Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casperge

    Casperge Guest

    Iedereen al zijn vingers nog?

    Niemand heeft ongelukken gehad?
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er al cijfers over de hoeveelheid gewonden dit jaar?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, paar stukken van een vlinder bijna voor m'n kop gehad.
    Vervolgens stonden er een stuk of 8 van die 25-jarige retards met vlinders te gooien buiten een kroeg.
    Op voorbijkomende fietsers!

    (Mja, ik op de fiets dus...)
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja, schrammetje op me been. Viel dit jaar wel mee met aantal ongelukken geloof ik, hoor er tenminste niet zo gek veel van.
     
  5. Casperge

    Casperge Guest

    Idd,Viorig jaar stonden er tig berichten op teletekst.Ik kan me nog herrineren dat er een stond van een man die in zijn auto was omgekomen omdat zijn krat illegale zooi was ontbrand.
     
  6. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik had wel ergens gelezen dat een jongen vuurwerk in zn nek heeft gekregen, nadat het uit een rijdende auto is gegooid. hij had allemaal brandwonden, de daders zijn doorgereden.
     
  7. Casperge

    Casperge Guest

    Ik kreeg ook een voetzoeker(los babypijltje) tegen me schenen van een lolbroek.Niks aan de hand natuurlijk,maar k schrok wel
     
  8. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg van een paar flikkers express een stryker op mijn schoot geworpen toen ik effe aan het zitten was.
    Gelukkig dat ik hem er op tijd vanaf sloeg was toen wel kwaad op die gastten.
     
  9. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    was niet veel gebeurt alleen een rotje die vlakbij me gezicht ontplofte en een thunder king die zon mortiertje tegen me schoen aanschoot,
    daarna zat me oor egt dicht ik hoorde nix meer door die kut knal maja nu is alles weer goed :p
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Gisteren is er in Nedereland door particulieren voor ruim 55 miljoen euro de mistige lucht ingegaan... zonde, dat geld had zoveel beter aan bijv. Azië besteed kunnen worden :{
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah valt nog mee, 3 euro per hoofd van de Nederlandse bevolking.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zo kan het idd bekeken worden, maar aan de andere kant is het misschien maar goed geweest ook. Bij al die narigheid in de wereld staan we al vaak genoeg stil, dan hebben veel mensen zich een tijdje toch gewoon genoten van al het moois in de lucht en op de grond ;) En we kunnen altijd nog een xtra donatie aan giro 555 doen als we dat willen.
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar denk jij dat ons vuurwerk vandaan komt dan? Uit Azië!:D
     
  14. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nieuwjaar gevierd in Belgie bij familie, daar hoor je dus op oudejaarsdag geen enkele knal en om 12 uur zijn ze na 5 minuten al uitgeschoten.
    Best grappig als je ziet dat zoveel mensen uit Nederland hun vuurwerk in Belgie halen :p
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk wat je zegt is dit: Laten we niks meer kopen, het geld kan toch beter naar goede doelen... Beetje dom om het zo te zeggen, er wordt genoeg geld gegeven aan Azië op het moment maar je kan ook te ver gaan door van alles te zeggen dat het beter naar Azië kan. Zoals Volkoren zegt is het 3 euro per inwoner van Nederland, nou dat is dus niet veel.
     
  16. Trossarms

    Trossarms Guest

    Niet, uit lichtervoorde
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    het is natuurlijk heel treurig wat er is gebeurd in Azie, maar denken sommigen hier nou echt dat ik eigenlijk al m'n geld dat anders naar vuurwerk uit was gegaan, aan giro 555 zou geven. Mag ik maybe ook nog een beetje plezier? Als je blijft stilstaan bij al dat verdriet... is slecht man! Tis maar 1 keer oud en nieuw in een jaar, dus daar wil ook van kunnen genieten.

    Ojah, en Xmaster, als jij zo graag had gezien dat men al het ''vuurwerkgeld'' aan giro 555 had gegeven, denk er maar s overna dat jijzelf het geld dat jij aan games uitgeeft in de decembermaand ook kunt storten op deze rekening.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, Dus als jij een blikje cola koopt kan dat geld ook beter besteed worden zeker? is ook zonde, want water is veel goedkoper en gezonder.
    Onzin, Begrijp me niet verkeerd.. ik vind het heel erg wat er is gebeurd, er is 100 euro van ons (niet alleen ik) naar 555 gegaan, maar ik wil toch wel graag leuke dingen blijven doen.
    Jij vindt vuurwerk misschien niks, Ik en vele andere vinden het ontiegelijk vet en omdat het maar èènmaal per jaar is is het echt niet zo erg..
    Maar goed, het is jou mening, en dit is die van mij.

    edit: kut, iemand is me voor:)
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe,was ook maar een grapje. Het idee komt van jaren terug ergens uit China dacht ik. Nu word het meeste in Lichtervoorde gemaakt ja, maar er staan ook wel meer fabrieken in Nederland
     
  20. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heeft iedereen het opeens meer over azie dan over vuurwerk in de "Vuurwerk" thread ga dan een "azie" thread maken ofzow 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina