Opgevoerde brommers moeten direct vernietigd worden!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Underdog, 20 jan 2005.

1. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie ervan?

Ikzelf ben tegen omdat ik vind dat dit een te strenge aanpak is. Maar ik wil jullie mening wel is horen.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ABSOLUUT NIET! Opgevoerde zijn zoo te gek!
    Ik wist helemaal niet dat er zo'n regel kwam..:eek:

3. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja en een beetje 40 blijven rijden zeker??? Dan wordt het alleen maar nog gevaarlijker. Als je gewoon op een normale manier rijd (dus niet over stoepies enzo blaast) is er niks aan de hand vind ik. Gewoon opvoeren die hap.

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    De eigenaar mag ook wat mij betreft meteen afgeschoten worden. Waar ik mij het meeste aan kan ergeren is een, dat op een mooie zomerdag de balkondeur open staat en ik niet eens de persoon naast me kan verstaan als zo'n aso langs komt rijden.

6. Fig0

Fig0 Patrick NL

Leuk Bevonden:
    0
    Sure gooi de doodstraf er maar tegenaan......
    wrom ook eig niet he!!!
    Schiet ze allemaal maar af...
    met zo'n instelling kom je er later wel!!!

enne hoe kopieer ik dat stukje van glue eigenlijk in zo'n mooi quote vierkantje???

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan klik je op de Quote knop, en dan typ je jouw antwoord in.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dan druk je op het knopje Quote op zijn tekstvak en kan je er een bericht neerzetten.

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    :+

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mensen met (opgevoerde) scooters kunnen vaak van geen kant rijden. Iedereen rijdt zijn/haar scooter zeker 1 maal totaal naar de kloten. Als ze zichzelf dan alleen in gevaar zouden brengen, zou ik er geen probleem van maken. Maar als ze anderen in gevaar brengen/ andere mensen er meer irriteren moeten ze meteen afpakken/vernietigen etc.

11. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Vernietigen doen ze toch niet, anders lopen ze potentiƫle boetes die ze kunnen uitschrijven mis.

12. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jah, khaat die ASO's die de boel beetje bebrommeren met die KUT herrie als de motor te hard laaid...:mad:
    een opgevoerde brom. kan wel ontzettend gaaf zijn, maar men gebruikt het meestal allleen om beetje stoer te doen...

13. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een bron:

Kamermeerderheid wil opgevoerde bromfietsen direct vernietigen

Den haag - Als het aan een meerderheid in de Tweede Kamer ligt worden alle opgevoerde bromfietsen bij een controle, in het vervolg, direct in beslag genomen en vernietigd. Dit om de verkeersveiligheid op de weg te vergroten, meldt de Telegraaf.
    Het plan is niet nieuw, maar wordt wel nieuw leven ingeblazen door CDA-kamerlid Marleen de Pater. Verkeersminister Karla Peijs en de Tweede Kamer krijgen een voorstel waarin gepleit wordt voor een verruiming van de mogelijkheden. Momenteel is het zo dat het openbaar ministerie eerst een voorstel moet indienen voor het in beslag nemen van een bromfiets of scooter. "Ik kan me geen grotere straf voorstellen voor de 16- of 17-jarigen dan dat zij hun brommer moeten missen," aldus De Pater in De Telegraaf, die hoopt dat door deze maatregel 'de al jaren durende ellende met opgevoerde brommers tot het verleden hoort.'

Publicatiedatum: 1 november 2004
    Bron: Tweewieler

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een vriend van mij is vorig jaar overleden omdat hij met 80 op een fietspad reed, Een auto wilde naar rechts en knalde tegen de scooter met hem daarop.
    Hij schoot een aantal meter verder en moest met zo'n traumahelikopter naar een zieken huis worden gebracht. Hij heeft een week in coma gelegen, maar heeft het niet gered.
    Hoewel iedereen lult van, dat overkomt mij toch niet of ik hou me gewoon verder aan de regels is gewoon 100% bullshit.
    Er zijn niet voor niks faking regels.

15. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    brommer vernietigen en een fikse boete er boven op

op zoutuh met die bumperklevende kut brommers

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben het er mee eens.
    Zeker, het is heel rot voor de persoon die zijn brommer verliest, maar regels zijn regels.
    Ik weet niet hoeveel personen er per jaar in het verkeer omkomen door brommers, maar het zijn er in ieder geval veel. Te veel. En niet alleen de rijders van de brommer, maar ook bijvoorbeeld die ene fietser die van rechts uit dat zijstraatje kwam, en die voetganger op dat zebrapad.
    Ik vind het prima dat ze die regels zo streng gaan maken.

17. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Vernietigen gaat te ver! maar zoals sommige ermee rijden daar gaat het om! Over stoepjes enz enz. die mogen ze eraf schoppen van mij! maar mensen die ietsje opvoeren vind ik niet erg hoor! zolang ze maar redelijk sociaal blijven rijden te hard zit ik neit mee als het maar kan....;)

*standaard scooters zijn gewoon gevaarlijk door gebrek aan vermogen... al die auto's (koekblikkers) die er voorbij willen.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kijk niet iedereen rijdt als een debiel. Ik rij ook vaak op het scootertje van mijn vriendin zon zippie en die gaat iets van 80 ofzo. Het is alleen maar vervelend als je iemand voor je hebt rijden die 30 gaat.

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je beweert dat standaard scooters gevaarlijk zijn doordat ze minder snel gaan (waardoor auto's ze in moeten halen), ben ik het ook hier niet mee eens. Als ik een fietser op de weg tegenkom zal ik daar ook langs moeten. Het wordt pas gevaarlijk als er een scooter achter je zit te slingeren (in een zone waar je maar 60 mag) die je van links en rechts probeert in te halen met 90.
    Natuurlijk weet ik dat niet iedereen met een scooter rijdt zoals een gek. Maar helaas zitten er wel gekken tussen. En misschien is het inderdaad wat extreem om meteen alle opgevoerde scooters te vernietigen. Maar hoe bepaal je dan of iemand het verdient om zijn scooter vernietigd te hebben of niet? Je zou kunnen zeggen: Vernietig hem als er iemand is overleden. Allemaal leuk en aardig, maar het is dan alleen te laat.
    Als ik er nog eens over ga nadenken (oei :+ ) dan denk ik dat het beter is om de boetes nog hoger te maken. Op zo'n manier wordt het vanzelf on aantrekkelijker om je scooter op te voeren. Ik bedacht me in ieder geval wel 2 x als er een boete van 1000 euro op zou staan.

20. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe zit wat in maar dat van bumperkleven om in te halen ben ik met je eens dat kan/mag niet! :mad: maar ik zie vaak genoeg dan zo'n sliert auto's die er alles aan doet om in te halen ook als het gevaarlijk wordt...... plaats op de weg is in het midden van de weg en als je dan rechts gaat rijden kan het gevaarlijk smal worden.. beter is als ze gewoon met het verkeer mee kunnen rijden *)

Deel Deze Pagina