Allereerst, mja met een hele stroom cd's kan ik wel eens iets door elkaar halen ja. Tegenwoordig kan ik niet alle cd's en nummers met namen van mensen meer bijhouden. Simpelweg omdat ik daar geen tijd meer voor heb. Niet dat ik niet weet wie Unexist is hoor, die maakte al muziek toen jij nog in de pampers zat _0/ Mijn oneindige excuses voor deze verspreking... We kunnen niet allemaal evenveel van Hardcore afweten als jij he
Ten tweede ben ik toevallig vijf jaar ouder dan jij, en weet ik heus wel waar de roots liggen... Ik heb zelf ook een aantal jaren op Nike's staan hakken ja... Maar als ik nu naar een feest ga, en ik zie allemaal ventjes (zoals jij ) blij rondspringen op hun nike's denk ik nu niet bepaald "goh, wat een heftige gasten" Ik denk eerder aan tafarelen als Mental Theo On the Road Tevens zijn het toch vaak de heel wat jongere mensen die ik op feesten 'helemaal uit hun dak zie gaan' op die maxies van je...
Wat ik vindt is dat Hardcore HARDE en extreme muziek is, dan moet je niet zo blij gaan staan doen. Die tijd heb ik nu wel gehad. Je moet losgaan, tuurlijk, en ieder op zijn manier. Maar dat blije kippendansje, dat inmiddels zwaar verouderd is en door iedereen met recht afgezeken wordt, past in niet in het beeld dat ík (en velen met mij ) van hardcore heb.
Blijkbaar vind jij commerciele nummers niet leuk... Waarom zeg je dan dat je MOH wel fantastisch vind??
Het aangehaalde voorbeeld van angerfist was alleen bedoeld om te zeggen dat veel nummers (die jij aanhaalde) wel vet zijn. Helemaal mee eens. Dat de laatste nummers minder zijn geef ik je ook gelijk. Ik had alleen even geen zin om ieder artiest met bijbehorend nummer op te gaan rakelen om een voorbeeld te geven van muziek die wel goed is van MOH. Er zijn idd zat artiesten en nummers die gewoon klassiekers blijven. MOH valt natuurlijk niet meer uit de scene weg te denken -> Ik had inderdaad iets genuanceerder kunnen zeggen dat ik de MOH nummers met trieste deuntjes aardig uitgekauwd vind _0/ Dat zijn geen stamp nummers, dat zijn blije hakke-nummers voor het grote publiek, daar houd ik niet meer van, en zeker niet op feesten
Hmmm en ik heb heus geen "kk wazi houthakkerskeleren" aan hoor
Oh, en bij voorbaat sorry als ik eens een keer op je tenen ga staan _0/
Laatst bewerkt: 6 jan 2005