Voytec, beetje late reactie, maar enter nu pas dit forum. Ik heb die Medion router ook gekocht. Zitten idd 2 usb dongles bij die je op alle apparatuur met USB poorten kunt aansluiten. In principe zijn de XBOX poorten ook USB poorten. Met een speciale adapter kabel van XBOX poort naar USB zou je dit kunnen omzeilen (zie www.psxshop.nl voor zo'n kabel kost ongeveer 15 Euro). Dan is 't nog de vraag of de dongle werkt. Het gaat sowieso niet op 54 mbps, aangezien dat alleen met USB 2.0 kan. Als het al lukt dus op 11 mbps. Maar het blijft een gok, ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd. Misschien als je Xebian op je XBOX installeert en drivers zoekt die de dongle ondersteunen. Ik denk zelf dat 't makkelijker is een Linksys Wet54g erbij te kopen. Kost je nog eens 70 Euro bovenop de 89 die je betaald voor het Medion setje. Wel heb je dan de 2 dongles over voor bijv. een desktop PC en een laptop of andere PC. Daarnaast is de linksys handig aan te sluiten op je ethernetpoort van je XBOX, en heb je wel 54 mbps, 't ding is direct een ondersteuningspunt voor je draadloze netwerk, zodat je signaal sterker zal zijn door je huis. M.n. als je de XBOX + linksys op de 1e verdieping hebt staan en de Medion router begane grond, met bijv. een PC op 2e/3e verdieping zolder!
Ik ga ook eens ff aanklooien met de dongles voordat ik de linksys koop. Als dat niet lukt dan maar weer 70 Eutjes extra er tegenaan
/Mod Dude, gebruik de EDIT knop voortaan. Bedankt. - !SIC!
Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2005