Charisteas naar ajax

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 22 dec 2004.

  1. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Jay! De nieuwe Sonck is binnen!
     
  2. xboxjohan

    xboxjohan Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch blijft het zonde dat Ajax een fout heeft gemaakt door Koné af te keuren...!
     
  3. lou36

    lou36 [Kapelle36]

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me al af of niemand anders dat vond, aangezien ik Koné nog niet was tegen gekomen in deze thread!

    Die kerel is echt geweldig, ik had em ook graag in Ajaxshirtje gezien. Maar Ajax nam niet eens de moeite voor een herkeuring voordat de transfermarkt sloot meen ik te herinneren... Behoorlijk jammer.
     
  4. gertjan1989

    gertjan1989 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    BABEL is de best spits van ajax
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Lachgas 3, Lol
     
  6. Bokje

    Bokje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net noch in de krant gelezen dat Charisteas in zijn seizoenen bij Werder behoorlijk veel goals heeft gemaakt vorig zeizoen, 24 !
    En dat in de duitse bundisliga ?
    Dat kunnen er veel meer worden in onze eredevisie.
    En wat betrefd Babel, misschien met twee spitsen spelen.
    dan heeft iedereen zijn zin.....
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond eigenlijk dat Ajax momenteel (voor 4-3-:cool: geen nieuwe spits nodig heeft. Babel speelt erg goed, en is nog aan het ontwikkelen. Hij speeld steeds beter.
    Het kan dus zijn dat Ajax overstapt op 4-4-2, maar dat lijkt me niet. Volgens mij heeft Ajax altijd al 4-3-3 gespeeld.
    Charisteas is een heel erg goede spits, maar wat Ajax echt nodig heeft is een middenvelder, en een leidende verdediger.
     
  8. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveelste miskoop van Koeman, onbegrijpelijk dat die een spits van Werder haalt die dit seizoen pas 1 doelpunt gemaakt heeft.
    Laat Babel staan, dat is een Ajax spits die nog wel wat tijd nodig heeft, maar dat die jongen het heeft lijkt mij wel duidelijk.
    Jammer dat Koeman dat niet ziet.
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah ff voor de duidelijkheid Babel is afgelopen zondag 18 geworden. Hij krijgt nog heel veel ups en downs. Kijk maar naar Vonlanthen die is ook zo jong erin gestroomd. En die moest daarbij ook nog internationale wedstrijden spelen!
    Dus het is belangrijk om Babel zich te laten ontwikkelen zonder er te veel druk op te zetten.
    Want als hij de enige 'goeie' spits bij Ajax is in de publieke opinie dan plaats je heel wat druk op de schouders van dat kereltje. Ik vind Babel wel aantrekkelijker spelen dan Charisteas maar Charisteas heeft een beetje de kwaliteiten van Sjevchenko. Hij Kan heel goed tussen een pass en de andere speler komen.
     
  10. Waterburn

    Waterburn Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Charisteas kan niet voetballen.... Kom je niet aan de bak bij Werder Bremen dan ben jr zeker geen voetballer voor Ajax. En ook zijn speelstijl past niet bij Ajax... iK heb dat hij drie keer goed speelt en dan snel weer wordt door verkocht.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Whawha 1 doelpunt, waar haal je die info vandaan:{ .
    http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=980/typeofpage=40041/sc=20a0b5
    5 doelpunten zijn het dus, en dat pas over 11 wedstrijden. Het zijn er nu al meer dan hij er scoorde vorig seizoen. Het seizoen daarvoor waren het er 9, toen speelde hij 31 wedstrijden. Hij is dus aan het groeien:).
    Ik vertel je dit; als je er 5 weet te scoren in de Bundesliga, dan weet je er zeker meer in te leggen in de HCE.
    Een miskoop is het pas, als hij er maar 2 of 3 weet te scoren gezien over het hele seizoen.
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gewoon teleurgesteld, 5 is ook niet veel.
    Volgens mij staat hij niet eens in de basis bij Werder.
    In 160 wedstijden 38 keer gescoort= gemid.
    0.23 doelpunten.En dat in 7 seizoenen.bron V.I site.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders had Ajax ook 3 keer zoveel moeten betalen.
     
  14. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Charisteas wel goed.
    hij was de held van het EK.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die had toch in die finale gescoord ofzo :confused: (ik kijk nooit voetbal btw ....)
     
  16. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en in nog meer wedstrijden het winnende doelpunt.
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet het niet met Chariteas bij Ajax, ik heb em zowiso niet veel zien voetballen want van die paar wedstrijden op het EK werd je ook niet veel wijzer.
    Het word gewoon afwachten en ik geef hem wel wat tijd want het Nederlandse spel is iets heel anders dan dat in Duitsland.

    Las vanmorgen op Voetbalzone.nl ook dat Ajax Paolo Aimar zou willen aantrekken omdat hij graag weg wil bij Valencia maar weet niet of ze het kunnen winnen van de Engelse club die intresse heeft.

    Ajax word iig nog gewoon kampioen. :)
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    hij had vorig seizoen ook pech dat ailton het seizoen van zijn leven had, daarom kwam hij niet veel aan de bak, en dit jaar is klasnic goed op dreef (heeft er al 5 in de champions leauge gemaakt)

    en al die denigerende opmerkingen dat een wisselspeler van werder niet voorsteld slaan nergens op. we hebben het over de de nummer 5 van duitsland (met maar paar punten achterstand op de koploper) en ze overwinteren in de champions leauge.

    spelers die hier net buiten de basis vallen kunnen wel degelijk versterkingen zijn voor bijvoorbeeld ajax!

    over kone: ajax vond/vindt het niet verantwoord om hem te contracteren gezien zijn medische conditie.
    erg zonde, het is waarschijnlijk de beste/mooiste voetballer van de hce dit seizoen, wat een techniek!
     
  19. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of hij bij Bremen zo goed heeft gespeeld of/en daar veel heeft gescoord, maar met het EK heb ik 'm wel in actie gezien. Ik vond 'm daar best goed, maar met die spelers moet je als club altijd wel een beetje oppassen: het kan makkelijk een eendagsvlieg zijn.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat kan, maar waar ik voor vrees is dat hij niet zich kan mengen met het spel van Ajax. Spitsen kun namelijk niet bij elk team super veel doelpunten maken, het team moet achter de spits staan, en weten hoe hij de bal wil hebben.
     

Deel Deze Pagina