[Kleding] Favoriete merk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 15 jan 2005.

1. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jou favoriete merk? onderbouw ook je mening !

Ik zelf vind Evisu onwijs mooie kleren alleen jammer dat de goedkoopste broek zo een 130 euro is :confused:

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Pfft heb niet echt een Favoriet merk ofzo, koop gewoon kleding die ik mooi vind en of et nu van G-Star is of van een internetwinkel die et in de aanbieding heeft :p

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Momenteel is dat bij mij FCUK. Ik vind sowiezo het merk al super. Het staat eigelijk als afkorting van French Connection United Kingdom. Ik draag wel eens een longsleeve met de tekst FCUK FOREVER en als mensen het in de discotheek (dat zijn ze niet helemaal meer bij), dan lezen ze al gauw fuck forever.

Bovendien vind ik gewoon dat ze vette shirts en Longsleeves maken en daar gaat het mij vooral wel om.

4. Ik koop altijd alleen maar prada en gucci kleding, daar voel ik mij veilig bij.

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo merken waar ik heel wat van heb: Gucci, D&G, Guess, Von Dutch, Nike en Levi's.

Kwalitatief zijn ze gewoon beter, blijven langer goed. Daarnaast is het altijd wat aparter, dus modieuzer.

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nooit echt merken, geen geld voor, maar ik vind G-Unit Clothing heel vet.

7. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeeman. lekker goedkoop.

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk ook niet naar de merk als ik kleding koop, alleen naar de kwaliteit en of ik het mooi vind. merk of geen merk boeit me verder niet.

9. Gavin

Gavin Fuck PS2

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Favo merk is Karl Kani!!
    Ook lekker goedkoop.

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    :'-(

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Echt een bepaald merk draag ik niet, 't moet gewoon mooi zijn en vooral lekker zitten.

Laatste paar dingen die ik gekocht heb zijn Dickes, Carhartt en wat Nixon dingen.

12. Gavin

Gavin Fuck PS2

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

13. firefalco

firefalco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn favo merk is lonsdale, lekker de tegenhanger van karl kani

14. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Het meeste in mijn kast is Replay en Gstar...dat zijn ongeveer de enige merken die ik draag..

15. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel mijn kleding meestal uit de large... Linkin Park en Nightwish zooi etc.

16. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Dit vind ik nou zo jammer.. Zelf vind ik het niet mooi. Maar lijkt me wel dat de kleding lekker zit. Mensen dragen het merk verkeerd. Ze kennen de betekenis niet, ze kennen de geschiedenis niet. Ze dragen het alléén omdat alle gabbers dat ook doen. Maar het is niet eens een gabber merk, en het bedrijf wil zelf ook af van dat imago.
    Ter info: http://www.lonsdale.co.jp/index.html

Wibra, een winkel naar mijn hart! Mensen die hier kopen hebben pas stijl!

Wat mijn favoriete kledingsmerk is?
    Nah denk niet dat ik dat moet gaan zeggen want al mijn kleren blinken gewoon in mijn kast.
    Maar.. er is één merk wat me toch wel iedere keer weer een vrolijke dag bezorgd. Dat is dan Paul Frank (julius and friends). Een exclusief merk wat je op weinig plaatsen krijgt. Maar zóó grappig. Het past gewoon bij mijn gedachten! En dat meen ik serieus :+.

Daarnaast draag ik ook kleren van Evisu, Von Dutch, Replay, Diesel, Teenage Millionaire, H&M, Chasin' en af en toe wat ander spul.

Haha loser!
    Want ik draag Evisoep en Von Bitch, dat maakt mij exclusief, opvallend, modieus en aandacht trekkend. Kijk, dat is nou precies wat ik wil! Want kijk nou eens naar jezelf. Vraag je je dan niet af van: "Damn, zou ik de enigste zijn in Nederland met deze Cars-broek?".
    Haha loser, weet je hoe duur!
    Ja, de één geeft zijn geld uit door iedere dag in het café te hangen of alléén maar games te kopen. Ik dus niet. En wie er zo uit wil zien moet er ook wat voor neerleggen.
    Wannab!
    Nee ik ben geen wannabee, ik heb gewoon stijl.

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  17. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    mwah, ga nooit opzoek naar een speciale merk winkel, vind vele merken wel gooed, maar TimeZone is wel mooi werk, voor de rest wat van Cars, en weet ik veel....van alles....

18. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
  19. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jah Quiksilver natuurlijk!!!:) das ook een TOP merk, vette zomer kleding man!!!:)

20. Nee ff serieus. Mijn meeste kleren komen van waterlooplein of rokin128. Gewoon winkels in amsterdam. Niet zulke bekende merken, wat ik wel chill vind zijn dickies broeken :cool: die zitten echt te chill.

Deel Deze Pagina