Oh ja op de supernintendo heb ik ook nog veel op gespeeld natuurlijk weer bij een aantal vrienden. Ik heb voordat ik een xbox had ook nog veel gespeeld op de PC gespeeld (vooral shooters).
De Commodore was mn eerste. daar ben ik echt uuuuren mee zoet geweest. Toen deze het begeven had is het lang bij racespelletje sop de pc gebleven. En sinds ene half jaartje pas aan de xbox
De Commodore was mn eerste. daar ben ik echt uuuuren mee zoet geweest. Toen deze het begeven had is het lang bij racespelletjes op de pc gebleven. En sinds ene half jaartje pas aan de xbox
Commandore 64 NES Sega Mega Drive 2 SNES en dan nu een Xbox. Ik heb nog geen Sony console gehad, dus ik ga denk ik voor de PS3.
Nintendo 64, met Super Mario 64, Pokemon Snap! en Pokemon Stadium, waren echt gouden tijden. Ongeveer tegelijkertijd had ik een Gameboy in zwart wit.
Gewone Nes. Helemaal geweldig toen. En mijn schietskillz heb ik uiteraard van DUCK HUNT . De ene headshot na de andere. Daarna heb ik alle consoles gehad op de Gamecube na.
Damn hoe heet zon ding? Hij was zwart en had met gewone letters er SEGA opstaan. En het was geen Dreamcast. Ik speelde er altijd Sonic op.
Ik had een heeeel oud iets je moest er mega grote dingen in schijven an de voorkant zo`n ding had een nintendo 64 ook maar die waren groter en vierkant het zal wel zo'n snes ofzo zijn ik heb geen idee hoe het heet!!
Ik heb nooit een console gehad (als je de PC niet meeteld) maar de eerste waarop ik had gespeeld is de SNES maar waar ik het meest op heb gespeeld is denk ik de GC of net de N64 nee denk toch de GC
Eens kijken.... eerst de Sega Master System II, en toen de NES en al vrij snel de SNES. Ook heb ik een gamegear en een gameboy gehad. Daarna een Dreamcast en een N64 en nu een Xbox.
Philips videopack heet dat ding geloof ik. Moet ergens in 1982 geweest zijn dat ik bij mijn buurman dat ding voor het eerst zag. Weet wel zeker dat er spel 34 bij zat, een ''shooter'' waarbij je op het in je beeld schuivende kruisjes moest neerschieten. Sindsdien totaal verslaafd aan games, en heb al heel wat consoles versleten. Coleco, atari, een hele reeks Segaconsoles, als je al dat geld bij elkaar opteld wat ik al aan games kwijt ben daar kan je volgens mij wel een Ferrari voor kopen.
Mijn eerste console was 1 of ander Atari geval. Weet preciese naam niet meer (of dit is de naam kan ook). Wel een bruut ding gigantisch groot en onwijs geinige spellen(ooit al eens een tank zien jumpen.