tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    de reden is dat er 'aanwijzingen' waren dat kale relnichten te boel op wilden gaan naaien...

    nog één zo'n incident en we hebben hier een fucking burgeroorlog...
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een goeie of was het niet grappig bedoeld :D, zij ik dat hij een lieverdje was, zeker niet, maar hij verdiende de dood niet, verder vind ik het natuurlijk ook weer niet zo'n ramp aangezien er bij elk misdrijf een risico aan zit, omdat je nooit kan weten hoe de ander zal reageren, hopen voor die vrouw dat ze het niet expres heeft gedaan. Ja nog heel even dan, dat marokkaan is totaal irrelevant en heeft nu dus geleidt tot deze discussie en vele dingen als Ali. B bla bla, zonder dat, zouden wij deze discussie niet eens helpen, waarom zou er een irrelevant feit genoemd moeten worden? :confused: Overigens zei ik ook niet dat jij het voor hem moet/moest opnemen, ik wilde gewoon een discussie hebben en heb dit naar mijn weten nooit vermeld, zeg ik dat het niet gezegd moet worden? Ja omdat het IRRELEVANT is, dat betekent dat het er niet toe doet. En er word wel degelijk negatief gesproken op een bepaalde manier, negatief is niet alleen letterlijk te nemen door op woorden te letten maar ook op de manier waarop het wordt gebracht.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  3. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Inshallah betekend toch de wil van Allah roelt? zeiden we in Turkije altijd om een gratis drankje te krijgen :p is 2 keer gelukt, amar waren ook wel toffe mensen. Nu wee tik neit eens wat het betekend :p

    Maar goed dat de stille tocht niet door mag gaan. Net als toen met die Murat D die die leraar op Terra had doodgeschoten. Een paar klasgenootjes (of famillie ofzo weet ik veel.) waren gewoon boos op die leraar, omdat hij de schuld was dat die Murat nu in de bak zit :+. Bij die stille tocht van nu zullen het ook wel mensen zijn met hetzelfde IQ
     
  4. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik spreek jouw nog wel als je vriendin/vrouw/vader/moeder/zoon/dochter bruut vermoord word........

    (Niet dat ik dit iemad ooit toe zou wensen, maar even fictief gesproken)
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat nergens op gast, ga lekker naar het nutteloze opmerkingen topic wil je. _0/
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Riddick om je even te helpen herrineren aan het feit dat jij toch echt een steekje los hebt zitten of alleen maar om het feit dat je gewoon niet normaal in een discussie kan mee doen..

    met je nutteloze quotes! |:-

    dada _0/
     
  7. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Betekent met Gods wil.
     
  8. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja hij was dom, ok. Maar die van hem heeft geen eens logica....En btw er zijn zoveel onzinnige dingen gezegd, zelfs door jou. _0/ Dada best leuk eigenlijk. Ben je Russisch ofzo? 8)

    Maar als je er wel logica in ziet, vertel het mij gerust. :cool:

    Maar toch bleek wel uit dat onderzoek dat het misschien zelfs met opzet is gedaan en ik vind het zeer knap dat je alles op het spel zet voor een tasje want daar komt het uiteindelijk wel op neer.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  9. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word nu inderdaat pakken op woorden he? een beetje vage grappen lopen maken over dada, volgens mij ken je zelf niet meer denken dan het woord dada..
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oeh Riddick...nee ik moet je teleur stellen ik ben marokaan! :{

    En idd d'r zijn heel veel onzinnige dingen gezegt,maar toch zou ik niet mijn posts/quotes (oftewel mijn woorden) terug nemen. Dat doe jij nu gelukkig wel ;) das je goed recht en zou ik in jou plaats ook hebben gedaan.

    Maar goed met schelden kom je niet ver he... _0/
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vind het wel grappig van jou ja, je komt zo midden in de discussie kiest een kant en gaat leip lopen doen terwijl je eigenlijk niet eens mee discusseert, geef dan ook zelf argument/statement/mening of whatever maar ga geen mensen belachelijk maken als je zelf niets inbrengt.

    Vind ik toch ook wel beetje nutteloze hè Exces, ik heb nog nooit iemand een tasjes dief zien dood maken, zien niet te letterlijk nemen dan hè, want doodmaken kan je het wel noemen check ff post van only-ego paar pagina's terug :9 Maarja probably wel nuttiger dan die van mij. Maaruh scheld ik nou echt zoveel?
     
  12. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn mening al gegeven.... maar ik ga er niet met mensen over in discussie als ik dat niet nodig vind. En jij heb de afgelopen 3 posts ook geen enkele toevoeging gebracht dus niet gaan zeuren over mij. en trouwens al zou ik er opeens n vallen wat maakt dat uit? ik kan tog gewoon mijn mening geven of ik nou van af het begin mee doe of niet.
     
  13. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik heb hier ook geloof ik al 50 posts geplaatst en ze kunnen niet allemaal evenveel nuttige informatie bevatten, maar waarom zo'n stomme reactie op mij? Als je het er niet mee eens breng discusseer man, daar is het forum voor. En ff serieus ga je nou echt bijhouden hoe veel posts niet nuttig waren en wel nuttig en op waarop baseer je dat dan. :+ En ik vond die posts wel nuttig heb een klein(e) discussie/gesprekje met Excess
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    och och och jongetje...daarin zeg ik nog steeds wat ik ECHT meen ;) ik vind het woord 'tering' toch wel de overtreffende trap van het woord 'lapzwans' he! ;) of niet dan??

    En nu kan je verder lopen brabbelen en mensen proberen de grond in te drukken omdat ze later in deze discussie binnenkomen wandelen, maar ik heb tot nu toe nog niet veel opmerkelijks in je posts kunnen opvangen (op de manier van wringen,wringen en wringen tot je je gelijk probeert te behalen na dan).
     
  15. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja in de grondstampen, ik noem dat meer een discussie. En natuurlijk kom ik op voor mijn mening, anders had ik die niet gegeven. Ik had het namelijk meer over dat: kijk er dan niet van op bla bla tasje, daarom zei ik ook bla bla zie post only-ego.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gasten doe toch ff normaal laten we het over het onderwerp in plaats van elkaar af te lopen zeiken!!!

    Hoorde net dat ze voorlopig vrij is gelaten maar nog wel als verdachte wordt gezien.
    Moord is het niet maar ze verdenken haar op doodslag.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Allebei criminelen.

    Anologie:
    Ik loop op straat en iemand steelt mijn rugzak, ik pak een baksteen en gooi hem tegen zijn hoofd aan en hij is dood.

    Wie is fout? Ik of de dief? Allebei! Waar twee vechten is er nooit een schuld. En aangezien Nederland het Menselijk recht heeft ondertekend, waarin staat dat NIEMAND iemands anders leven mag nemen, is het niet mijn recht om die baksteen te gooien. De rechter beslist wel wat er gebeurd met de dief niet IK.
     
  18. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar deed ze het expres? Dus je weet helemaal niet of ze hem echt wou aanrijden, en als ze het niet expres deed nam ze dus ook niet het recht in eigenhanden. Ik heb er zelf nog niets over gehoord of ze het nou bewust heeft gedaan of niet maar ik geloof het niet.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    _O_
    Als iedereen het heft in eigen haden neemt, loop het gigantisch uit de hand. Als iedereen op eigen wijze ingrijpt in een overtreding van iemand, krijgen we een nog leukere samenleving dan die we nu al hebben.

    Ze zette de auto in zijn achteruit met de bedoeling de dader te raken. Het was vast niet de bedoeling om hem dood te rijden, maar dat pleit haar nog niet vrij..... toch?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  20. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet maar ik vind het woord crimineel weer zo hard metteen je bent tog geen crimineel als je iemand stopt die je tasje steelt?....nu ik ff denk eigenlijk wel maar tog het woord klinkt te hard. En ik ben het met je eens dat mensen neit het heft in eigen handen moeten nemen.
     

Deel Deze Pagina