1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Italiaans voetbal moet je gewoon mooi vinden of niet. Ik vind het de mooiste vorm van voetbal. Verdedigen is veel beter om te zien dan aanvallen. Italiaans is vanuit de verdediging opbouwen en je moet dus als spits of aanvaller van heel goede huize komen wil je erdoor komen. Dat vind ik het mooiste wat er is.

    Emmen-Volendam is amateurniveau met mannen die over ballen struikelen :9

    Keb PES4 nu ook al enige tijd, maar k speel altijd 's middags op Live en dan is er bijna nooit iemand. Zit nu wel op 5* als ik tegen computer speel, dus als iemand wil...
     
  2. OnoTimmie

    OnoTimmie Xbox-ert

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen??

    Ik zat gisteren te spelen op mijn nieuwe Xbox, ik speel samen met mijn broer de master League van Pro Evolution Soccer 4. We zijn Barcelona en spelen de wedstrijden met zn 2en tegelijk. Nou proberen we het vandaag weer... Zitten we bij Player Settings en dan druk ik op Start (en dan gaat ie normaal gelijk bij dat team) en naar rechts en dan komt er iets van dat de computer nu ook bij hem zit ofzo .. Zo'n logotje met 2 mannetjes .. Wat moet ik hier tegen doen ???

    Ik had gister iets en ik dacht dat ik wel met zn 2en kon spelen als ik thuis moest en uit niet
     
  3. RutgerK

    RutgerK Xlife

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw smaak, mij kan het totaal niet boeien. Bovendien is het zo ongelovelijk frustrerend voor de tegenpartij als je een hele wedstrijd goed voetbal speelt en maar niet tot scoren komt, terwijl zij uit een counter wel scoren. Ik denk dat de meeste mensen het met me eens zijn als ik zeg dat het een laffe manier van voetbal is. Daar komt dan nog bij op dat italianen ongelovelijke smeerlappen zijn die graag achter de rug van de scheids om een geniepige overtreding maken.

    Wel grappig, zo erg als ik italiaans voetbal haat, en toch is behoort AC Milan tot mijn favo clubs met PES4 :9 Aan de andere kant kan ik weer helemaal niks met Inter Milan op de een of andere reden :confused:

    Ik switch meestal tussen Man United, AC Milan en Ajax (is toch mn cluppie he :9)
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister ff een ML gemaakt met 2 players. Probeer ik het vandaag wil, is het gewoon niet mogelijk om met zijn tweëen door te gaan. Is dit normaal, hebben jullie hier ook last van.
    En zo ja, Kan er wat aangedaan worden?
     
  5. OnoTimmie

    OnoTimmie Xbox-ert

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik ook last van ..
     
  6. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat je het aan kunt passen in de training. Ga naar condition training, en verander daar de player settings. Ik hoop dat het werkt :)
     
  7. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vin jij dan idd weer. Ik zeg daar dan op dat ik vind dat het gewoon een andere manier van het spelletje spelen is. Als je 90 minuten geen kans weggeeft achterin dan verdien je het ook om te winnen. Die geniepige overtredingen worden door iedereen gemaakt. Engelsen die maken altijd grove overtredingen, iedereen maakt overtredingen en harde ook. En ja, ik denk ook dat de meeste mensen het laf vinden, dat komt doordat verdedigen bij voetbal altijd onderschat wordt t.o.v. aanvallen. Iedereen wil een wedstrijd zien met veel kansen en doelpunten. Maar goed, ik vin het verdedigen dus ook heel mooi om te zien. (En dat terwijl ik zelf een aanvaller ben :) )

    Het zal ook niemand verbazen als ik zeg dat ik altijd met Italië, AC Milan of Inter speel. ML doe ik met Ajax (Sonck wel alvast weggewerkt _0/ )

    \Edit
    Wat ik trouwens wel heel jammer vind is dat er op Xbox Live geen optie is om met een team van 2 te spelen. Dus met ze 2en online. Ik ken bijvoorbeeld wel twee gasten die samen heel goed zijn en ik kan ook we samen met een vriend van me 6* verslaan. Zou wel leuk als je dat ook op Xbox Live kunt doen. Met uiteraard andere scoreboard om te zien wie er het beste team is.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  8. RutgerK

    RutgerK Xlife

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, das inderdaad balen. Uberhaupt zijn de opties om op Live te spelen vrij beperkt, ik zou graag online tournooien willen winnen:D

    Misschien wat voor de update? Ik betwijfel t, maar t zou wel cool zijn.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    Psst...www.peslive.nl !
    Je kunt je voor het komende toernooi niet meer inschrijven, maar voor de toernooien daarna wel!
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup dat is de site en in mijn signature staat de directe link naar het forum

    C U there _0/
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Doet een van jullie mee aan het Pro Evo Toernooi: Proballer?

    De eerste plaats is een NINTENDO DS +1000€, 2de plaats DS+250€ en de 3de plaats alleen een DS.

    Hier meer info op www.proballer.nl

    Enig nadeel: het is voor de PS2:mad:
    Maarja, zou dat veel verschil maken...? Je moet dan wel een PS2-controller hebben...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ga er geen € 25,- voor neerleggen
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb geen PS2 dus niets voor mij, en zoals Technotic al zei..ik ga er geen €25,- voor neer tellen!
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat is natuurlijk wel weer zo...
    En je moet zo'n controller hebben natuurlijk.
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov vanavodn tijd voor wat potjes, ik heb tot 8uur de tijd
     
  16. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    PS2 speelt wel net ff anders, maar maakt niet gek veel uit. Ik zag op de site dat er 128 mensen per inschrijflocatie kunnen meedoen, maar er zijn al wel 500+ mensen ingeschreven, of werkt t anders? Mja, mij lijkt een toernooi over Xbox Live, zoals peslive.nl, veel leuker (en goedkoper :D )
     
  17. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen alleen maar mensen met een grote spaarpot meedoen :p
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb nog geen live en ben nog niet zo "pro" genoeg om te spelen voor geld !!!

    Real madrid trouwens uitgeschakeld gister he door Real Valladolid!!!!! Hahah echt lekker voor ze. Arrogante sterren!!!

    Spurs willen trouwens Mido van Roma halen!!!! Weer een andere club voor het problemenkind.
     
  19. RutgerK

    RutgerK Xlife

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool :) We zijn zelf (mijn site, zal geen reclame maken door te zeggen welke) ook bezig met een tournooitje in elkaar te draaien, maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn. PM me maar als je mee wilt doen, dan laat ik weten hoe of wat.
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens, ik kan nooit door mijn vijandse verdediging op 3 sterren, en alleen achterin lukt het zeer goed (Pocketschinno en LOPO van Espanyol!!!) maar vind het voorin lastig, doen jullie vaak counterig voetballen??? blijft meestal maar 0-0 of 1-1...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina