1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

  1. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Amras: Levels zeggen niet zoveel. Met Rumble Pit ben ik aardig op weg naar level 14, maar ik zal toch erg tevreden zijn als ik de eerste ronde al doorkom. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik onder mensen met level 9 eindigde, en bij rumble pit komt het toch ook vaak neer op mensen afmaken die vlak daarvoor zwaar beschoten zijn en dus weinig schild hebben. Dat jij wint met 'slechts' level 10 is dan ook geen geluk. :) Gefeliciteerd trouwens nog.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen rumble pit stats vergelijken zegt niet zoveel inderdaad. Maar als je kijkt naar alle stats van iemand, zie je zo wel of iemand het een beetje kan. Als hij al flink wat games gespeeld heeft. Iemand die na een paar honderd games op lvl 9 zit zal minder kans hebben dan iemand die dan al op lvl 14 zit. Het zegt wat over de skills.
    Wat je zegt klopt ja, maar iemand op een hoger level zal toch slimmer gespeeld hebben. Maak een kill, en ga even in een hoekje zitten om je schild te rechargen en ga dan pas verder. Ik weet zeker dat veel mensen als een rambo door blijven rennen, en ja, dan kom je na een gevecht iemand tegen die je met een schot te pakken heeft.
    Als level 5 ben ik ook wel eens boven een lvl 10 geeindigd, maarja, ik speel het bijna nooit. Dus misschien is jouw lvl 9 ook wel opweg naar lvl 14 :)

    Maar dan volg ik het even niet meer, 'het is toch geen geluk dat ik met 'slechts' level tien win?' Spreek je jezelf daar niet een beetje tegen? :confused:

    @ dibri, het valt me op dat ik op lvl 10 nog bijna geen cheaters tegenkom. Maar als ik bij jou in de game zit (tussen lvl 10 en 15), zoals gisteravond, kom ik ze opeens wel tegen.
    Binnenkort komt een update, ik hoop dat bungie dan ook wat aan die cheaters doet. Want die verkloten het helemaal in team games.

    *edit, stiekem je post veranderen als ik aan het reageren ben :p Nu is het wel te snappen. Nog bedankt trouwens, en jij ook succes zondag. Iedereen trouwens. *)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  3. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe gewoon nog mee hr :D halo 2 ruult nog gewoon :D
     
  4. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Amras van welke bron heb jij vernomen dat er een update komt voor halo 2? Voorlopig praten ze over die oude maps die als content beschikbaar wordt gesteld maar ik moet het eerst maar allemaal zien. Dat cheaten los je denk ik niet zomaar op met een patch lijkt mij dat ze mensen moeten bannen om ervoor te zorgen dat er een afschrikeffect optreed.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwspost kan ik zo snel niet vinden, maar op de bungie forums is er genoeg over te doen. En de mensen van bungie laten ook weten dat ze er wat aan doen.
    http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=1330758

    Die cheats zijn mogelijk doordat er fouten zitten in de software. Als ze die eruit halen moet het cheaten oplost zijn. Al zal het best veel moeite kosten.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  6. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al bang dat je die link ging geven. Er zijn al 243 posts in dat topic en er wordt totaal niets aan gedaan. Eerst zien dan geloven en verder heeft nog niemand (bungie of microsoft gerelateerd) gereageerd behalve de moderator in de 1e post.

    Laten we hopen dat het snel goed komt
     
  7. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic:

    Zelf heb ik niet zo veel vertrouwen m.b.t. het aanpakken van deze cheaters. Zover ik weet kan je niet met een patch je game-engine op zulke kritieke onderdelen zomaar wijzigen. Ik denk eerder dat bungie de schade beperkt probeert te houden door de spelers te vriend te houden. Ons dus laten denken dat bungie er alles aan doet om deze gasten te pakken te krijgen, maar zelf wetend dat ze er niks aan kunnen doen. Dus zeggen dat, als je een cheater tegenkomt, je bad feedback moet geven zodat bungie weet wie er cheat.
    Ik denk dat het zo zal lopen... imho.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  8. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten ik ben er weer, ik heb de beginpost weer ge-update, maar als er nog fouten inzitten moet je het ff melden

    TIJDEN EERSTE RONDE!!!!
    GROEP A: Al gespeeld [uitslag]
    GROEP B: 9 Jan 20.00 uur
    GROEP C: 9 jan 19.00 uur
    GROEP D: 9 jan 18.30 uur
     
  9. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik had al gepost, Groep D zondag 9 januari 16:00 uur.
    Boy c doet niet meer mee, dus dat is er weer eentje minder, het gaat beetje moeizaam want ik weet alleen mar van Gforce, Cold synergy en mezelf dat ze kunnen op die tijd :confused:,
    fragy heb ik verwisseld met fardo :$, d8 dat hij stopte, maar heb hem net een message gestuurt met daarin de tijd, en boy c zegt net dat ie niet meer meedoet.
    dus 6 man over, en 3 man die sowieso kunnen, Oniryo heeft me dus geen friend request meer gestuurt nadat ik dat gevraagt heb omdat zijn friends list vol is,
    pureMaximus is nu online maar komt niet naar me toe als ik hem invite :/, dus moet er nog even op wachten,
    Macseth is dan denk ik die invaller, want die zie ik pas net staan.
     
  10. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    nee,macseth kan niet, maar je post is een beetje onduidelijk,maak ff een lijstje met wie wel en niet kunnen
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan denk ik wel maar dat ligt eraan of we weggaan of niet ik heb het liever op vrijdag om 9 uur ofzo
     
  12. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    schaduwman zit nu in groep B, hij zegt dan wel te komen...
    ik heb MacSeth gevraagd of hij kan om 16.00 uur, want ik dacht dat groep D om 18.30 uur zou gaan spelen

    en volgens mij doet boy c wel gewoon mee, check maar een paar posts boven je, spinnenman.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  13. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    -boy c is er dus wel om 4 uur dan op zondg.
    -gforce is er.
    -cold synergy is er.
    -SpiNNeNMaN is er.
    -fragy weet ik niet.
    -Mac seth doet dus niet mee.
    -OniRyo moet als ie nog mee wilt doen wel HEEL snel een friend request sturen.
    -PureMAXIUMUS heeft nog niet laten weten of ie kan, dus zo niet heb ie pech.
     
  14. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    mwglee zijn friendlist is vol, heb de rest request gestuurd ( Meeste al geaccepteerd )

    Zal allemaal afgaan wie kan op zondag 9 januari, 19.00 :)
     
  15. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geloof ik al gezegd dat ik kon, toch DeXXa? Anyhow, het is te hopen dat je internetverbinding beter loopt dan vanmiddag. Ik denk trouwens (kijkend naar voornamelijk jou en Erix NL) dat het een spannende strijd gaat worden. :)
     
  16. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nog op de reservelijst?
     
  17. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    amras wanneer was de volgende ronde ook alweer?
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog niet precies bekend. Eerst moeten de andere wedstrijden gespeeld worden, en dan zal gekeken moeten worden wanneer iedereen kan. Als ik me niet vergis zou er iedere week een ronde gespeeld worden. Dus komende week spelen we de ronde.
     
  19. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihihi, dank je :9

    Zondag om 19.00 uur, I'll be there!

    Stuurt DeXXa dan de invites of Dutch Diablo?
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog niet zeker of ik er ben, dus in eerste instantie Dexxa denk ik
     

Deel Deze Pagina