[TV] Wie is de Mol

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxser, 14 jan 2005.

1. xboxser

xboxser xboxen is verslavend

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] we hebben net allemaal gekeken naar De MOL op NL2. Wie is volgens jullie de mol .... en dan niet alleen maar ook waarom en wat jou opviel ik moet natuurlijk geen opsommings post worden

Roeland Fernhout vond hem de eerste aflevering verdacht omdat hij heeft met iedereen een beetje band zo wordt je minder verdacht

wat denken jullie???

voor kandidaat namen www.wieisdemol.nl

Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ben het met je eens qua mol op dit moment.

tjah de mol is een van mijn favo dutch programa.Kijk er alteid met veel plezier naar

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben een trouwe kijker van De Mol :)
    Van seizoen 1 volg ik het al elke aflevering :)
    Ik heb het deze keer nog niet gezien, maar wel opgenomen ik ga het morgen kijken :)

Nog even een opmerking erbij; verpest het niet voor andere, discussieren mag, maar als je zeker weet dat iemand het is; bijvoorbeeld door op een site het antwoord te vinden, hou het dan voor jezelf en bederf het niet voor andere.

4. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Gijs Staverman zou de ideale mol zijn. Niemand verwacht het van hem. Daarom ga ik voor Gijs. Om te weten wie het is moet je puur op persoonlijkheid afgaan. Mensen kunnen zich ook als mol gedragen en de regisseur van het programma zet je ook op het verkeerde spoor. Gijs dus :).

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan op dit moment nog niemand aanwijzen als mol, meestal pas na drie afleveringen.Als ik die persoon als mol zie, is hij het ook, dat bleek de afgelopen twee jaar al.

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    idd *trouwe kijker.Maar wat je zegt hou de mol lekker voor je speculeren is cool maar anders net.Dat verpest heel de show kan niet wachten tot de volgende aflevering :p

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tot nu toe weet ik niet echt wie de mol zou zijn.
    Veel mensen zijn denk ik in de eerste aflevering vooral voor Marc-Marie Huijbregts gegaan. Maar het percentage was iets van 37 % ik denk dat het daardoor Marc-Marie niet is. Ook al blijft hij nog een beetje verdacht.
    En het zou ook Yvon Jaspers kunnen zijn omdat ze haar als laatste kozen bij de executie.
    Maar ja dat is alleen maar speculeren.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk ook Gijs.
    Hij ziet er al een beetje verdacht uit, en hij is gewoon de ideale mol.
    _O_

9. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens, als zij het niet blijkt te zijn, hoe erg is dat?? Je ziet al dat 9 mensen een groen scherm hebben gekregen, dus denk je dat je naar huis moet }:]

Speculeren over een mogelijke mol is nu nog veel te lastig....

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet eens dat het begonnen was, ga het denk ik ook weer volgen

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

ik had het wel een beetje verwacht.Het is gewoon zo typische de mol zon actie.Kon der wel om lachen

12. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat velen ook voor Victoria Loblenko zijn gegaan, omdat zij echt zo'n type voor de Mol is, maar daarom is ze het juist niet :). Ik denk dat zij hard haar best zal doen om de Mol te lijken, om zo anderen weg te spelen. Zoals hier ook al gezegd zou het best goed Gijs Staverman kunnen zijn, omdat niemand het van hem verwacht door zijn dikwijls grappige programma's :p. Maar misschien zou Staverman ook té veel voor de hand liggen, want deze 'theorie' is geeneens zo sterk :).

13. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop die Marc Marie de mol is dat zou egt lol zijn maar ik denk dat het Gijs Staverman is.

14. jpeetje

jpeetje XgamerX

Leuk Bevonden:
    0
    Victoria Koblenko is volgens mij de mol, iedereen vind haar daar echt een persoon voor, daarom gaan mensen denken dat zij het dan niet is, maar misschien is ze het daarom juist wel......

15. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    roeland was de mol, die werd ziek. ohohoh mol is weg wat nou , gijs staverman opbellen, hij de mol. :+

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    *trouwe kijker*

Tja iedereen is de mol en kan de mol zijn maar is hem ook weer niet, meerdere personen hebben foutjes gemaakt waarvan je denkt omg das de mol....
    Ik wissel om de 5 minuten altijd van mol dus tja ehm ik weet ut zo niet :+

17. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    tja, de theorio dat Roeland de mol zou zijn en Gijs em vervangd is natuurlijk mogelijk. Dat zou ook meteen verklaren waarom er die aflevering geen test was, er was immers geen mol... anders zou je nu met 1 mannetje teveel zitten (misschien vallen er in 1 van de volgende afleveringen wel 2 in 1 keer af natuurlijk).
    Ik zelf denk trouwes nu Jim, hij heeft vaak belangrijke dingen in handen (telefoon, koffertjes) en ik heb het idee dat ie dan ook niet alles verteld. Bijvoorbeeld dat ze in de afgelopen aflevering maar 1,5 uur had voor die links/rechts opdracht. En dan heel sneaky dat koffertje omwisselen bij Pete, zo zorgde hij ervoor dat er maar 500 euro in de pot kwam... Verder drukte hij met de telefoon ook Lottie gewoon weg toen hij eindelijk het goeie nummer had :confused:

Dat denk ik dan, et mooiste is dat eigenlijk iedereen het wel kan zijn omdat ze allemaal zo op mekaar letten. Iedereen kijkt elkaar heel erg aan voor het kleinste foutje waardoor ze elkaar allemaal verdenken :)

18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Jim had toen een opdrachtvan de mol gekregen (die brief of telefoontje) dat hij moest proberen de opdracht te beinvloeden.....En volgens mij drukte lottie jim juist weg....
    Maar voor theoriën kun je hier kijken:
    www.wieisdemol.com
    www.wieisdemol.nl

Mijn top 3:
    Marc-Marie
    Jim
    Yvon

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Het word nu steedsd spanender. Ze zijn nu met zijn 4en en ik denk dat het er zo uit gaat zien.
    -Isabelle (4e)
    -Lottie (verlieser)
    -Marc-Marie (winnaar)
    -Yvon (de MOL)

20. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Lottie Hellingman is de Mol... Yvon gaat winnen en MM gaat er als eerste nu uit denk ik...

Deel Deze Pagina