Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G@ngstR

    G@ngstR // D-ST*R.com //

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou t voor gezien met t kopen van vuurwerk...alcohol kost me al genoeg :)
    Misschien een betonstrijkertje hier en daar, maar dan heb ik t ech wel gehad hor, vroeger was ik n echte freak daarin, maar kvind t nie zow spannend meer...
     
  2. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan dat dan? Als de max voor pijlen 40 gr. is en voor sierpotten 200 gr.?

    Noem de pijlen en potten eens en het merk waarvan ze zijn.
     
  3. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    20 dec is de voorverkoop.. een slof rotjes + babypijltjes houdt mij wel zoet tot oudjaarsdag :cool:
     
  4. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook jaren gestopt met vuurwerk, maar naar parties gaan waar je vreselijke bedragen voor moet neer tellen en eenmaal binnen doodgedrukt worden, nee dat hoeft voor mij niet meer.

    Afgelopen 2 jaren steek ik weer (sier)vuurwerk af, de laaste jaren heb je hele leuke pakketen van 50-60€, met van die mooie flowerbeds. Vroeger stond ik ook tot in de morgen kanonslagen af te steken maar dat zou ik voor geen goud weer doen ;) Wel jammer dat die 100000 klappers zo moeilijk te krijgen zijn nu..
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik koop een paar vlinders/nitraat kweet niet hoe dat heet. Vind ik wel hard genoeg. En dan heb ik genoeg gehad :)

    edit: ohja..kheb nog 30 strijkers liggen ofzo, uit oostenrijk, daar zijn ze legaal EN maar €1,50 per slof :{ .
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hoeveel kopen jullie eigenlijk vuurwerk, want als ik het zo hoor gaan er honderden euro's de lucht in geknalt worden bij nieuwjaar.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    als je alles bij elkaar optelt wel meer hoor ;)
    zit in de miljoenen denk ik :cool:
     
  8. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    meestal rond de 80 euro... maar mn pa betaald :cool:
     
  9. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wat rotjes en andere brol dus ongeveer €30-50. En ik woon in belgie en ik snap dat niet zo goed van de nederlanders die hier vuurwerk kopen en dan naar nl brengen. vind ik vaag.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  10. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren voor 110 euro siervuurwerk besteld (proline, legaal)
    Volgende week nog wat extra vlinders, nitraten, (beton)strijkers halen (gaat zo snel op... veel leuke verkeersborden hier in de buurt ;))
     
  11. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik koop wat pijltjes, wat vlindertjes en vind het best, zonde van me geld kan ik wel wat moois mee kopen zoals een game of muziek cdtje
     
  12. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    10.000 klapper is niet heel moeilijk meer te krijgen zoals iemand op pagina 11 poste,een m8 heeft eentje besteld bij hutuin voor 60€ , en legaal uiteraard
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Vorig jaar had onze familie ook een 100 duizend klapper en waren ze vergeten het ding uit te rolllen. Gevolg: Een ontzettend grote explosie van 2 sec.:D
    Wel zonde, maar ja.
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Komt omdat er in belgie heel ander en zwaarder (Lees: in Nederland illegaal) vuurwerk te koop is.
     
  15. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    wow niet uitrollen is wel gevaarlijk. niet ophangen vind ik ook altijd zonde, als je em op straat uitrolt maakt ie minder lawaai en gaat die meestal sneller af. ok zal wel moeilijk em helemaal in een boom of paal op te hangen maar die laatste paar meters zeker: die bom in het midden moet gewoon in de lucht hangen _0/

    ik weet nog jaren geleden hadden we zo'n 100k klapper, maar het was flink aan het ijzelen die nacht: niemand die em wilde aansteken, uiteindelijk hadden we de slachtoffer gevonden, hij zo stoer van: "mietjes! ik doe het wel" hij dus dat ding aansteken en ja hoor, ging die heel hard op z'n bek hahaha. good times
    _O_
     
  16. Reus

    Reus Guest

    Hm ja bengaals vuurwerk is wel mooi, maar ik ga voor de potten denk ik.

    Buurman werkt bij de luchtmacht en die heeft altijd enorme oranje/rode vuren (soort van lichtkogels op de grond...beter dan bengaals vuur) en lichtkogels.

    Voor mij geen knal zooi meer, begint te vervelen. Enkel "zwaar" siervuuwerk.

    Kijken of ik dit jaar mijn diamond pasje ga gebruiken 8)

    Trouwens ik zag in een krantje wat zwaardere potten van diamond: "Bijna professioneel vuurwerk" [​IMG] Iemand enig idee?


    Maarja ik ga maar weer eens de nodige fora bezoeken, en daarvan mijn lijsje maken.
     
  17. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    een tip voor je.. Pro-line vind ik persoonlijk ook erg goed.
     
  18. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro-line vind ik persoonlijk wat tegenvallen. Ik houd meer van Diamond. Die nieuwe grote pot van het plaatje ken ik nog niet, waarschijnlijk nieuw dit jaar? Hoe duur gaat dat ding kosten, rond de 40-45 zeker?

    Zelf heb ik een pakket van mijn schoonvader gekregen, vanuit belgie. Hetzelfde pakket als vorig jaar. Is toen al erg goed bevallen. Koop verder denk ik nog een paar diamond potten erbij en wat pijlen.
     
  19. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    3 jaar geleden ben ik zelf naar belgie gereden, daar hadden ze toen een grote felgroene pot in de vorm van een kegel. Zo'n dertig centimeter hoog. Nou die kan ik dus AANRADEN!!! Ze vertelde me toen dat dat ding boven de daken uit zou spuiten. Ik had zo iets van ja zal wel.
    Nou echt waar, dat ding bleef maar hoger en hoger gaan, boven het puntje van het dak (van 2 etages), je weet niet wat je ziet. Wat ook zo tof was was dat ie heel lang bleef branden, al met al ongeveer een dikke minuut.
    Kosten: 30 euro! Spotgoedkoop als je het vergelijkt met 12 shots potten in nederland voor hetzelfde geld.

    Dusse voor als er nog iemand gaat, daar moet je naar vragen!


    PS voor een mortier hoef je zelf nix te bouwen, moet je er gewoon zo'n lanceerkoker bij vragen/kopen.
     
  20. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    ik zal eens kijken bij dat diamond vuurwerk. misschien is het wel wat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina