1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Custom Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Shcaap, 29 nov 2004.

1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Naam: Crazy Rocketball
    Map: Midship
    Gametype: Oddball
    seconds: 60 om te scoren
    Teams: Nee, free for all
    Min. Players: 6
    Max. Players: 16
    Primary Weapon: Rocket Launcher
    Secondary weapon: /
    Grenades on map: /

Geloof me, dit duurt lang, maar is zo ontzettend leuk

2. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij bestaat rocketball al

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door zo'n games ga je de battle rifle en pistol opnieuw waarderen _O_
    Volgens mij ben ik sinds ik zo gespeeld heb de battle rifle op gaan pakken ipv een dual wield.
    De meeste gametypes die ik hier zie zijn echt voor het lompe knalwerk. Rockets, swords e.d. Die kan bijna iedereen spelen (no offence, het is gewoon fun) Maar zonder shields moet je echt wel goed opletten. Zet de radar ook nog uit voor echte stealthgameplay _O_
    Dit zouden ze eens als game type in rumble pit moeten stoppen. Heel wat beter dan het 'pak zwaard/shotgun/rocket en schiet iedereen overhoop die de pech heeft om deze niet op tijd te pakken'

Dawn of the dead is ook erg vet. Vooral op foundations vind ik hem erg goed als je kamer 4 pakt en je daar verschanst met de blokken voor de ingang. Alleen erg jammer dat er altijd een paar van die zielige gasten zijn die he weer moeten verkloten door niet te switchen van team, als zombie rondt te rijden in een warthog, en de shotgun te gebruiken :mad:

Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah Zombie's is vet!

5. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat speelde ik ook dikwijls! Dat was echt fun! 8)

6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    WARTHOG KILLING CONTEST

Wat heb je nodig/wat moet je doen?
    Regels!!!
    Je hebt nodig 2 warthog elk team!
    3 personen driver gunner etc,
    een coole map waar je goed can crossen..
    een base defender,
    TIP:je kan dit goed op water works doen!!!!

Meer regels!!en stuff

je pakt je warthog en je gaat weg maakt niet uit wel met full warthog of met gunner driver en je zoekt de andere warthog en je kan ze achtervolgen schieten etc.
    je hebt ook een base defender als de vijandelijke warthog langs komt kan die knalen!!hij kan ook dienen als lookaas of als iemand dood is in je auto dan kan hij dat vervangen!
    hij mag niet in het veld alleen als hij in wil vallen!

Wie heeft xbox connect kunnen we dit of andere dingen doen
    mijn xbconnect gamertag: arnoud

7. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit. :)

Als je als 2e wapen een magnum doet, dan ligt na een paar minuten de hele map vol met magnums. Dan pakt toch iedereen dual mags op een map als beaver creek. En om een paar headshots te schieten met 2 magnums heb je echt geen 'skill' voor nodig.

Sowieso is zonder shields spelen gewoon kut, dan gaat het er toch niet op wie er beter schiet, maar wie, wie het eerste ziet. Kom op, met de autoaim van Halo2 stelt een headshot met een BR echt helemaal niks voor. Ik wil niet opscheppen dat ik zo goed ben, ik weet gewoon dat iedereen het kan. Halo2 is gebaseerd op teamplay en niet op 'wapenskill'. Daarvoor moet je toch echt bij Halo1 zijn denk ik. Maar als je dan shotguns zonder shield gaat spelen in Chill Out schiet het nog niet op. :confused:

Je moet Halo2 natuurlijk spelen op de manier zoals je het zelf leuk vindt, maar geen rocket, want dat is voor mietjes. Wat een onzin. De rocket, het zwaard de de sniper zijn gewoon superwapens. Dus lijkt me wel aan te raden dat je die in je bezit hebt als je bijvoorbeeld team slayer speelt. Brengt een beetje tactiek in de game. In head to head en FFA vind ik wel dat ze het zwaard eruit moeten halen. Want daar hangt het niet meer van tactiek af, maar van spawn plekken. En dat is een beetje jammer.

Maargoed, speel het zoals je het zelf leuk vindt, maar als ik zo naar die regels kijk kan je misschien beter Rainbow Six proberen. _0/

Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  8. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik speel dit al best lang. veel mensen kenne t ook al dawn of the dead.

dit spel moet in een download kome dat als je gekilled word dat je een flood word ofzo.

lijkt me egt vet!

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie elkaar eerder ziet => sneaken, dus niet rambo-style rondrennen. Kan zeker goed met Halo 2. Ik heb rainbow six ook, maar daar vind ik geen ruk aan. Niemand heeft gezegd dat je de rocket, zwaard en sniper niet mag gebruiken. In gewone games moet je er gewoon gebruik van maken als het kan omdat ze je een voordeel geven. Ik ken wel een paar heilige die ze laten liggen omdat het n00bwapens zijn. Maar dat vind ik dan bullshit, de tegenstander zal alles gebruiken om van jou te winnen. Waarom hem dan een voordeel geven.
    Ik heb dat spel ook gespeeld, maar ik heb het echt bij de battle rifle gehouden. Dual pistol is wel wat makkelijker ja, maar ik vind de battle rifle een stuk relaxter spelen en heb er echt geen probleem mee.
    Over welke auto-aim heb je het eigenlijk? Daar heb ik nog niet veel van gemerkt...

10. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik ook een gamepje gemaakt, moet trouwens nog uitgeprobeert worden ;)
    Naam: hmmm
    Map: Lockout of een andere map die niet te groot en te klein is
    Gametype: Slayer
    Limit: 15 Kills
    Teams: iedereen voor zichzelf
    Players: 4-8
    Primary Weapon: Battle Rifle
    Secondary weapon: off
    Weapons on Map: off
    Grenades on map: Yes

De bedoeling is dat je alleen munitie kan krijgen door ieder te killen, waardoor je op ander manier ook tactisch moet nadenken.
    Het kan best wel zijn dat er al zoiets is, alleen heb ik dat dan nog niet gespeeld :p

11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer maar eens je teamgenoten neer te schieten met een BR of sniper. En daarna een tegenstander. :+
    Je zal zien dat het bij een tegenstander makkelijker gaat.

12. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0

vind niemand m'n plan leuk???
    maar ehm wil niemand online ?
    anders mail departyleuters@hotmail.com voor xbconnect een afspraak te maken!

13. lyon_online

lyon_online Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe game

ik heb er zelf een aangemaakt, verstoppertje :9 :9 het is een juggernaut versie. de juggernaut heeft overshield.en loopt heel snel, iedereen heeft 1 magnum maar de juggernaut heeft infinite ammo,
    de andere spelers zijn onzichtbaar en verstoppen zich op de map(er is geen motion sensor ;) )
    de bedoeling is dat de juggernaut de andere vindt en doodt binnen 3 minuten, de laatst overgebleven is de nieuwe juggernaut,
    de juggernaut killen is niet toegestaan.iedereen heeft 1 leven dus gekilldt is af en w8en op volgende game.

ik vind hem best lauw vooral op midship met een stuk of 16 mensen _O_ :+

14. lyon_online

Leuk Bevonden:
    0
    warthog contest

dan lijkt een warthog race me lauwer bijvoorbeeld door headlong met 2 wartrhies en volledig gearmd met gunner en soow3 rondjes rijden de eerste die bijvoorbeeld een bepaalde muur beukt wint *) ;) :D

15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Lyon..cool spel;P

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Naam: Covenant Splat...
    Regels:
    Alleen wraith en ghost op een map, 3 tegen 3, er mag enkel gebost worden en gesplatterd, 1 van elk team mag in een wratih, de anderen moeten in de ghosts.
    Vooral coagulation is hier goed voor.

17. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel saai als er nog twee over zijn die zich vet goed verstopt hebben.
    dan moet dus iedereen, (vooral de gene die als eerste werd gekillt) vet lang wachten.

18. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ben het eens met Venom, Deze gamemode is gewoon zo saai omdat alleen de juggernaut maar mag killen |:- doe dan iets van tikkertje ofzo dat de tikker in een ander team zit en dat wanneer je getikt word bij hem moet horen (lijkt beetje op zombie maar je hoeft niet mensen te killen :) ) Lijkt mij tenminste leuker.

19. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je hem slaan ofzo...
    hoe werkt dat tikkertje dan.
    zombie style alleen niemand mag schieten, en de tikker mag slaan ?

20. lyon_online

Leuk Bevonden:
    0
    pffff

het is maar een idee dat verstoppertje, als je wil kan je er andere regels voor maken maar ik heb het al heel vaak met grote party's gespeeld en iedereen vondt ht lauw, geen klacht gehad, alleen of ik effe op een andere map de game wou launchen dusss :eek: :9 :p

Deel Deze Pagina