Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind de licenties zo dom, puur even een voorbeeldje en deze bedragen zijn nergens op gebasseerd

    EA & Konami: Wij bieden 10.000 euro voor licentie van NL elftal
    De boer/Cohen/KNVB: Nee, wij willen 100.000 euro,
    EA & KOnami: Sorry, te veel

    Maar als ze voor het NL elftal nou gewoon redelijk bedrag vragen verdienen ze d'r tenminste tog nog 10.000 aan? Nu verdienen ze al jaren niets meer, 10.000 euro is toch beter dan niks?
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Ben je een beetje bang Tech??? Ik speelde redelijk goed gisteren, ik won met 7-2 en met 4-1 geloof ik dus het ging wel aardig. Ik kon hem gisteren mijn wil opleggen en daarmee dus de wedstrijden naar mijn hand zetten. Nu nog wat minder missen, en dan maar hopen dat ik nog meer naar mijn oude niveau ga groeien. Maar vandaag is niet gisteren haha dus het zegt allemaal niets.

    Van de week speelde ik de hele avond en nacht tegen een vriend van me (hij is redelijk goed, denk dat ie absoluut niet misstaat tussen ons van het forum), en hij was volledig kansloos in alle wedstrijden. Ik hoop dat ik die vorm weer kan vasthouden en dat ik niet sta te pieken als het nergens over gaat haha... En dan tijdens het toernooi weer helemaal uit vorm ben.

    Ik ben er zeker van dat je me vast zult verslaan, ik hoop dat ik overall dan wel meer van jou win, voorlopig sta ik ruim voor dus ik kan wel wat verliespartijtjes hebben ;) . Geld ook voor Rivanov, die heeft absoluut de potentie om een zeer goede speler te worden. Gisteren was een momentopname en zegt niet zo heel veel. Hij kan goed tikken, alleen gaat hij vaak net een tikje teveel waardoor ik dan de bal kan veroveren. Daarom kon ik hem constant onder druk houden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Psst zeg die uitslagen nu niet! ;)
    Haha nee geeft niet hoor. Je had gewoon verdient gewonnen, je speelde zoals gewoonlijk 10x beter dan mij. Zoals je al zei doe ik vaak net een tikje te veel waardoor jij de bal af kan pakken. Daar moet ik nog aan werken, maar ach..dat komt ook wel! :)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oh sorry, ik wist niet dat je dat heel erg vond haha.......

    10x beter is wel een beetje overdreven hoor. Ik kijk gewoon iets beter op de radar en ik heb de controls misschien ietwat beter door. Ik heb je wel 20x buitenspel gezet geloof ik, nu speel ik daar ook op maar het is wel risicovol natuurlijk. Als je er doorheen bent, ben je er doorheen.

    Maar je moet je niet druk maken natuurlijk, want het komt vanzelf wel. Geniet van het spelletje, leer jezelf een aantal dingen aan en het komt helemaal goed.
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hoor dat Mgwlee van jou kan winnen, dan kan ik dat ook :p. Heb al de kansen gehad, maar was toen niet scherp genoeg om de kansen af te maken. Verdedigend sta ik een stuk zekerder en mijn omschakeling

    alle keren dat ik tegen je speelde waren allen op jouw server en dat vertekent al enigzins het beeld. En dat is het jammere van nu, hopen dat de patch een hoop goed maakt

    maar ik ben ook een momenten voetballer tot maandag erg slecht en vanaf maandag ben ik ineens in super vorm

    met als kroon de 6 overwinningen op rij gisteren op Mgwlee :D
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tuurlijk vind ik dat niet erg! :+
    Ik heb vanmiddag al zitten oefenen op die lobtechniek die je zei, en het gaat steeds beter! :cool:
    Vanmorgen nog een leuke wedstrijd gespeeld tegen een Engelsman. Er was bijna niemand online dus duurde even voordat ik iemand had gevonden met Optimatch. Wedstrijd duurde maar 5 minuten, wat eigenlijk tegen mijn principes in is maar goed. Hij kwam met 2-0 voor in de 1ste helft. 2de helft oefende ik steeds meer druk op 'm uit. Daar kwam de 2-1 ook uit voort..beetje een scrimmage voor de goal en ik tikte hem er in. Daarna in de 75ste minuut kreeg ik een vrije trap op rand 16 meter. Ik lob 'm net over het muurtje en kop 'm met m'n aanvaller verre hoek en de binnenkant van de paal in de goal! 2-2! :cool:

    Maja, omdat het dus maar zo'n korte wedstrijd was bleef het daar bij. Maar wel teruggekomen van 2-0 achterstand naar 2-2!
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    psies alles komt uiteindelijk op z`n plek, je moet nog iets meer aan je verdediging werken, want dat is je zwakke plek momenteel. Aanvallend was je gisteren erg goed tegen mij.

    ik zit nu in de bus weer is het boekje door te nemen en kom weer dingetjes tegen waarvoor ik nu weer tijd heb om door te voeren, aangezien ik de basics en iets verder nu volledig beheerst
     
  8. xbox17

    xbox17 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen hoe je moet koppen. Altijd als ik via de flanken een voorzet geef aan iemand van mijn team en die kan hem koppen, dan kopt hij hem altijd in een hoge bal over het doel. En kan iemand mij dan meteen ook uitleggen hoe je vrij trappen neemt want dat lukt echt voor geen meter!
    alvast bedankt
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Koppen is puur timing en probeer je vrij te lopen door zwarte knopje in te houden en dan te lopen

    vrije trappen zijn een verhaal apart, check het boekje en verder is het veel oefenen en nog meer oefenen
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Koppen: Je kunt de bal op verschillende manieren voorgeven. 1x B geeft een hoge voorzet. 2x B geeft een strakke voorzet. Als je 'm voor hebt gegeven dan druk op je X of A en houd je je linker thumbstick schuin naar beneden. Doe je dat niet dan kopt hij over, maar als je 'm naar beneden houd dan kopt ie naar beneden.

    Vrije trap: Hoe je een vrije trap neemt ligt aan de afstand die je staat van de goal. Als je met A een vrije trap neemt dan knalt hij 'm gewoon vol. Als je op de linker thumbstick drukt kun je kiezen of je 'm door een speler opzij laat leggen. Als je 'm wilt laten overstappen druk je meteen op A en als je 'm opzij wilt laten leggen druk je op de rechterthumbstick.
    Wil je de bal subtiel over het muurtje wippen druk je kort op B en dan proberen met de spits de bal in de goal te koppen.

    Tip: Ga naar Training en doe de Free Kick training. Daar wordt perfect uitgelegd hoe je 'n vrije trap neemt!
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Ik ben ook absoluut niet onoverwinnelijk hoor haha.. Ik denk ook niet dat ik beter ben dan jou of mgwlee, dat hoor je mij echt niet zeggen. Ik heb wel gemerkt dat als ik in vorm ben dat ik van iedereen kan winnen en zeer moeilijk te verslaan ben. Alleen ben ik niet constant genoeg en moet ik proberen bij een 3-0 voorsprong door te drukken en niet gaan verslappen en mooi voetballen. Ik heb vaker dan eens een 3-0 voorsprong gewoon uit handen gegeven omdat ik niet meer geconcentreerd was. Zo heb ik eens verloren van mgwlee... Daarna versloeg ik hem wel weer dik, maar dat zegt wel genoeg.

    Nu heb ik vaak van je gewonnen en ook wel eens met grote cijfers (meer dan 3 goals verschil) maar dat zegt gewoon niets. De vorm moet er wel zijn, maar dat geldt ook voor jou. Zijn we beide in vorm dan denk ik dat het spannende wedstrijden zullen worden. Laats won ik dan wel met 6-2 van je, maar je had toen een tijdje niet gespeeld. Ik heb laatst drie weken niet gespeeld en dan merk je dat je gewoon even een paar wedstrijden in de benen moet hebben om weer op niveau terug te keren. Ik schrok me rot laatst toen ik niet meer kon spelen haha. Niets lukte maar gelukkig komt dat wel weer terug nu haha.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hehe, ja je verslapt nogal snel bij 3-0. Aan het begin van de wedstrijd ben je doodstil..heel geconcentreerd. Maar naar mate de wedstrijd vordert begin je steeds meer te praten en dat gaat ten koste van je concentratie. Maar ik ben nog zo slecht dat ik daar niet van kan profiteren! :eek:

    :cool:
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is idd waar. In het begin speel ik bijna altijd heel goed en dan kom ik op voorsprong. Dan heb ik de wedstrijd onder controle en als ik er dan 2 of 3 heb gemaakt dan ga ik een beetje lopen kloten. Ook ben ik altijd minder met de headset op. Soms gaat het wel heel goed en maak ik verschrikkelijke mooie goals en ook precies zoals ik het wil. Ik kan zelfs zeer boos worden als ik scoor maar ik had hem bijvoorbeeld in de andere hoek willen schieten, daar kan ik zelfs niet tegen haha.

    Dat moet ik nog echt afleren, dat showen enzo... Ik moet soms wat zakelijker spelen maar goed, het publiek wil ook wat hè? Ik verlies trouwens minder vaak als ik 10 minuten wedstrijden speel, dan is 3-0 voor vaak genoeg als ik dan verslap..
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met of zonder headset scheelt inderdaad heel veel. Als ik tegen een buitenlander speel, heb ik ook nooit m'n headset op. Je kunt je dan gewoon veel beter concentreren. Maar als ik tegen iemand van het forum speel, dan heb ik 'm wel op. Om gewoon relaxed te praten enzo.
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste was idd 6-2 maar dat was na een paar dagen niet gespeeld te hebben en daarvoor hadden we volgens mij 3 wedstrijden gespeeld, rond het begin dat ik pes4 had, dus dat is ook geen echte graadmeter, omdat ik nu stukken verder ben

    edit:

    wilde nog meer tikken, maar er kwam iemand langs en ben dus spontaan vergeten wat ik wilde typen :confused:


    maar ja ik ga maar eens richting huis aan :D
     
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het weer :D

    ik heb een mentaal probleem, wanneer het 0-3 ofzo wordt dan gaat bij mij de kop hangen en speel ik echt beroerd. Daarom verlies ik vaak met grote cijfers, mits ik verlies !!
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    We zullen het zien Tech..... Voorlopig moet je nog van me winnen :9 .... Het zal vast gebeuren, maak je maar niet druk. Maar ik zag wel dat je angst had haha. Stiekem aan Rivanov vragen hoe het zat met mijn vorm. Als hij had gezegd dat ik slecht speelde had je me zeker meteen geinvite haha....

    Just kiddin' mate.... ;)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hey Tech, Cyrax speelde echt zwaaaaaaaaaaaaar slecht. Ik won er bijna van! Ik zou 'm maar snel inviten! 8)

    Hehe, just kiddin'
    Ik heb gisteren tegen jullie allebei gespeeld en als ik naar jullie vorm kijk verwacht ik een zeer spannende pot als jullie het tegen elkaar gaan opnemen! :cool:
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Damn ik ben net begonnen met dit spel te spelen ik heb nog een aardige weg te gaan lees ik :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laat je niet beinvloeden door de verhalen hier op het forum. Wij spelen het spel al vanaf de launch. En Cyrax77 speelt het spel al toen het nog ISS heette. Ik zou zeggen, oefen gewoon lekker...zodat je het spel onder de knie krijgt. Ik weet niet of je Live hebt? Zoja, voeg me maar gerust toe en dan spelen we wel een keer. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina