1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel.. aan de z'n eerste post kan je al zien dat t niet serieus is. net als aan z'n volgende posts

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Keek het altijd bij mijn exvriendin, heb het nu gelukkig al in geen tijden gezien. Laatst nog gezien en snapte er niks meer van. Laat me helemaal koud.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Doe mij maar ONM :9 Veel fijner. Lekker met een bakkie koffie. Niets mis mee dacht ik. Natuurlijk is het acteer werk van het niveau 0 maar dat zegt niet dat het niet leuk kan zijn. Er is de laatste tijd zo extreem veel slechte tv. Idols is hetzelfde verhaal. Slecht maar toch wordt er (te) veel naar gekeken (toegegeven: De voorrondes zijn leuk :9) Dan heb je programma's als extreme makeover. Wie wil dat in godsnaam zien?? :confused::confused:. De laatste jaren gaat het hard achteruit en is het allemaal incashen geblazen. Beetje jammer. Maarja.. hoe dicheter het niveau van de uitzending bij het vriespunt ligt (het liefst er iets onder) hoe meer kijkers je trekt.

Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  4. Trossarms

Trossarms Guest

Onder weg naar morgen vind ik niet zo heel geweldig doe mij maar gtst

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    GTST valt onder het journaal en dat wordt fanatiek door mijn ma gekeken :9 Dus geen GTST voor mij :) Ik ben overigens niet het type dat zelfmoord neigingen krijgt als ik 2 afleveringen mis.

6. Trossarms

Trossarms Guest

Nou ik denk toch wel dat ik het erg zou vinden als ik een aflevering zou missen als ik vakanite ben of zo dan neem ik ze allemaal op

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als je een half jaar de serie niet meer volgt en je kijkt dan een keer weer wel weet je gewoon al precies waar het over gaat. Altijd dezelfde onzin. Maar je durft toch wel hoor Trossarms dat je uit de kast wilt komen via GTST ;)

8. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet veel argumenten hier gezien, al helemaal niet van de threadstarter, waarom vind je het dan zo'n goeie serie trossarms?

Ik vind gtst en onm e.d. niks aan, vanwege het gruwelijk slechte acteerwerk en het *gaap* boeiende helemaal niet voorspelbare verhaal...
    Ik hou er niet van een paar modellen te zien doen alsof ze acteren, maarja, dit is mijn smaak, van mij mag iedereen er van houden. ik verklaar je alleen voor gek :)

9. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    @trossarms: Lekker oppervlakkig.. Waar zijn je argumenten.

Zoek-een-hobby

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    waarom is er eigenlijk nog geen GTST: The Game, mss een id voor davilex :cool:

11. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    het is echt een ramp, vooral als je vriendin het MOET kijken..echt fuck dat
    ELKE dag weer die shit

eerlijk gezegd weet ik nu al niet eens wie het zijn, ik boycot die idol achtige programma's altijd (het begon ooit met big brother, starmaker, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc het is echt om te huilen de televisie van vandaag)

Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  12. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Helemaal mee eens. Al die Idols (clones) programma's, een grote geld uitmelkerij.

13. Trossarms

Trossarms Guest

Ik ben niet degene met meer dan 600 posts

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, en dat je dan Linda, Roos en Jessica kunt unlocken! :cool:

:+

Dus omdat ik 1797 posts heb wil dat zeggen dat ik geen leven heb? :{

Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  15. Trossarms

Trossarms Guest

Ja

16. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, dus met mijn 173 posts heb ik een iets slechter leven dan Trossarms: Jammer :+.

17. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn niet degne die naar fuckin soaps kijken
    je lijkt wel een wijf man (ik neem ut trug als je ook echt een wijf ben)

18. Trossarms

Trossarms Guest

Gewoon omdat ik soaps leuker vind dan de hele dag hier zitte kijke

19. Klaasje

Klaasje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of ej neemt ons in de maling of je bent een vrouw :confused:

20. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Met soaps kijken is op zich niets mis denk ik.. Maar GTST is ZOOO enorm uitgemolken..
    Niets meer is echt origineel en het interesseert me gewoon niet meer.. Die beginjaren waren veel beter want toen keek ik iedere keer nog (onvrijwillig :p)
    Nu loop ik iedere keer weg want ik kots op die serie. Bold 'n the beautiful net zo. As the world turns net zo. Wat een onzin dat.. Als ik naar die zooi kijk zit ik na 5 minuten die karakters uit te schelden omdat het zulke idioten zijn.

Deel Deze Pagina