Dit vind ik nou zo jammer.. Zelf vind ik het niet mooi. Maar lijkt me wel dat de kleding lekker zit. Mensen dragen het merk verkeerd. Ze kennen de betekenis niet, ze kennen de geschiedenis niet. Ze dragen het alléén omdat alle gabbers dat ook doen. Maar het is niet eens een gabber merk, en het bedrijf wil zelf ook af van dat imago.
Ter info: http://www.lonsdale.co.jp/index.html
Wibra, een winkel naar mijn hart! Mensen die hier kopen hebben pas stijl!
Wat mijn favoriete kledingsmerk is?
Nah denk niet dat ik dat moet gaan zeggen want al mijn kleren blinken gewoon in mijn kast.
Maar.. er is één merk wat me toch wel iedere keer weer een vrolijke dag bezorgd. Dat is dan Paul Frank (julius and friends). Een exclusief merk wat je op weinig plaatsen krijgt. Maar zóó grappig. Het past gewoon bij mijn gedachten! En dat meen ik serieus .
Daarnaast draag ik ook kleren van Evisu, Von Dutch, Replay, Diesel, Teenage Millionaire, H&M, Chasin' en af en toe wat ander spul.
Haha loser!
Want ik draag Evisoep en Von Bitch, dat maakt mij exclusief, opvallend, modieus en aandacht trekkend. Kijk, dat is nou precies wat ik wil! Want kijk nou eens naar jezelf. Vraag je je dan niet af van: "Damn, zou ik de enigste zijn in Nederland met deze Cars-broek?".
Haha loser, weet je hoe duur!
Ja, de één geeft zijn geld uit door iedere dag in het café te hangen of alléén maar games te kopen. Ik dus niet. En wie er zo uit wil zien moet er ook wat voor neerleggen.
Wannab!
Nee ik ben geen wannabee, ik heb gewoon stijl.
Laatst bewerkt: 15 jan 2005