1. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik luisterde vroeger alleen maar hardcore, nu luister ik meer grind- en black metal, maar hardcore op z'n tijd is ook wel goed.
    De nieuwe stijl heeft wel meer inhoud ,maar is vermengd.
    De oude stijl is pure hardcore en lekker gebeuk.
    Grind- en black metal, dat is pas snel.
     
  2. JDA

    JDA Guest

    Innercity staat juist bekend om zijn VERSCHILLENDE muziek stijlen op 1 feest... Dus wat jij zegt dat als je een hardhouse of hardstyle fan bent je het daar onwijs zult vinden is dus bullshit...

    Als je van hardstyle of hardhouse houdt kan je beter naar Qlimax, Sensation Black of DefQon gaan. Maja, hardstyle heeft eigelijk wel zijn beste tijd gehad.
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Bullshit, hardstyle is nog steeds erg populair, feesten als qrime time, qbase en in qontrol worden druk bezocht. Veel mensen denken dat er bij hardcore alleen maar wazi's komen en daarom naar hardstyle feesten gaan omdat daar de sfeer meestal wat beter is.
     
  4. JDA

    JDA Guest

    Geef toe, 1.5 jaar geleden was hardstyle echt de nieuwe shit. Iedereen vond t vet. DefQon was de nieuwe shit etc. etc.

    Geef toe, het is minder dan vroeger... ;)

    "ik neuk je hard"
     
  5. Un Über männer

    Un Über männer Registered User

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is wel vet. Hardstyle wordt steeds minder populair omdat de jumpstyle de hardstyle gaat overnemen.
     
  6. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0


    ik zei als ze een goede line up hebben.....
    als je naar innercity van 2002 kijkt ( thema was communisme),
    dat er in de mainstage dana draaide,cosmic gate en nog vele andere.
    en in andere zalen was ook hardhouse.
    dus wat ik al zei is als ze een goede line up hebben met een beetje hardhouse dj's kun je het reuze naar je zin heben
     
  7. JDA

    JDA Guest

    Das waar. Maar als je als hardstyle/hardhouse fan echt de avond van je leven wilt hebben is Qlimax of Sens Black toch wel een betere uitkomst. Kheb t persoonlijk alleen niet (meer) zo op die genres.

    Kga binnekort lekker naar Mindcontroller, oldschool style uit me pan gaan.

    Nog meer mensen???
     
  8. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe de nieuwe cd van Thunderdome (vd Turntablizer) is op dit moment toch wel weer erg hip... Ook vond ik de DNA weer lekkah, maar niet zo gruwel als die vorige.

    Persoonlijk kan ik me steeds minder lang echt met een cd vermaken, ik weet niet of dat aan mij ligt of aan de muziek.
    Ik houd zoieso alleen maar van de donkere sounds. Alleen gaan die nummers zo snel vervelen.
    Een cd van MOH ben ik na een paar keer luisteren al helemaal zat, ongeinspireerde bagger |:- Behalve de nummers van Noize Suppressor natuurlijk, daar ken ik echt geen genoeg van krijgen :9

    Hardcore wordt weer populair... Steeds meer 'hakkende' figuren op feesten is natuurlijk zwaar triest :'-( Maar wat ik dan wel weer uber vind zijn alle lekkere vrouwen op de feesten :9 Dat dansen lijkt nergens op, maar daar let je toch niet op ;)

    Volgende feestje duurt nog ff: Hellbound Frozen Hardcore Festival in Hemkade 48 :9 Die Lineup is echt om te gruwelen :9
     
  9. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een beetje tegenstrijdig: de ene keer zeg je dat het weer lekkah was, dat het gruwel was en dat je uitkijkt naar dat festival. en het andere moment zeg je dat de cd's gaan vervelen, dat hardcore ongeinspireerde bagger is en vind je die hardcoregasten zwaar triest.

    ik volg je dus niet helemaal :confused:
     
  10. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dus (ongeveer):

    Dat ik de vorige DNA cd beter en origineler vond dan de laatste, maar dat ik deze laatste toch beter vind dan de gemiddelde hardcore cd die de laatste tijd is uitgekomen. De cd van Turntablizer is nog veel vetter, lekker hard en weinig ongein...

    Dat ik Hardcore uiteraard nog steeds beschouw as "mijn" muziek, maar dat ik me de laatste tijd steeds minder lang bezig kan houden met cd's. Waaraan dat ligt weet ik niet precies, maar ik vermoed dat mijn smaak beetje veranderd is...

    Verder vind ik de wat donkerdere nummers origineler en vetter dan die uitgekauwde troep met deuntjes van bijv. Neophyte of Paul. Alleen zijn die nummers vaak wat saaier, waardoor ik ze niet zo lang leuk blijf vinden, waardoor ik dus weer snel een nieuwe cd wil hebben (zie vorige punt)...

    Dat ik MOH (=Masters of Hardcore) cd's ongeinspireerde bagger vindt (Met uitzondering van een heel zootje nummers van mensen die wel snappen hoe het moet, zoals Noize Supressor _O_ en bijv. Angerfist)...

    En dat 'hakken' en op Nike's naar een Hardcore feest gaan triest vind...

    En dat ik graag naar feesten ga, vooral omdat er de laatste tijd veel meer mooie vrouwen komen :9

    Zo beter??
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  11. JDA

    JDA Guest


    Hahahahahahaha, vd turntablizer??? Volgens mij heb jij geen fuck verstand van hardcore of dj's of wat dan ook. Nieuwe Thunderdome is turntablized by THE ONE AND ONLY UNEXIST!!!

    Ik denk dat jij echt ff een tijdje op moet flikkeren :confused:. MoH 18 is duidelijk wel een lekkere cd, vooral cd 1. Allemaal lekkere nieuwe harde nummers zoals die van Dione en Delta9. De mindere nummers zijn duidelijk die van o.a. Angerfist, die de laatste tijd op een ongelovelijk commerciele manier bezig is. "raise your fist for angerfist" is op zich wel grappig nr, maar dan ook alleen live om de sfeer een beetje op te peppen. Shattered Hope op de nieuwe MoH is ECHT een ongelovelijk zaad nummer. Angerfist was vroeger altijd 1 van mijn favorieten met nrs zoals Cannibal, Loud & Low, Chronic Disorder en Criminally Insane. De laatste tijd zijn ze echt verkeerd bezig op t gebied van tracks produceren. Live kunnen ze nog wel goed zijn :). Op Outblast en de laatste Masters ( hoe kut t geluid ook was ) zwaar los gegaan op die gasten :). Op Outblast al hun nummers ff omhoog gepitched waardoor het allemaal lekker tussen hardcore en terror in zat.

    Jij vind Nike Air Maxies dus KUT? Nu moet je echt een eind optiefe! Jij weet duidelijk niet waar de roots liggen. De tijd dat iedereen in hun maxies naar feesten ging en er nergens van die kut kisten te bekennen waren zoals nu. Nu heb je die kk wazi's in hun houthakkers kleding en kut kisten en lopen een beetje te pogo'e omdat ze niet weten hoe ze moeten hakken. Trieste figuren.

    Hoe oud ben je eigelijk? Je praat alsof je er echt geen fuck verstand van hebt. Met je "hardcore is mijn muziek". Pffff
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Pffff, respecteer elkaars gedachten!

    En denk ook eens aan je taalgebruik, niet erg dat je je mening uit, maar dat mensen gelijk moeten optieffe slaat nergens op!
     
  13. JDA

    JDA Guest

    (y)
     
  14. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst, mja met een hele stroom cd's kan ik wel eens iets door elkaar halen ja. Tegenwoordig kan ik niet alle cd's en nummers met namen van mensen meer bijhouden. Simpelweg omdat ik daar geen tijd meer voor heb. Niet dat ik niet weet wie Unexist is hoor, die maakte al muziek toen jij nog in de pampers zat _0/ Mijn oneindige excuses voor deze verspreking... We kunnen niet allemaal evenveel van Hardcore afweten als jij he |:- :p

    Ten tweede ben ik toevallig vijf jaar ouder dan jij, en weet ik heus wel waar de roots liggen... Ik heb zelf ook een aantal jaren op Nike's staan hakken ja... Maar als ik nu naar een feest ga, en ik zie allemaal ventjes (zoals jij :p) blij rondspringen op hun nike's denk ik nu niet bepaald "goh, wat een heftige gasten" Ik denk eerder aan tafarelen als Mental Theo On the Road :p Tevens zijn het toch vaak de heel wat jongere mensen die ik op feesten 'helemaal uit hun dak zie gaan' op die maxies van je...

    Wat ik vindt is dat Hardcore HARDE en extreme muziek is, dan moet je niet zo blij gaan staan doen. Die tijd heb ik nu wel gehad. Je moet losgaan, tuurlijk, en ieder op zijn manier. Maar dat blije kippendansje, dat inmiddels zwaar verouderd is en door iedereen met recht afgezeken wordt, past in niet in het beeld dat ík (en velen met mij :p) van hardcore heb.


    Blijkbaar vind jij commerciele nummers niet leuk... Waarom zeg je dan dat je MOH wel fantastisch vind??

    Het aangehaalde voorbeeld van angerfist was alleen bedoeld om te zeggen dat veel nummers (die jij aanhaalde) wel vet zijn. Helemaal mee eens. Dat de laatste nummers minder zijn geef ik je ook gelijk. Ik had alleen even geen zin om ieder artiest met bijbehorend nummer op te gaan rakelen om een voorbeeld te geven van muziek die wel goed is van MOH. Er zijn idd zat artiesten en nummers die gewoon klassiekers blijven. MOH valt natuurlijk niet meer uit de scene weg te denken -> Ik had inderdaad iets genuanceerder kunnen zeggen dat ik de MOH nummers met trieste deuntjes aardig uitgekauwd vind _0/ Dat zijn geen stamp nummers, dat zijn blije hakke-nummers voor het grote publiek, daar houd ik niet meer van, en zeker niet op feesten :D

    Hmmm en ik heb heus geen "kk wazi houthakkerskeleren" aan hoor :confused:

    Oh, en bij voorbaat sorry als ik eens een keer op je tenen ga staan :+ _0/
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Gast! Doe normaal, als er iets word afgezeken dan zijn het die pogo'nde mensen op een feest met hun kisten. Als je 's een beetje meningen gaat peilen zie je dat mensen toch echt liever hakkende mensen op nikes zien dan pogo'nde wazis op kisten. Hoezo heb je trouwens last van hakkende mensen? Die pogo'ers nemen veel ruimte in beslag.
     
  16. JDA

    JDA Guest

    lekkere cd, zeg ik

    Leg mij ff uit WAAROM het volgens jouw zo kut is als mensen maxies aan hebben??? Is alleen maar goed om de ouwe sfeer weer terug te brengen. Of moet iedereen volgens jouw op van die kisten lopen pogo'e? Want als ik jouw stukje lees krijg ik t gevoel alsof je hakken kut vind.

    Kben t met je eens dat die blije hakke-nummers OF beter gezegd handjeklap nrs moeten verdwijnen. Deze commerciele troep moet gvd maar es verdwijnen. Iemand die mede verantwoordelijk is voor deze KUT muziek is natuurlijk onze lekkere hoer Kotsakoff. Gelukkig spuugt het slimme deel van de hardcore fans op deze muziek ( in tegenstelling tot de "ik hou van alles waar de massa van houdt" breezah communitie ). Geef mij op een feest maar lekker de sound van Unexist of een gruwelijke set van Vince, daar waar de meelopers verafschuwt afdruipen daar huis en waar de die-hard fans echt uit hun dak kunnen gaan.
     
  17. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik vind het gewoon bizar dat je op zo'n blije manier kunt dansen op sets "van Unexist of een gruwelijke set van Vince, daar waar de meelopers verafschuwt afdruipen daar huis en waar de die-hard fans echt uit hun dak kunnen gaan"

    Maakt mij verder niet uit hoe jij je lol beleeft hoor, hak er maar lekker op los. Ik vind het er alleen zo verschrikkelijk blij uitzien :D Als ik mensen zie hakken denk ik eerder aan Gabber Piet dan aan de gruwelijke sounds die jij beschrijft...

    Hoe blijer de muziek (hoe hoger het klapgehalte dus) hoe meer mensen ik zie hakken en daarom associeer ik die twee dingen met elkaar. Zo ook laatst in Ahoy, wat een blij zooitje, daar knap ik echt op af. Dat geeft mij niet het gevoel bij een evenement te zijn waar een van de meest extreme house soorten ten gehore wordt gebracht (werd er ook nauwelijks, maar das wat anders).

    Ik zie een verband tussen de soort muziek die er gedraait wordt en de manier waarop mensen erop bewegen. Of dit nu ten onrechte is of niet. Als er veel gehakt wordt betekent dit vrijwel altijd dat er blij gedraait wordt. Op een terror feest zie je heus niemand hakken hoor, wel bij dj Paul, Neophyte, Evil Activities of Bass D & King Matthew om maar wat te noemen.

    De terugkerende populariteit van Hardcore zie ik dan ook als iets storends. Want, ook al komen er wel meer mooie vrouwen :9, het niveau gaat mi weer lekker achteruit: Van harde teringherrie naar nummers waarbij iedereen met een grote greins op zn bek staat te klappen... Feesten worden weer meer gericht op het bereiken van de massa, zo zal elke hoofdzaal altijd gevuld blijven met deze imo kinderachtige muziek. Ga dan naar een hardhouse feest...


    Sorry als ik mensen voor de schenen schop (figuurlijk) maar dit was mijn ongezouten mening over het hakken. Ik zal jullie er verder niet meer mee lastig vallen, want wie ben ik om te bepalen wat wel en niet moet, kan of mag :p Niet dat jullie iets van mij aannemen, maar toch :cool:
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    _O_ Maat van me Pogo'ed op Air Classics :+ Echt die kerel veegt iedereen aan de kant, hou et zelf liever gewoon bij et oud hollands hakken ;)

    En MoH Cd's zijn inderdaad kut, Thunderdome en andere Cd's zijn de MoH serie al lang en breed gepaseerd. MoH verkoopt alleen veel beter omdat het bekender is bij het breedere publiek.
     
  19. JDA

    JDA Guest

    Hangt ervan af hoe snel je kan hakken en trouwens ook op wat voor manier. Ik ken wel een paar maniertjes en ik vind er maar 1 blij uit zien. Hangt er ook vanaf wat voor kop je trekt ( of automatisch trekt door de drugs :p ). In ieder geval vind ik niet dat als je hakt je automatisch er happy uitziet of wat dan ook.

    Wat betreft Dj Paul. Weleens op een feest geweest waar die gast draait? Echt al die wazi's gaan uit hun dak op zijn Offensive sound, die ik overigens zwaar kut vind!


    Wat vinden jullie trouwens van Pogo'ende kleuters? Gasten die pogo'en weten gewoon domweg niet hoe ze moeten hakken. Pogo is voor alto's en van die rockers. En als je dan toch zo graag wil pogo'en op een feest, ga er dan niet andere mensen mee lastig vallen met je zwetende houthakkers lichaam. Flikker dan op naar een hoekje waar je rustig elkaar naar de tering kan pogo'e.
     
  20. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 O-) _O_

    WTF is nou pogo-en, sorry, maar van die term heb ik nog nooit gehoort(noobachtig ik weet het 8) )
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005

Deel Deze Pagina