[PC] Wat was jou eerste console?

Discussie in 'Games' gestart door Fearless[NL], 11 jul 2004.

  1. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    SUPER Nintendo
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja op de supernintendo heb ik ook nog veel op gespeeld natuurlijk weer bij een aantal vrienden.
    Ik heb voordat ik een xbox had ook nog veel gespeeld op de PC gespeeld (vooral shooters).
     
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX. De eerste en zeker niet de laatste :p XBOX2 natuurlijk als volgende ;)
     
  4. bas vdm

    bas vdm Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Atari (de eerste)
    2. Ps1
    3. Xbox
     
  5. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    de nes, leuke tijden mee beleeft
     
  6. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Nintendo(SNES). Mario Kart speelde ik toen veel.
     
  7. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    De Commodore was mn eerste. daar ben ik echt uuuuren mee zoet geweest. Toen deze het begeven had is het lang bij racespelletje sop de pc gebleven. En sinds ene half jaartje pas aan de xbox :eek:
     
  8. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    De Commodore was mn eerste. daar ben ik echt uuuuren mee zoet geweest. Toen deze het begeven had is het lang bij racespelletjes op de pc gebleven. En sinds ene half jaartje pas aan de xbox :eek:
     
  9. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    De nes
     
  10. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Commandore 64
    NES
    Sega Mega Drive 2
    SNES
    en dan nu een Xbox.
    Ik heb nog geen Sony console gehad, dus ik ga denk ik voor de PS3.
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nintendo 64, met Super Mario 64, Pokemon Snap! en Pokemon Stadium, waren echt gouden tijden. Ongeveer tegelijkertijd had ik een Gameboy in zwart wit.
     
  12. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewone Nes. Helemaal geweldig toen. En mijn schietskillz heb ik uiteraard van DUCK HUNT :). De ene headshot na de andere. Daarna heb ik alle consoles gehad op de Gamecube na.
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Damn hoe heet zon ding? Hij was zwart en had met gewone letters er SEGA opstaan. En het was geen Dreamcast. Ik speelde er altijd Sonic op.
     
  14. Pyrrhus

    Pyrrhus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een heeeel oud iets je moest er mega grote dingen in schijven an de voorkant zo`n ding had een nintendo 64 ook maar die waren groter en vierkant het zal wel zo'n snes ofzo zijn ik heb geen idee hoe het heet!! :eek:
     
  15. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit een console gehad (als je de PC niet meeteld) maar de eerste waarop ik had gespeeld is de SNES maar waar ik het meest op heb gespeeld is denk ik de GC of net de N64 nee denk toch de GC
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De Megadrive, gek!
    Sonic pwnatsj.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mijn eerste console was een commodore 64 en later kocht ik een Amiga 500 , CDTV
     
  18. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Eens kijken.... eerst de Sega Master System II, en toen de NES en al vrij snel de SNES. Ook heb ik een gamegear en een gameboy gehad. Daarna een Dreamcast en een N64 en nu een Xbox.
     
  19. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Philips videopack heet dat ding geloof ik.
    Moet ergens in 1982 geweest zijn dat ik bij mijn buurman dat ding voor het eerst zag.
    Weet wel zeker dat er spel 34 bij zat, een ''shooter'' waarbij je op het in je beeld schuivende kruisjes moest neerschieten. _O_
    Sindsdien totaal verslaafd aan games, en heb al heel wat consoles versleten.
    Coleco, atari, een hele reeks Segaconsoles, als je al dat geld bij elkaar opteld wat ik al aan games kwijt ben daar kan je volgens mij wel een Ferrari voor kopen.
     
  20. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste console was 1 of ander Atari geval. Weet preciese naam niet meer (of dit is de naam kan ook). Wel een bruut ding gigantisch groot en onwijs geinige spellen(ooit al eens een tank zien jumpen. :cool:
     

Deel Deze Pagina