1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Demon ADSL

Discussie in 'Games' gestart door deNeut, 13 mei 2003.

  1. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    ja da schiet niet op maar ik denk dat ik het dus bij speedlinq houdt maar ik vindt het wel raar dat die dan wel kan en bbned niet terwijl ze uit de zelfde centrale komen 3400 meter verderop
     
  2. joe_banana

    joe_banana Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    demon

    ik heb al een paar maanden demon en het werkt perfect. Enige aanpassing was een ander modem, want als ik een spel hoste op xboxconnect was er lag voor de joiners. De verbinding is altijd stabiel geweest en no problemos voor de bananen man

    ciao
     
  3. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: demon

    Stabiel? Dat moet je precies schrijven op de dag dat ik weer zo'n fijn bericht van Demon krijg:

    In de nacht van dinsdag 17 op woensdag 18 februari zal er onderhoud verricht worden aan centrale apparatuur in het DSL netwerk.

    Hierdoor zal ook uw Demon DSL-verbinding tijdens het onderhoud voor ongeveer 30 minuten worden onderbroken. De werkzaamheden zijn gepland tussen 00.01 en 06.00 CET. Na afloop van de werkzaamheden zullen verbindingen ongewijzigd weer opkomen.


    En ondertussen nog steeds geen snelheidsupgrade... :mad: |:-
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    hahaha ondertussen nog steeds geen ADSL!!!!!

    Aanvraagdat 06-01-2004. Bevestiging KPN 28-1-2004. En nog steeds nix :mad:, oja verbinding lag afgelopen 3 dagen plat (telefoon dus). Toffe service, zoek nu al (dus voordat de troep is geinstalleerd) een normaal bedrijf.
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ***Update planning upgrades ***

    9 maart 2004
    Verdere mededeling naar aanleiding van eerder aangekondigde snelheidsupgrades

    In eerdere berichten is een planning voor de upgrades bekendgemaakt. Dit bericht dient ter bevestiging van die planning. De upgrades van lijnen die via Versatel en BaByXL zijn aangesloten zijn inmiddels uitgevoerd. Voor de overige klanten die in aanmerking komen voor de upgrade geldt het volgende:

    Demon begint op 15 maart met de uitvoering van de upgrades en streeft ernaar deze op 31 maart afgerond te hebben.

    Voorwaarden gesteld in eerdere berichten blijven van toepassing.

    U wordt per e-mail aan het adres postmaster@systeemnaam.demon.nl op de hoogte gesteld voordat uw lijn geupgrade wordt. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.
     
  6. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    pfffff...... ze doen alles echt op het laatste moment:mad:
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik word om de 10 minuten van internet afgegooit, hebben jullie hier ook last van ?

    /Mod Xbox related?
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    hebben jullie deze mail al ontvangen?
    Geachte klant,

    Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid
    van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Op
    www.dslexpress.nl onder 'Update snelheidsupgrades' vindt u de
    specificaties van de upgrade voor uw lijnsnelheid.

    De upgrades worden uitgevoerd op werkdagen vanaf woensdag 24 maart tot
    en met woensdag 31 maart. Het exacte tijdstip kunnen wij niet per
    order van te voren bepalen.

    Voor de controles voor en na de aanpassingen verzoeken wij u het DSL
    modem aan te laten staan, zelfs als uw computer niet aan is.

    Uw verbinding zal op het moment van de upgrade kort tijd uitvallen en
    daarna vanzelf weer opkomen. Mocht dat niet het geval zijn dan
    verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de
    afdeling Support op het (gratis) nummer 0800 - 3366668.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb niks ontvangen...
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Mn snelheid is vandaag verhoogd.

    Speedtest:
    Download van 220 KByte/sec -> naar 665 KByte/sec
    Upload van 50 KByte/sec -> 45.5 KByte/sec :confused:

    /edit

    modem gereset en het heeft geholpen upload is nu 68.1 _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  11. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn de snelheden nou al verhoogt??

    edit: sry neit gezien maar op de site stat er niks over
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2004
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja. De laatste verhogingen werden in de 1e week van April uitgevoerd. (waaronder de mijne).

    Ik heb sinds de verhoging een downlink van pakweg 6Mb en een uplink van ca 800 Kb.
     
  13. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar er staat nog steed 2038/1024 wordt dit nog hoger?
     
  14. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    als je 1024 uload hebt..... heb je de upgrade al gehad...

    dan had je hier voor 1024/512 of je hebt je abo pas een paar maanden... de upgrade was namelijk voor alle nieuwe leden al gelijk van toepassing
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ok, ik heb de Zyxel 650R-33 over isdn modem, omdat mijn internet laatste tijd behoorlijk bagger is ben ik op internet eens gaan rondkijken. Ik lees nu alleen maar slechte dingen over deze modem en zit er dus over na te denken om een andere modem te gebruiken. Hoe gaat dit nou precies, kan ik een nieuwe modem zomaar aansluiten, een nieuwe MAC adres aanvragen via demon en het werkt? Zijn er ook nog modems die jullie aanraden?
    Verder heb ik ook nog gelezen dat de Zyxel modem de 1024 niet ondersteunt en dat het maximale rond de 800 zat. Nu heb ik een paar modems gevonden die de volle 1024 wel ondersteunen, o.a de E-Tech ADSL modem Router en de Draytek Vigor2600 ADSL modem/router.

    Wat vinden jullie ervan? Er zit een behoorlijk prijsverschil tussen de twee, hebben jullie ervaringen met andere modems etc.

    Daarnaast wou ik er ook nog bij vertellen dat ik met mijn (nog steeds) 512 upload geen games kan hosten zonder lag, ik heb daarvan ook gehoort dat de schult bij de modem ligt en niet bij Demon zelf. Ik hoop dat ik dan met een andere modem gewoon zonder lag games (Halo) kan hosten.

    Dat was mijn verhaal, advies zou handig zijn :)

    Mja sorry voor dat, ik heb demon en word nu er heel vak afgegooit, dus post ik er wat van in de Demon Adsl thread, daar hoort dat toch :confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    /Mod Neen. Dit forum is voor Xbox Live en networking, en Demon is dan een subtopic binnen het Xbox Live en Networking gebeuren. Als je in het algemeen last hebt met je internet verbinding ga je gerust naar een non-Xbox hok om je probleem te bespreken.

    Oke? (Rhetorische vraag: Hoef je niet te beantwoorden want je antwoord is per definitie offtopic)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Speciale aktie van Demon Internet: Nu tijdelijke gratis extra hoge pingtijden... :confused:

    E-Mail van Demon:

    > Zoals u weet is het probleem met de pingtijden bij ons bekend. Ook wij
    > vinden de huidige waarden onacceptabel en werken hard aan een oplossing.
    > Over die oplossing kan ik het volgende melden. De afgelopen tijd is er veel
    > voorbereid en de verbeteringen zullen op binnen 10 dagen worden
    > geïmplementeerd door onze dsl-leveranciers. Naar verwachting zullen de
    > problemen dan verholpen zijn, harde garanties kan ik u echter niet geven.
    >
    > Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest,


    Die e-mail was 21 april verstuurd. De tien dagen zijn vijf dagen geleden afgelopen en zoals gebruikelijk bij Demon zijn ze hun beloften weer niet nagekomen. Heb je last met teveel lag in je online games, dan weet je nu waardoor het komt.

    Pejannl is het nu wel zat en gaat op zoek naar een andere provider. :mad:
     
  18. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een abbo bij demon die na verhoging 1m d/500u is maar heb geen lag of wat dan ook.....hoe kan dat dan?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  19. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Het probleem treedt op bij een aantal Demon abonnee's (niet bij alle) en alleen bij hen die via Bbned aangesloten zijn.

    Kijk maar eens in de support nieuwsgroep van demon; daar staat het probleem uitvoerig besproken.
     
  20. mth

    mth Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel gelezen al over Xbox Live via Demon.

    Heb nu Demon 1024/512 met die verdomde Zyxel Prestige 650 router.
    Kan ik hier wel of niet mee op Xbox live en moet je trouwens ook je mac adres instellen bij Live bij de settings ??

    Moet ik meteen maar een andere router kopen of moet het toch kunnen werken ?

    Alvast bedankt !

    Groet,

    Mike
     

Deel Deze Pagina