12/09/04 Reports are coming in from Columbus, Ohio, where an alleged shooting occurred at Alrossa Villa, the nightclub where Damageplan was performing tonight. The earliest reports indicate that Dimebag Darrell and one other band member were among those killed. lees verder Man, dit is echt klote
Gezellige boel, ontevreden fans ofzo Zwaar triest. (Ik hoop btw morgen je betaling binnen te krijgen, dan kan het meteen op de post. )
zijn ze in amerika toch een stuk verder dan met ons in Nederland.. maar dit kan toch echt niet(ps zou er weer een nieuwe versie van lange frans en baas b komen??)
damn dit is echt te sad voor woorden, dit doet me meer als theo of pim... die gast was zo verschrikkelijk goed op gitaar, RIP DIME!!
Tering man, ben er echt best wel kapot van. Ga best vaak naar concerten zo ook naar het laatste concert van Vinnie en Dimebag in nederland.... Triest triest triest
Echt zonde, dime was een van de beste gitaristen... Voor zover bekend is trouwens alleen Dimebag doodgeschoten...
Ja, heb het inmiddels ook door. Vinnie wel goed geraakt maar ligt op de intensive care, volhouden man, al is je broer wel dood....
het gerucht gaat dat de schutter na eerst Dimebag van 'point blank'-afstand in zijn hoofd te hebben geschoten gezegd zou hebben: 'Breaking up Pantera ruined my life'... ik heb het nog niet in een officiële bron gelezen, maar het zou behoorlijk ernstig zijn dat is het sowieso natuurlijk al, maar om zo'n fucked up reden