1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Savarez

    Savarez Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een vraagje;

    Ik wil graag xboxconnect maar mijn modem kreeg internet toegang via de netwerkkaart, dus heb ik mijn modem via usb geinstalleerd en is de netwerk-kaart vrij voor de xbox.
    Ik heb een netwerksnoer tussen de network-kaart en de xbox gelegd, maar als ik xbconnect opstart en in bv. Halo2 op, klik op ‘system link’, staat er dat hij niets kan vinden. In xboxconnect kan hij bij ‘find’ de xbox ook niet vinden.

    Doe ik gewoon iets fout of heeft iemand nog suggesties of ideeen wat ik kan proberen?

    Alvast bedankt
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat er achterop je xbox wel een lampje branden? als dat niet het geval is dan is er iets mis met de connectie.
    maar normaal gaat het zo: je klikt op system link op je xbox ja loopt naar je PC en dan op Find my xbox, dan zou hij het moeten doen! ik heb zelf bij een vriend van me XBC connect laten werken, maar toen was het enige probleem dat de kabel het gewoon niet deed! dus controleer dat ook ff
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Een uur online gamen staat gelijk aan hoeveel MB?
     
  4. Savarez

    Savarez Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, een lampje brand niet, bij de xbox niet maar ook niet achter bij de netwerk-kaart, terwijl ik zeker weet dat die kaart werkt (het modem werkte hierlangs) en ik heb al verschillende snoeren geprobeerd, daar zal het dan ook niet aan liggen.

    moet ik soms nog iets instellen in windows oid? :confused:
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb gisteren een eigen pc gekregen, en nu wil ik ook graag weer op xbc. beneden staat een modem/router: de alcatel speedtouch 510. van daar uit gaat er een netwerkkabel naar een switch toe, en vanaf die switch gaat er 1 naar mijn pc. in mijn pc heb ik 2 netwerkaansluitingen. nu heb ik vanaf de 2e netwerkaansluiting gister een kabel gelegd naar mijn xbox en aangesloten. maar hij kan mijn xbox niet vinden. weet iemand hoe ik dit moet instellen ofzo en met welk programma? oja ik heb gewoon windows XP zonder sp2 ik weet niet of het daar aan ligt? op mijn modem/router heb ik al de poorten 8602 op tcp en udp geforward. moet ik ook nog poorten forwarden van mijn switch?
     
  6. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschild per game en het aantal mensen maar reken maar op 50 - 100 MB p uur
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    bij mij vind hij mn xbox ok nooit maar hij doet het wel
    je moet het gewoon eens proberen om te jonen en als je op je tvtje(van xbox) een host komt te staan is het goed
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    dat is het probleem ook niet, maar mijn probleem is dat ik ook zelf wil hosten.
     
  9. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort xbconnect (geen pro), en moet nu met de pc op mijn kamer, xbconnect laten draaien, en op de xbox op mijn broertjes kamer, (daar is ook een internet aansluiting). Enfin, alles werkt prima, maar het is een beetje vermoeiend om steeds van kamer naar kamer te rennen, tussen de xbox en mijn pc, dus wil ik een tweede kabel regelen op mijn kamer, zodat ik daar mijn xbox aan kan sluiten.

    Ik heb op mijn pc drie internet poorten, eentje waar de internet kaart aan vast zit, en in de kaart daaronder, twee waarnaast 'phone line' staat. De xbox en mijn pc zijn met elkaar verbonden door RJ-45 patchcables (dat is volgens mij straight trough) en een router.

    Mijn vraag is, hoe kan ik zonder een kabel door het hele huis te trekken, een tweede kabel regelen, een voor in mijn xbox? :confused: |:-
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon heel simpel een tweede netwerk kaartje in je PC schroeven (ethernet).

    Maar ik snap je vraag niet helemaal, op jou PC staat Connect en de Xbox staat bij je broertje en Connect werkt, waarom wil je dan nog een kabel trekken?

    Als je geen zin hebt om heen en weer te rennen, download dan de nieuwste versie van neXBC, hier zit een functie in die automatisch de toegankelijke servers voor je zoekt.
     
  11. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    voor connect, moet je pc internet hebben, en je xbox. ik heb op mijn kamer internet (1 kabel), en mijn broertje heeft een kabel, dus de xbox moet bij mijn broertje staan, tenzij ik een tweede kabel krijg. Ik heb die NeXBC al gedownload, maar elke keer dat je een nieuwe party wilt joinen, moet dat via de pc, of heb ik iets gemist?
     
  12. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan heb je inderdaad iets gemist, als je in de lan-mode gaat (staat boven de serverlist in een balkje) kun je zelf selecteren welke game enz., als connect dan het gewenste vind laat hij die server automatisch op je xbox zien.

    Je hebt je Xbox op je router aangesloten omdat je 2 kabels nodig hebt ofwat ?
     
  13. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox op een poort in de router aangesloten, en mijn pc op een andere poort in de router. maar dat van die LAN-mode, had ik nog niet gezien, bedankt daarvoor. Maar ik wil zoiezo de xbox weer op mijn kamer terug, want nu moet ik stoppen met spelen als mijn 10 jaar oude broertje naar bed moet, dat is niet cool. Ik wil dus de xbox op mijn kamer, online hebben, dus moet ik een tweede snoer op mijn kamer hebben, toch? Ik wil weten of dit vanuit mijn pc kan, jij zegt: een tweede netwerk kaart erin. Ik heb al een plaatje onder mijn eerste netwerk kaart, daar op zitten twee netwerk poorten, maar ik weet niet zeker of het inderdaad zo is, dat als ik een gekruisde netwerkkabel tussen de xbox en zo'n poort doe, of het dan lukt. Want ik weet niet zeker of dit wel een netwerk kaart is.

    edit: Het is geen netwerk kaart, maar de input voor de telefoon, met maar vier pennen, dus het past niet eens. Ik moet dus een tweede netwerk-kaart hebben en vanaf daar een crossed patchcable naar de xbox doen, ok.

    En hoe forward je een poort?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  14. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je inderdaad gewoon een tweede netwerkkaartje in je PC schroeven en die naar je xbox (xbox dus niet meer op je router aansluiten maar op je PC)

    En voor het portforwarden moet je naar de configuratie van je router gaan en daar de juiste getallen invoeren ;)
     
  15. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, en waar vind ik die getallen
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Wowzie :)

    Net voor het eerst van mijn leven online gespeeld. Wat is dat cool zeg. net 50 kills en had maar iets van 10 MB verbruikt. Echt heel okey. Ik ben trouwens Being-xboxed[XBW] Op XBconnect en Chris in Halo2. Voeg me maar toe...
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je bij Connect je poort wilt forwarden moet je zowel je TCP als UDP (ofziets :p ) forwarden naar 8602 (weet niet helemaal zeker, kijk voor 100% bij de FAQ op de site van connect) en je vult je IP adres en, let wel je moet hier je IP hebben van de verbinding met je Provider niet die van je PC met je router.

    Edit: Yeah, 100e post _0/
     
  18. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net xbconnect ge download en ik vind het wel heel erg cool eersyte keer online
     
  19. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Tim, je moet wel zijn aangesloten he :).
     
  20. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Te weinig mensen spelen Ghost Recon2 op connect.
    Whats up with that?
    One job, one team
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina