Das een goeie of was het niet grappig bedoeld , zij ik dat hij een lieverdje was, zeker niet, maar hij verdiende de dood niet, verder vind ik het natuurlijk ook weer niet zo'n ramp aangezien er bij elk misdrijf een risico aan zit, omdat je nooit kan weten hoe de ander zal reageren, hopen voor die vrouw dat ze het niet expres heeft gedaan. Ja nog heel even dan, dat marokkaan is totaal irrelevant en heeft nu dus geleidt tot deze discussie en vele dingen als Ali. B bla bla, zonder dat, zouden wij deze discussie niet eens helpen, waarom zou er een irrelevant feit genoemd moeten worden? Overigens zei ik ook niet dat jij het voor hem moet/moest opnemen, ik wilde gewoon een discussie hebben en heb dit naar mijn weten nooit vermeld, zeg ik dat het niet gezegd moet worden? Ja omdat het IRRELEVANT is, dat betekent dat het er niet toe doet. En er word wel degelijk negatief gesproken op een bepaalde manier, negatief is niet alleen letterlijk te nemen door op woorden te letten maar ook op de manier waarop het wordt gebracht.
Laatst bewerkt: 20 jan 2005