HALO 2.5 launchtitel voor xbox 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boxxanna, 18 dec 2004.

  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je toch net zo goed er halo 3 van maken en die tussen halo 2 en 4 laten afspelen (correct me if i'm wrong)?
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    TeamXbox heeft het van een 'Insider'. Dat geloof ik alleminst tot Microsoft het zelf aankondigd.

    Geef mij maar Halo 3.
     
  3. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me tegen dat een goede site als TeamXbox zich zo laat bedotten. Enige vorm van scepsis van hun kant had ik wel verwacht.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik snap het wel, als zij 't horen van iemand die zij vertrouwen, dan geloven zij dat natuurlijk. Zou ik ook posten, ze maken het echter een beetje uit als feit, ik zou 't wel meer als gerucht willen klassificeren.

    Maar we zullen zien, LIEFST heb ik dat ze EN Halo 1, en Halo 2 remaken en dan Halo 3 uitbrengen natuurlijk. Maar goed, wie moet ze dan remaken? Moeten ze paar studio's voor inhuren, dat lijkt me de moeite niet.

    Ik denk daarom ook niet dat het gaat gebreuren, maar goed. Die kerels hebben vast wel betere insiders dan de meesten, we zullen zien. Ik ga me er niet druk om maken though. Maar zoals ik zeg, het lijkt me sterk, net als met Halo 1.5 toendertijd. Wat heb je nou liever? Dat ze Halo 2.5 maken? Of Halo 3?

    Ik denk daarom dat zit een verkeerde interpretatie is van Halo 3. Ze gaan echt geen nieuwe Halo 2 uitbrengen die het spel opeens anders maakt voor mensen. Dan geef je toe dat je product niet goed of compleet was (terwijl het dat wel was) en bedot je de mensen die Halo 2 eerder gekocht hebben en zet je ze voor aap. Dusch, daarom denk ik dat 't apenkool is! :)
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2004
  5. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen van mij best een halo 2.5 maken, van mij mag alles afwijken van halo2, behalve de singleplayer, het is toch belachelijk als je als halo fan die nog moet kopen voor halo3 om te weten wat er dan aan het eind is gebeurd. De multiplayer en die shit mag van mij helemaal anders maar van de singleplayer moeten ze afblijven.

    greetz wooly
     
  6. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft niet perse een toegeving te zijn dat Halo 2 niet goed was. Bungie had zoveel dingen die ze erin wilden proppen, maar wat de Xbox (volgens hen dan) gewoon niet aankon. Ze wilden dat de omgeving volledig verwoestbaar was, maar dat bleek niet haalbaar met de Xbox's hardware. Het zou me niets verbazen dat ze alsnog een versie willen uitbrengen voor de Xbox 2 zoals zij het oorspronkelijk voor ogen hadden. Aan de andere kant zouden de specs van de Xbox 2 wel eens zo hoog kunnen zijn dat zelfs een ge-upgrade Halo 2 eruit zal zien als een PSone-spel op een PS2.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind dit erg goedkoop. Dit is gewoon uitmelkerij. Dit kunnen ze ook via een downloadable content ofzo iets doen.
    Ik denk dat ze met Halo 2.5 hetzelfde willen bereiken voor de Xbox2, als ze met Halo voor de Xbox hebben bereikt. Maar ik denk niet dat ze dat gaat lukken.
    Zeer goedkope en trieste actie.

    Zoals iemand op de eerste pagina al zei, Halo 2.5 betekent eigenlijk dat Halo 2 niet compleet was. Dus je hebt 60 euro betaald voor een spel dat eigenlijk niet eens af was. Ik voel me dus eigenlijk wel een beetje genaaid.
    Halo 2 is een heel vet spel, maar van dit soort acties word ik minder blij.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2004
  8. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die de LE heben kunnen weten dat Halo 2 niet helemaal af is.
    Het zouw wel tof zijn als ze alle geschrapte feature's er in zouden zetten. Dan is de single-player een stuk beter. En ook nog een betere Multiplayer, dan gooi ik er wel 60 euro tegen aan.
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    We weten dat er meer in gekunt had, maar dat betekend niet dat je de ervaring die 5 miljoen mensen nu hebben met de titel teniet kan doen door opeens een compleet andere versie uit te brengen. Dat kan je simpelweg niet maken tegenover die mensen, die hebben dan een inferieur product gekocht en missen dan ook nog eens het zogenaamde 'echte' verhaal omdat ze niet de goede versie hebben? Ik weet zeker dat Bungie dat nooit zou willen, of Microsoft dat opeens wil, geen idee, maar goed. In de volgende 'What's update' van Bungie zal hier mogelijk meer duidelijkheid in komen.

    Serieus though, je maakt een spel en dat verkoop je. Dan ga je niet later een spel uitbrengen dat de verhaallijn in de 'inferieure' versie van het spel veranderd of aanpast. Extra content voor multiplayer, extra levels die zich afspelen na het einde van Halo 2, dat zou kunnen. Maar dan zouden ze veel beter gewoon Halo 3 kunnen maken, niet?

    Daarom; hoogst onwaarschijnlijk en ik denk gewoon een misverstand omtrend de verwoording van Halo 3. Hoewel ik het ook betwijfel of er wel een Halo 3 zal zijn bij de launch Xbox 2, denk 't niet, maar goed...

    Perfect Dark Zero wordt denk ik de killer app van Xbox 2, of de nieuwe Digital Anvil titel, die werken ook al ongeveer 2 jaar aan een Xbox 2 titel nu die absoluut voor de launch van de Xbox 2 bedoelt is.
     
  10. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Een alternatief einde zou inderdaad rieken naar het verdoezelen van een fout.
    Maar had Bungie een tijdje geleden niet gezegd dat er geen Halo 3 zou komen? Ik denk dat een Director's Cut van Halo 2 meer kans maakt dan Halo 3.

    Ach, we zien het allemaal wel. Zo kapot ben ik nou ook weer niet van Halo 2. :+
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Halo 2 is een uitstekende game _O_ maar op de een platform als de Xbox 2 verwacht ik iets gloednieuws om in mijn (ongetwijfeld) dure console te stoppen... geen remake van een game die ik 1,5-2 jaar eerder heb gespeeld. Nee, laat Bungie bezig gaan met Halo 3!
     
  12. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS er al zoiets als halo 2.5 zou uitkomen dan zou ik hem alleen voor 30 euro halen maar liever gewoon halo 3 als launchtitel dan een anderhalf spel.
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor, Bungie heeft NIKS gezecht. Volgens de studio manager gaan ze 'iets anders' doen. Maar het is LOGISCH om te veronderstellen dat ook halo 3 uit zal komen in de toekomst.

    Halo 3 is onvermijdelijk, daarom is je conclusie fout. Halo 3 is al zo goed als werkelijkheid, de vraag is waarneer. Dus heeft Halo 3 meer kans om gemaakt te worden dan een eventuele Halo 2.5 waar over gespeculeerd wordt, omdat er zo veel argumenten tegen zijn.

    Bungie zei zelf over Halo 1.5, 'waarom een paar dingen toevoegen als je die tijd kan gebruiken om Halo 2 verder af te maken', daarom zeg ik Bungie zelf zou 't niet willen doen. Voor een 2.5 of whatever, moeten ze andere studio's inschakelen of meer mensen inhuren etc. Plus de verontwaardiging die mensen zullen ervaren die de titel al gekocht hebben maken het erg ongeloofwaardig.

    Wederom, het is waarschijnlijk een misverstand, of verkeerd begrepen bericht dat naar Halo 3 wijst. Ik bedoel extra multiplayer shit kan 't ook niet echt zijn want die kunnen ze nu gewoon via content download in Halo 2 beschikbaar maken...en een alternatief Halo 2 (door additie van verhaal elementen, andere missies) verhaal zou gewoon onzin zijn, zou Bungie niet toelaten. Haha, of een versie van het spel waar je uit de ogen van The Flood vecht!! hahahhaha

    Misschien is 't een prequel op de Halo serie, who knows. Zal vast 'iets' van waarheid in zitten, maar om de waarheid uit te vinden, daarvoor moeten we nog even afwachten denk ik zo.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2004
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik heb de LE en ik vind halo 2 gewoon af hoor. Ik vind halo 2 een zeer goede game, een van de beste in 2004 maar ik zie wel graag een halo 2.5 gratis bij de xbox 2 komen. Maar ze kunnen er ook natuurlijk ook halo 3 van maken. _O_
     
  15. El Barto

    El Barto PS3? 360 rulez!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    gelul van een dronken aardbei... HALO zou wel erg orgineel zijn als grand opening op de Xbox2
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel graag willen dat het een dubbel disc.
    dat dan dvd 1 bijv. halo 1 met nieuwe wapens en voertuigen etc word
    en dan dvd 2 halo 2 met alleen maar SP en dat het dan een stuk verder gaat dan de originele halo 2.
    en dan een paar maanden(weken :p ) halo 3 uitbrengen
     
  17. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    oftewel 2 "oude" spellen uitbrengen met een paar extra levels en wapens, ik denk niet dat daar al te veel mensen op zitten te wachten zoiets zouden ze eerder als (on)betaalde content uitbrengen(voor halo 2 dan).
     
  18. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Een halo 3 zou wel tof zijn, als launch en dan met de verwijderde dingen met halo 2 erin. Maar helaas zal het geen lt worden.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarom HALO 2.5

    al die extra's kunnen ze beter als downloads beschikbaar zetten
     
  20. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is systemseller ;).....
     

Deel Deze Pagina