hoe amerika over NL denkt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door thabo, 7 jan 2005.

  1. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar uit, misschien krijgen jullie binnenkort wel een bezoekje van de CIA na het zien van dit topic :)
     
  2. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg ik een bezoekje, ik heb m geopend *)
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit ECHT bagger, wat een kneuzige LOSER, allemaal slechte dingen naar voren halen, nou ja zeg, K vind euthenasie helemaal zoms so gek nog niet, maar tja, het is een zender die Bush ook bekijkt (republicijn...) en die gasten zijn vet bijgelovig...

    kijk es naar de Amerikaanse binnenland, daar is het nog net Thailand's farmland zonder water en waar iedereen in armoede leeft....
     
  4. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht, ik post het hele verhaal even op het CAD-Forum

    Klik
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Van dit soort filmpjes wordt ik dus kwaad, wie denkt amerika wel niet dat ze is, ze gaan lopen zeiken over het vermoorden van doodzieke baby's terwijl hun eigen president de doodstraf als goed ervaart en waarvan hun eigen president het goedkeurt dat de bevolking gewonn volautomatische wapens mag thuis hebben. Hier lopen wij toch ook niet in onze journaals over te mekkeren. Maarja wat wil je er aan doen de gemiddelde amerikaan is zo slim als een klomp dus die neemt al die verhaaltjes als zoete koek. En wtf heeft anne frank hiermee te maken ik geloof dat de Nazi's niet nederlands waren dus ik zie de rode draad niet, weer zo'n voorbeeld van hoe (niet) slim de amerikanen zijn.
     
  6. gertjan1989

    gertjan1989 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerika is gek man
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    hier is die andere thread over dit onderwerp.
    is al een vlink stukkie ouder
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Een paar woorden: Amerikanen zijn egoitische, zich zelf fantastische vindende sukkels.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is gwoon te triest vor woorde (maar ff 1 ding da wil nie zegge dat alle amerikane er zo over denken) hoewel ze behorlyk de verkeerde indruk krygen van nl
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar op xbox live zitten die gasten toch ook altijd te zeiken, met hun interresant doenerij van ' Oh in the Netherlands weed is legal, Amsterdam is the weedcapital of the world en blabla nog een hele zooi of weed en de wallen enz. Ze kunnen echt nergens anders aan denken.
     
  11. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    alsof in amerika genoeg mensen niet bin laden kennen,alsof er daar geen hoeren zijn,alsof daar geen drugs is. Ik wil wedden dat in heel amerika 400x zo veel hoeren zijn als hier in NL. Amerika is toch echt het land met rassenhaat, waarom beginnen ze dan over anne frank en nazi's ? :|
     
  12. lord_raven

    lord_raven The darkside

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin het is eerder zo dat wij strax een nieuw amrika worden
     
  13. Don Pasta

    Don Pasta New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    uit de aandacht die ze aan de hoeren en de drugs geven, blijkt wel weer hoe interessant ze het vinden ;)
     
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hebben jullie die site van Barbatruuk gelezen? Daar zegt iemand dit:

    "Well, that's exceptionally insulting to my intelligence. But, hey, it's Fox so it must be right!"

    hoe stom kan je zijn. |:-
     
  16. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat sarcastisch bedoelt. ;)
     
  17. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij ook. Maar aan de andere kant, d'r lopen wel een paar idioten rond op dat forum.
     
  18. Silverhawk

    Silverhawk Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    heb in de vs gewoond moest de hele tijd uitleggen wat nederland was en waar het lag :+ En dan kwam altijd het zelfde antwoord "oh that little country next to germany" :'-( Verder nog op vakantie geweest laatste zomer. Ben naar dat hippie straatje in L.A geweest (weet naam niet meer)
    zijn teveel coffieshops drugs als in heel nederland O-)
     
  19. Bah, hier walg ik echt van. Domme hersenloze dikke hamburgervreters. Ze kijken ook alleen maar naar de aandacht trekkende onderwerpen en zoeken niet naar de waarheid. En van die laatste vergelijk word ik al helemaal ziek, die mensen die zoiets denken moeten echt geslagen worden.
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gewone volk (de burgers enzo) dacht wel gewoon over Nederland, ze zeiden zoiets van: vriendelijk volk enzo... alleen die kutpers daar maakt van een klein iets (het is alleen maar in uitzonderlijke gevallen dat van die baby's) tot een gigantisch iets kunnen maken (in dit geval alsof er honderden doden per jaar komen). Amerika heeft het zelf ook niet terecht. Het was het land met gemiddeld de meeste moorden per jaar, dacht ik (k kan er natuurlijk naast zitten, maar volgens mij was het de VS)
     

Deel Deze Pagina