Dat is dus die Ivan710? Want er werd op andere forums gezegd dat het misschien een testende medewerker van Konami was. Ik zag namelijk ook verhalen dat hij op de ranking bijvoorbeeld 1 wedstrijd verloren heeft, en een kwartier later 0 verloren.
Dat expres voor lag zorgen met een routertrucje is zo irritant, en ze worden met het nieuwe systeem waarin je niet ongestraft binnen de eerste minuten kan quitten nog beschermd ook. Dat zijn de ergste mensen, de zogenaamde hosting whores. Ze zijn erger dan de disconnectors die (in de 89e minuut na een zinderende wedstrijd waarin je met 3-2 voorkomt ) weggingen voor de patch.
Ik gaf 3-0 als voorbeeld, omdat ik zelf nooit 5-0 achterkom
Bijna helemaal mee eens. In tegenstelling tot anderen heb ik bijna niks tegen mensen die in de eerste helft bij een grote achterstand quitten. Ze moeten dan alleen niet verwachten dat ik snel weer tegen ze speel. Zodra je de tweede helft gaat spelen, vind ik dat net weer iets anders. En bij toernooien en wedstrijden tegen vrienden is het uiteraard ook niet cool.
En helaas werken headsets niet altijd bij PES, maar er zitten heel veel gasten die minder goed gaan spelen door praten tijdens hun obsessie We zijn geen vrouwen! We kunnen dus maar 1 ding echt goed doen, multitasking kun je beter aan Windows en je vriendin overlaten. *)
Misschien dat jij het nog niet meegemaakt hebt, maar ik speel veel tegen Engelsen van fora, en die gebruiken het als verdedigende move. Dus ze pakken de bal wel af, maar schieten hem dan naast, of wachten buiten de 16 tot jouw verdediging terug is, om een echte aanval op te zetten. Zeker tegen een zwakkere tegenstander is het erg triest om zo doelpunten te maken. Zeker omdat (iig voor de patch) PES een buttonpress tijdens de herhaling onthoudt, en soms zonder dat je het wil de bal kort op de verdediger speelt. Bij toernooien en wedstrijden tegen vrienden heb je uiteraard gewoon pech
Ja, laten we het maar niet over de patch hebben.
Laatst bewerkt: 22 jan 2005