Wat een bullshit.
Als je als 2e wapen een magnum doet, dan ligt na een paar minuten de hele map vol met magnums. Dan pakt toch iedereen dual mags op een map als beaver creek. En om een paar headshots te schieten met 2 magnums heb je echt geen 'skill' voor nodig.
Sowieso is zonder shields spelen gewoon kut, dan gaat het er toch niet op wie er beter schiet, maar wie, wie het eerste ziet. Kom op, met de autoaim van Halo2 stelt een headshot met een BR echt helemaal niks voor. Ik wil niet opscheppen dat ik zo goed ben, ik weet gewoon dat iedereen het kan. Halo2 is gebaseerd op teamplay en niet op 'wapenskill'. Daarvoor moet je toch echt bij Halo1 zijn denk ik. Maar als je dan shotguns zonder shield gaat spelen in Chill Out schiet het nog niet op.
Je moet Halo2 natuurlijk spelen op de manier zoals je het zelf leuk vindt, maar geen rocket, want dat is voor mietjes. Wat een onzin. De rocket, het zwaard de de sniper zijn gewoon superwapens. Dus lijkt me wel aan te raden dat je die in je bezit hebt als je bijvoorbeeld team slayer speelt. Brengt een beetje tactiek in de game. In head to head en FFA vind ik wel dat ze het zwaard eruit moeten halen. Want daar hangt het niet meer van tactiek af, maar van spawn plekken. En dat is een beetje jammer.
Maargoed, speel het zoals je het zelf leuk vindt, maar als ik zo naar die regels kijk kan je misschien beter Rainbow Six proberen. _0/
Klik om te vergroten...