Nee hoor, Bungie heeft NIKS gezecht. Volgens de studio manager gaan ze 'iets anders' doen. Maar het is LOGISCH om te veronderstellen dat ook halo 3 uit zal komen in de toekomst.
Halo 3 is onvermijdelijk, daarom is je conclusie fout. Halo 3 is al zo goed als werkelijkheid, de vraag is waarneer. Dus heeft Halo 3 meer kans om gemaakt te worden dan een eventuele Halo 2.5 waar over gespeculeerd wordt, omdat er zo veel argumenten tegen zijn.
Bungie zei zelf over Halo 1.5, 'waarom een paar dingen toevoegen als je die tijd kan gebruiken om Halo 2 verder af te maken', daarom zeg ik Bungie zelf zou 't niet willen doen. Voor een 2.5 of whatever, moeten ze andere studio's inschakelen of meer mensen inhuren etc. Plus de verontwaardiging die mensen zullen ervaren die de titel al gekocht hebben maken het erg ongeloofwaardig.
Wederom, het is waarschijnlijk een misverstand, of verkeerd begrepen bericht dat naar Halo 3 wijst. Ik bedoel extra multiplayer shit kan 't ook niet echt zijn want die kunnen ze nu gewoon via content download in Halo 2 beschikbaar maken...en een alternatief Halo 2 (door additie van verhaal elementen, andere missies) verhaal zou gewoon onzin zijn, zou Bungie niet toelaten. Haha, of een versie van het spel waar je uit de ogen van The Flood vecht!! hahahhaha
Misschien is 't een prequel op de Halo serie, who knows. Zal vast 'iets' van waarheid in zitten, maar om de waarheid uit te vinden, daarvoor moeten we nog even afwachten denk ik zo.
Laatst bewerkt: 26 dec 2004