Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Bourne Identity gekeken, inmiddels vrij oude film maar ik kende hem nog niet, nu wel dus! :D Ik vind het een goede film, ga binnenkort ook zeker het vervolg erop eens halen.

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Kheb zonet 4 delen van Band Of Brothers gekeken heb ze al 100 keer gezien maar het blijft vet:)

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Vannacht gezien in Scheveningen.
    Ik had toch wel verwachtingen. Hit in de VS, Japanse horror en met SMG natuurlijk . We weten dat SMG geen grootse actrice is, maar de rollen dat ze vertolkt doet ze wel altijd goed. Zo ook in deze film. Hoewel ik wel moet zeggen dat ze toch een bescheiden rol heeft voor een hoofdrolspeler. Het is eigenlijk het spookhuis, dat de hoofdrol heeft.
    Gedurende de hele film is een dreigende sfeer aanwezig. Dat had je bij Dark Water ook bv. alleen daar ging het niet verder. In The Grudge wordt et ook echt eng. Deze film haalt zeker het niveau van The Ring. Waren met zn 6en gegaan en vonden em allemaal zeker enger dan The Ring.
    Et is Japanse horror, dus je moet er wel van houden, maar ik vind em een topper .

4. JDA

JDA Guest

Oceans 12

Volgens mij moet je deze film 2 keer kijken voordat je alles goed begrijpt. Zoiezo vond ik Oceans 11 beter.

5. mars15

mars15 Guest

Daarnet Ladder 49 gekeken, Echt een hele goede en mooie film die heel de film boeiend was. En een heel mooi einde, helaas niet zo als gepland

en Jacinda Barrett was echt goed en mooi

iemand ladder 49 ook gezien ?

6. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;)

mooie foto, maar ze zal in de film wel meer kleren aan houden of niet 8)

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je nou zou moeten kiezen(ondanks dat het twee onwijs verschillende films zijn) welke het beste is, zou je dan voor Der Untergang gaan, of eerder naar The Grunge?

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je voor mij of voor wat jij gezien moet hebben?

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Der Untregrunge was errug goed :)

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Gisteren 'The usual suspects' weer gezien: echt een meesterlijke film... vooral het einde is fantastisch _O_

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voor wat ik gezien moet hebben :)

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Der Untergang lijkt me, omdat je niet zo vaak zo'n film ziet langskomen. The Grudge is heel cool alleen et is niet iets nieuws. We hebben et wel eerder gezien, omdat et een film ala Ring is.

13. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Vabdaag ff Pitch Black samen met The Chronicles of Riddick gehuurd. Pitch Black ging wel, Chronicles of Riddick vond ik een goeie film. Vin Diesel onwijs goed in de rol van Riddick, gespierd man, tjeezoes. Prachtig.

Maar morgen Lord Of the Rings ownage! Morgen Marathon houwe met 7 kratten bier! 8)8)8)

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al Alexander gezien. Het lijkt me wel een leuke film. Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Of is het gewoon zoiets als king arthur? Die was trouwens niet zo geweldig.

15. mars15

mars15 Guest

denet naar de film the forgotten gekeken. Was een goede film om te zien. Goed verhaal soms wel verwarrend. En je ziet eigenlijk niets meer terug van haar man maar goed. Dat is niet erg. Leuk dat er op de dvd 2 eindes staan maar met het zelfde resultaat ?

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Der Untergang is echt een zwaar goeie film, echt heel intressant!

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen is erover eens. Alexander is shit ;) .

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteravond Ocean's Twelve gezien. Ik vond het een erg matige film met een zwak verhaal. Beetje jammer dat dit het vervolg is geworden van de fantastische film Ocean's Eleven...

Wel stoer dat er twee zinnen Nederlands in wordt gesproken... :)

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben eigenwijs geweest, en toch The Grudge gaan kijken. Zat wel prachtig in elkaar imo, en 1 schrikmoment aan de andere. Vooral het eind toen SMG en haar vriend wilden ontsnappen was creepy :+ En dat verdomde geluid dat dat wezen maakte :eek: En dat met die meisje dat een onderdeel miste :+ Mja, ik heb wel genoten..

Verder nog Shaun of the dead gezien, die imo ook prachtig was. Maar dit was echt puur hylarisch, wat ik ook wel verwachtte. Heerlijk hoe die Ed toen Shaun in de ochtend vroeg of hij nog wat wilde, Cornetto zei :D Verder gewoon echt onwijs gelachen, tot de laatste paar minuten van de film echt pure pret. Jup, echt een aanrader :D

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  20. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    The Butterfly Effect. Meesterlijke film! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina