1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

  1. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het uit dat het verschoven word, jammer maar helaas.
    dan spelen we lekker donderdag de match.
    Veel succes mensen
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook vervelend dat het verschoven wordt. Ik heb nog even getwijfeld of ik het zou verschuiven of niet. Het is trouwens niet alleen deze poul waarin wat geschoven is, meerdere hebben wat tijden voorgesteld.
    Zondag was trouwens niet afgesproken. We zouden iedere week een wedstrijd spelen, dat die van woensdag naar donderdag verschoven is. Nouja, nu gaat hij nu in ieder geval door op donderdag.
    Ik geloof niet dat veel mensen hierdoor hun planning om moeten gooien. De meesten zitten 's avonds toch al op Live...
     
  3. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wens iedereen vanavond heel veel succes..
     
  4. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is gespeeld. Blabla, weer kwamen er drie niet opdagen. Amras heeft dik gewonnen _O_

    Tada :cool:
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was hij dan. De 2e ronde van het toernooi.

    2e ronde

    Als eerste vraag ik me echt af waar aXeabuser, Richi Cash NL en vooral Castro le China waren. Castro heeft zelfs gevraagd om de game te verschuiven omdat hij woensdag niet kon. En dan komt hij zelf niet opdagen... |:-

    We waren dus met zijn vijven, omdat we hoopten dat de rest nog zou komen hebben we een oefenpot gespeeld tot de 15. De uitslag hiervan zou nog niet veel zeggen omdat Dibri zo nobel was om geen kogel te verspillen aan ons. Dat leverde hem een 5e plaats op met toch nog 3 kills.
    Bij deze ronde werd Sirius NL eerste.

    Na deze game (ondertussen was het al 10 over 10) waren de andere drie nog niet op komen dagen. Daarom hebben we de game gestart. Ik had me voorgenomen het zwaard niet op te pakken, deze heb ik tijdens de game geen enkele keer gebruikt. Ik kwam snel op voorsprong door een paar dubbel kills met de br + granaten. Tegen de 15 kills kwam SchaduwmaN weer bij mij in de buurt. Daarna liep ik weer uit tot 28 kills, dit verschil is de rest van de game gebleven. Veel meer kan ik er niet over zeggen, doordat we maar met 5 man waren was het niet echt spannend. Het zwaard heeft weinig invloed gehad op het spel. Vooral de battle rifle en covenant carabine waren de wapens die gebruikt werden. Dit in combinatie met een granaat heeft mij de meeste kills opgelevert.

    Speelde ik altijd maar zoals ik nu deed. Zeker die pot die Sirius, Maeros en ik daarna nog gedaan hebben. Heerlijk team fiesta en dan maar snipen }:]
    Iedereen die door is, proficiat. Ik zie jullie in de volgende ronde }:]

    *edit, Sirius said it all ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  6. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Amras: speelde Spinnenman mee? ;) En probeer je stiekem ook Dibri NL de volgende ronde in te krijgen, hij is echt helaas afgevallen hoor. :)

    Gefeliciteerd aan de eerste 4, ik zie jullie in de finale!
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Spinnenman niet, het was schaduwman :p

    Hoe wist jij dat ik de party al stiekem op closed wilde zetten toen we met zijn 4en waren? :eek: :p

    In de echte game heeft Dibri wel met zijn wapens lopen zwaaien hoor.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  8. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jah sorry spijt me echt :'-(
    bedankt voor alles nog en spijt me dat ik niet ben gekomen
    had wat problemen gekregen |:- kut zooi sorry dat ik je niet kon pm'en man
    nou alvast gefeliciteerd boys!
     
  9. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Apart, ik zou toch zweren dat ik schaduwman in de stats zie. *)

    Verder zeg je nog dat iedereen door is, dat bedoelde ik met mijn Dibri verhaaltje: hij is 5e geworden en valt dus af.

    :cool:

    Edit: ik zie dat je hebt gemerkt dat spinnenman toch schaduwman was. :9
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha, ik snapte je post al niet |:- |:- Is het familie ofzo? Ik schrijf echt altijd Spinnenman als ik schaduwman bedoel en andersom O-)
    Heb het nu al stiekem ge-edit :p

    @ Castro, ik baal er wel van dat je er niet bij was. Maarja, het is gespeeld. Dus er kan toch niks meer aan gedaan worden. Ik hoop maar dat je het niet gewoon vergeten bent :p

    *edit, Jozo blijf niet zo editten gek. Ik wordt er niet meer wijs uit 8) ;)

    Lees de zin nog eens: Iedereen die door is, proficiat.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  11. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man was me eerste toernooi man
    vond het echt leuk met jullie _0/
     
  12. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    nee,
    wonen in dezelfde straat.
    vind het maar matig dat ie niet eerste is :9 .
    volgende ronde is hopelijk op zondag :cool:.
    ik heb er wel zin in, hoe eerder hoe beter :D.
     
  13. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    oke,wie wilt er groepsleider worden?
     
  14. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was er ook niej maar ik zat in zo'm fase van Pc of Xbox live :eek: dus heb ik voor allebij gekoze dus sorry da ik er niej was :eek: maar in iedergeval ben ik nu weer vaker online :9 thanks for youre time :)
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een van de fases van het leven :+ Lol.

    Als er nog een groepsleider is wil ik dat wel doen. Ik doe meteen een voorstel. Zondagmiddag tegen een uur of 4?
     
  16. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hey amras, kom ik je hier weer tegen :). Je hebt echt goed gespeeld man vooral in het begin jij had ongveer 28 kills en de rest schommelde beetje tussen de 5 en de 15 in. Schaduwman/spinnenman maakt niet uit ik raak ook in de war deed het ook zeer goed, je had het wel op mij voorzien helaas ;) als ik zo naar de stats kijk. hij kwam ook als eerste in de achtervolging om Amras te stoppen in zijn kills. Sirius speelde de middenmoter (no offence dude :) ) en dibri en ik streden om de veilige 4de plaats. Wat nogal spannend was, op geven moment liep ik uit op hem en dacht ik dat ik veilig was aangezien Amras al op 48 kills zat, alleen waarom maakte je die laatste 2 kills niet wat sneller Amras want dibri kwam toch nog aardig dichtbij weer.
    In de halve finale hoop ik dat ik het in het begin wat beter doe en niet de pech heb telkens tegen het zwaard aanlopen (overigens werd het zwaard weinig gebruikt, ikzelf geen 1 keer) want pas bij het einde toen ik al ver achter stond kwam ik goed op gang.

    Aanstaande zondag de halve finale al? kunnen we het niet op woensdag of die zondag daarop doen. Ik heb toetsen tot woensdag namelijk.

    PS inderdaad jammer dat weer niet iedereen kon, ik snap het ook eigenlijk niet waarom het niet goed kan gaan.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    wat me trouwens opvalt is dat er nog 3 uit groep D over zijn!
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jou juist het meeste gespaard, kijk eens bij P.v.P. in de stats. 'Maar' 10 keer. Ik had schaduwman het vaakst te pakken, 15 keer.
    Je hebt altijd momenten in de game dat er even geen kills komen. Ik weet dat ik een hele tijd op 28 heb gestaan. Ik spawnde toen iedere keer op plekken waar geen wapen lag en werd toen ook zeker 4 keer geschoten. Bij 48 kills had ik weer precies datzelfde.
    Tijdens het spelen heb ik niet echt op de score van de anderen gelet. Ik had het gevoel dat Sirius erg gelijk tegen mij opging. In de duels won hij best vaak van me. Maar in de score valt dat weer een beetje tegen.
    De laatste maakte ik trouwens met een suicide stucky :D Wie hem gooide weet ik niet, maar ik nam gelukkig nog iemand mee toen ik ontplofte. }:]

    De volgende ronde is op foundation als ik me niet vergis. Daar is het zwaard wat minder effectief (tenzij iemand van plan was om te gaan campen en daardoor voor eeuwig in schande te leven).
    Mij maakt de datum niet veel uit. Ik kan behalve dinsdag en vrijdag altijd vanaf 20.00.

    *edit, @ dutch diablo. Klopt ja. Ik denk dat dat de sterkste poul is geweest. Gemiddeld zouden er 2 per poul nu over moeten zijn. Dus zo raar is dat eigenlijk niet. Wij zitten ook nog met 2 man van groep A in de volgende ronde.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  19. dickjustice

    dickjustice Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het woensdag was, ik zat woensdag gvd te wachten gaat het niet door
    je moet gvd iedere dag op xbw gaan zitten kijken omdat je anders niet weet wanneer dat kuttoernooi is omdat vanwege 1 persoon het weer verplaatst moet worden die dat wel eens eerder mocht aangeven dat ie niet kan
    donder maar op met je kuttoernooi
     
  20. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Temper temper :p
    het is inderdaad fucked up dat het zo vaak verplaatst word dat je in de war raakt, maarja als je erachter komt dat het woensdag niet plaatsvind dan vraag je je toch af wanneer wel? dan was je er wel achter gekomen.
     

Deel Deze Pagina