Dat was hij dan. De 2e ronde van het toernooi.
2e ronde
Als eerste vraag ik me echt af waar aXeabuser, Richi Cash NL en vooral Castro le China waren. Castro heeft zelfs gevraagd om de game te verschuiven omdat hij woensdag niet kon. En dan komt hij zelf niet opdagen...
We waren dus met zijn vijven, omdat we hoopten dat de rest nog zou komen hebben we een oefenpot gespeeld tot de 15. De uitslag hiervan zou nog niet veel zeggen omdat Dibri zo nobel was om geen kogel te verspillen aan ons. Dat leverde hem een 5e plaats op met toch nog 3 kills.
Bij deze ronde werd Sirius NL eerste.
Na deze game (ondertussen was het al 10 over 10) waren de andere drie nog niet op komen dagen. Daarom hebben we de game gestart. Ik had me voorgenomen het zwaard niet op te pakken, deze heb ik tijdens de game
geen enkele keer gebruikt. Ik kwam snel op voorsprong door een paar dubbel kills met de br + granaten. Tegen de 15 kills kwam SpinnenmaN weer bij mij in de buurt. Daarna liep ik weer uit tot 28 kills, dit verschil is de rest van de game gebleven. Veel meer kan ik er niet over zeggen, doordat we maar met 5 man waren was het niet echt spannend. Het zwaard heeft weinig invloed gehad op het spel. Vooral de battle rifle en covenant carabine waren de wapens die gebruikt werden. Dit in combinatie met een granaat heeft mij de meeste kills opgelevert.
Speelde ik altijd maar zoals ik nu deed. Zeker die pot die Sirius, Maeros en ik daarna nog gedaan hebben. Heerlijk
team fiesta en dan maar snipen
Iedereen die door is, proficiat. Ik zie jullie in de volgende ronde
*edit, Sirius said it all
Klik om te vergroten...