Ok, ik heb de Zyxel 650R-33 over isdn modem, omdat mijn internet laatste tijd behoorlijk bagger is ben ik op internet eens gaan rondkijken. Ik lees nu alleen maar slechte dingen over deze modem en zit er dus over na te denken om een andere modem te gebruiken. Hoe gaat dit nou precies, kan ik een nieuwe modem zomaar aansluiten, een nieuwe MAC adres aanvragen via demon en het werkt? Zijn er ook nog modems die jullie aanraden?
Verder heb ik ook nog gelezen dat de Zyxel modem de 1024 niet ondersteunt en dat het maximale rond de 800 zat. Nu heb ik een paar modems gevonden die de volle 1024 wel ondersteunen, o.a de E-Tech ADSL modem Router en de Draytek Vigor2600 ADSL modem/router.
Wat vinden jullie ervan? Er zit een behoorlijk prijsverschil tussen de twee, hebben jullie ervaringen met andere modems etc.
Daarnaast wou ik er ook nog bij vertellen dat ik met mijn (nog steeds) 512 upload geen games kan hosten zonder lag, ik heb daarvan ook gehoort dat de schult bij de modem ligt en niet bij Demon zelf. Ik hoop dat ik dan met een andere modem gewoon zonder lag games (Halo) kan hosten.
Dat was mijn verhaal, advies zou handig zijn
Mja sorry voor dat, ik heb demon en word nu er heel vak afgegooit, dus post ik er wat van in de Demon Adsl thread, daar hoort dat toch
Laatst bewerkt: 21 apr 2004