Test hier je IQ!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 20 jan 2005.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    (zie pagina 4)

mij dus niet :p _0/

2. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probably heb jij 'em 36 keer overgedaan, of niet?

3. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't gisteren op tv gezien (zelf niet meegedaan, indien ik pas later aan kwam zappen :)). Ach, IQ zegt eigenlijk niet zoveel, en aan een aantal reacties hier te horen zijn de scores ook nogal afwijkend van andere testen. Zo zag ik hier iemand met 118 die eerder 132 had. Ook zijn er natuurlijk mensen die cheaten, en ik noem geen namen :+. Zelf had ik twee jaar geleden 109, maar doe nu VWO en dat gaat me nog goed af, stel dat ik eens die veertien punten verschil van het hierboven genoemde voorbeeld bij 109 optel heb ik al zo een IQ van 123 :+...

4. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    der zijn wel heel veel slimme mensen hier. Zie DW met 144 en die wijsneus met 150. Ik heb nog niemand met een score onder de 100 gezien. dat valt me eigenlijk wel mee ik dacht dat hier ook nog wel wat minder begaafde mensen rondhingen, tenminste aan sommige posts soms te zien :p . Voor deze mensen: je hoeft je niet te schamen voor een lage score. :{

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik had gister mee gedaan en ik had een IQ van 147 .... :eek: ... maar user15 had dus 0 fout .... respect ... als je de antwooren niet hebt overgenomen!

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  6. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er tussen die IQ testen eigenlijk té veel verschil zit. Neem nou één zo'n vrouw bij de BN'ers: ze had bij een andere IQ test 130, nu had ze 97...

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De IQ test van BNN is heel goed! ... erg uitgebreid ... andere IQ testen zijn vaak iets te simpel en te vaak herhaald ... iedereen heeft die vragen wel eens gezien

8. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Is het iemand al opgevallen dat vraag 13 feitelijk niet klopt.
    Over die hoeden, petten en wandelstokken. Een vent zit namelijk met zijn rechterschoen buiten het beeld.

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  9. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 130 als uitslag. Mwah, kan natuurlijk niet op tegen Darkwing en user15..8)

10. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... vorig jaar had ik 105, maar vooral op taal ga ik altijd onderuit...

11. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    121 Wel grappig, aangezien ik van de HAVO ben afgetrapt en nu op het MBO zit :)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Had ik eigenlijk niet verwacht omdat ik een hele reeks vragen fout had gemaakt. Op gegeven moment moest je van een antal letters een woord vormen en daarbij een bijpassend woord zoeken. Ik vond die vraagstelling zo vaag. Ik dacht dat je van die letters een woord moest vormen dat in de lijst stond, maar dat lukte nooit dus koos ik steeds het woord dat de meeste gelijke letters had....:{
    Pas bij de laatste (luxe en limousine) had ik het door... |:-

13. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dan stellen ze online vragen over een streaker uit het programma... :{ Hoe kan ik dan zoiets weten? Ik heb niet de hele avond zitten kijken...

14. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik had 113.. niet goed, niet slecht

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Kzal ook eens beginnen.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En wat staat er dan ook op de site:

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Iedereen die die vraag heeft beantwoord zou strafpunten moeten krijgen :+

18. Huricos

Huricos Legendary

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met PRECIES het zelfde.

Alleen ik ben dus getest door een erkende test op een normale manier, zonder dat er mensen om mij heen zitten te schreeuwen of dat die kut presentator op een kut manier die vragen zit op te lezen (had de TV moeten muten). Overigens kreeg ik die test om te kijken of ik dyslexie had.

Dyslexie bleek ik niet te hebben, wel een slecht kort termijn geheugen. Wat dus niet van pas kwam tijdens de test gisteren :p

Wacht, waar hadden we het ook alweer over?

19. wessel99

wessel99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfffff ben nu bezig en heb alles goed (hoop ik) behalve 1 vraag waar ik net te laat mee was

20. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Waar lette jij precies op dan? :+

Deel Deze Pagina