Dat vin jij dan idd weer. Ik zeg daar dan op dat ik vind dat het gewoon een andere manier van het spelletje spelen is. Als je 90 minuten geen kans weggeeft achterin dan verdien je het ook om te winnen. Die geniepige overtredingen worden door iedereen gemaakt. Engelsen die maken altijd grove overtredingen, iedereen maakt overtredingen en harde ook. En ja, ik denk ook dat de meeste mensen het laf vinden, dat komt doordat verdedigen bij voetbal altijd onderschat wordt t.o.v. aanvallen. Iedereen wil een wedstrijd zien met veel kansen en doelpunten. Maar goed, ik vin het verdedigen dus ook heel mooi om te zien. (En dat terwijl ik zelf een aanvaller ben )
Het zal ook niemand verbazen als ik zeg dat ik altijd met Italië, AC Milan of Inter speel. ML doe ik met Ajax (Sonck wel alvast weggewerkt _0/ )
\Edit
Wat ik trouwens wel heel jammer vind is dat er op Xbox Live geen optie is om met een team van 2 te spelen. Dus met ze 2en online. Ik ken bijvoorbeeld wel twee gasten die samen heel goed zijn en ik kan ook we samen met een vriend van me 6* verslaan. Zou wel leuk als je dat ook op Xbox Live kunt doen. Met uiteraard andere scoreboard om te zien wie er het beste team is.
Laatst bewerkt: 19 jan 2005