor deze post... Maar wtf is up with that?? /edit: heb het al gevonden (grootste probleem = motion sickness) http://www.nu.nl/news.jsp?n=448804&c=55 weird hoor
Idd.. :{ Tja, misschien zijn dat gewoon geen bikkels! Vooral bij het hovercraft stukje blijken erg veel gamers misselijk te worden?
Inderdaad een beetje een vreemde vergelijking. Enige wat ik ervan kan zeggen is dat ik Half-Life 2 minder vind tegenvallen dan Halo 2.
Ik word niet alleen misselijk van HL2 hoor, wel meer games. Maar bij HL2 gewoon extreem snel, binnen 5 was het bijna :r