Alleen rumble pit stats vergelijken zegt niet zoveel inderdaad. Maar als je kijkt naar alle stats van iemand, zie je zo wel of iemand het een beetje kan. Als hij al flink wat games gespeeld heeft. Iemand die na een paar honderd games op lvl 9 zit zal minder kans hebben dan iemand die dan al op lvl 14 zit. Het zegt wat over de skills.
Wat je zegt klopt ja, maar iemand op een hoger level zal toch slimmer gespeeld hebben. Maak een kill, en ga even in een hoekje zitten om je schild te rechargen en ga dan pas verder. Ik weet zeker dat veel mensen als een rambo door blijven rennen, en ja, dan kom je na een gevecht iemand tegen die je met een schot te pakken heeft.
Als level 5 ben ik ook wel eens boven een lvl 10 geeindigd, maarja, ik speel het bijna nooit. Dus misschien is jouw lvl 9 ook wel opweg naar lvl 14
Maar dan volg ik het even niet meer, 'het is toch geen geluk dat ik met 'slechts' level tien win?' Spreek je jezelf daar niet een beetje tegen?
@ dibri, het valt me op dat ik op lvl 10 nog bijna geen cheaters tegenkom. Maar als ik bij jou in de game zit (tussen lvl 10 en 15), zoals gisteravond, kom ik ze opeens wel tegen.
Binnenkort komt een update, ik hoop dat bungie dan ook wat aan die cheaters doet. Want die verkloten het helemaal in team games.
*edit, stiekem je post veranderen als ik aan het reageren ben Nu is het wel te snappen. Nog bedankt trouwens, en jij ook succes zondag. Iedereen trouwens. *)
Laatst bewerkt: 5 jan 2005