ik heb de xbox op een poort in de router aangesloten, en mijn pc op een andere poort in de router. maar dat van die LAN-mode, had ik nog niet gezien, bedankt daarvoor. Maar ik wil zoiezo de xbox weer op mijn kamer terug, want nu moet ik stoppen met spelen als mijn 10 jaar oude broertje naar bed moet, dat is niet cool. Ik wil dus de xbox op mijn kamer, online hebben, dus moet ik een tweede snoer op mijn kamer hebben, toch? Ik wil weten of dit vanuit mijn pc kan, jij zegt: een tweede netwerk kaart erin. Ik heb al een plaatje onder mijn eerste netwerk kaart, daar op zitten twee netwerk poorten, maar ik weet niet zeker of het inderdaad zo is, dat als ik een gekruisde netwerkkabel tussen de xbox en zo'n poort doe, of het dan lukt. Want ik weet niet zeker of dit wel een netwerk kaart is.
edit: Het is geen netwerk kaart, maar de input voor de telefoon, met maar vier pennen, dus het past niet eens. Ik moet dus een tweede netwerk-kaart hebben en vanaf daar een crossed patchcable naar de xbox doen, ok.
En hoe forward je een poort?
Laatst bewerkt: 17 jan 2005