Haha,
Ben je een beetje bang Tech??? Ik speelde redelijk goed gisteren, ik won met 7-2 en met 4-1 geloof ik dus het ging wel aardig. Ik kon hem gisteren mijn wil opleggen en daarmee dus de wedstrijden naar mijn hand zetten. Nu nog wat minder missen, en dan maar hopen dat ik nog meer naar mijn oude niveau ga groeien. Maar vandaag is niet gisteren haha dus het zegt allemaal niets.
Van de week speelde ik de hele avond en nacht tegen een vriend van me (hij is redelijk goed, denk dat ie absoluut niet misstaat tussen ons van het forum), en hij was volledig kansloos in alle wedstrijden. Ik hoop dat ik die vorm weer kan vasthouden en dat ik niet sta te pieken als het nergens over gaat haha... En dan tijdens het toernooi weer helemaal uit vorm ben.
Ik ben er zeker van dat je me vast zult verslaan, ik hoop dat ik overall dan wel meer van jou win, voorlopig sta ik ruim voor dus ik kan wel wat verliespartijtjes hebben . Geld ook voor Rivanov, die heeft absoluut de potentie om een zeer goede speler te worden. Gisteren was een momentopname en zegt niet zo heel veel. Hij kan goed tikken, alleen gaat hij vaak net een tikje teveel waardoor ik dan de bal kan veroveren. Daarom kon ik hem constant onder druk houden.
Laatst bewerkt: 11 jan 2005