[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zal daarop de verf goed blijven hechten? Dan zal je 'm volgens mij niet vaak open en dicht moeten maken...
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    geen idee, maar het ziet er wel stoer uit:

    [​IMG]
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    sow dat is wel mooi...
    kan je mischien een link geven waar je het vandaan hebt dan kan ik mischien wat meer info erover krijgen want dat ziet er wel cool uit :D
    zie ik het ook goed dat de frontled-dinges mee is gespoten?

    enne zou zwart met blauwe ledjes staan? :9

    /edit: owja en als ik dat dan zwart maak, zou ik dan ook dat mini mobo van de controller kunnen spuiten?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal het dan wel een metallic kleur moeten geven. Die komen er volgens mij het beste uit.
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er idd heel mooi uit... _O_

    YESSS! Ik heb na een maand wachten eindelijk de sticker voor de voorkant van mijn plexi case. Ik heb hem er gisteravond gelijk opgeplakt en weer afgetrokken (hij zat scheef en gelukkig had ik eerst een laagje water eronder gedaan zodat hij er weer af kon _O_ ) Ik heb inmiddels wel een pic genomen en in mijn gallery ge-upload, maar zoals u weet moet de foto eerst gereviewed worden door de staff van xb-t voordat hij openbaar wordt... :{

    Wat betreft het fan speed knopje waar ik geen plek meer voor had door het scherm dat groter is geworden; ik heb beide fans gewoon op één knopje aangesloten, het leek me wel mooi om alle knopjes gewoon op één lijn te houden...en trouwens wat heb je eraan om ze apart in speed te verstellen :9
     
  6. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer allemaal verdomde lekker uit! :9

    Ik had ff een vraagje aan mijn mede-modders in omgeving Rotterdam. Waar halen jullie in hemelsnaam die ccfl's en ledtjes? Ik heb namelijke een ronde blauwe ccfl nodig voor me jewel en wat spul voor me ejectbutton.. Is dat ergens in een winkel te verkrijgen in het centrum of moet ik dan echt voor deze 2 dingen online gaan bestellen (met de nodige verzendkosten)?
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow, ik woon in schiedam...dus praktisch Rotterdam. Bij de Mycom, bij de kubuswoningen heb ik mijn rechte blauwe 30 cm cold cathode gehaald. Maar ronde hebben ze niet. Ik heb zelf recentelijk ook gezocht naar een winkel in de buurt die ronde cclf had, maar ook niet geslaagd. Het is Alternate geworden op internet, omdat er toevallig nog iets gehaald moest worden. :9 De plekken waar je nog kan kijken zijn van die kleine onbekende shoppies, die hebben meestal om de aandacht te trekken wel een mooie gekleurde ccfl case in de etalage staan...

    edit: oja in overschie (regio rotterdam) zit smartline computers, daar hadden ze alleen ronde blauwe ccfl's, geen groene (die ik nodig had) ;) ik zou wel eerst ff bellen, voordat je gaat, want volgensmij kan die zaak elk moment falliet gaan... :9

    Wat betreft de ledjes en weerstandjes kun je maar naar 1 winkel in rotterdam en dat is Van Embden in de Zwartjanstraat...Mar aangezien de ledjes op het internet bij World-Led.com veeeel goedkoper zijn, koop ik ze daar (voor een blauwe led bij van embden betaal je 2.50 :'-(, alleen rode zijn daar goedkoop).

    Dus ik denk dat je uitweg toch het internet wordt helaas, ik haat die verzendkosten ook zo erg, het is echt fucking veel tegenwoordig |:-
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  8. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas nog ff geen update van mijn projectje, beetje tegenslag gehad, dus dat laat nog wel ff op zich wachten.

    Mijn vader kwam gister wel thuis met een stuk of 10 hele mooie stukjes RVS van 12*12cm, dus daar kan ik ook nog lekker mee knutselen. :9
    Zodra ik iets heb om te laten zien horen jullie het natuurlijk :)
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn topografie is echt zo slecht als die van een stoelpoot, maar ligt ridderkerk niet dichtbij rotterdam?

    En als er trouwens een behoorlijk aantal mensen iets moet halen bij alternate, kunnen we dat dan niet gezamelijk doen? Verzend kosten delen + verzendkosten betalen voor degene die de rest moet doorsturen. Dan zijn we allemaal een stuk goedkoper uit.
    ...tis maar een idee O-)
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan nog wel een ccfl gebruiken van alternate..
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik dus ook nog. Dus als we nou eens even kijken of we een grote 'xboxworld-order' kunnen maken... want 9 euro verzendkosten voor een ccfl die 9 euro kost vind ik een beetje iets teveel van het goede. En ik denk dat ik niet de enigste ben die er zo over denkt.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ok, wie gaat er dus bestellen? Ik ben voor Stealthviper :9
    Dan graag verder via PM regelen; indien mogelijk.
    Dit om de thread wat overzichtelijker te houden; zo interessant zijn de posts niet voor buitenstaanders, snappie?

    Bedankt :)
     
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Stealthviper, ik heb net mn Xbox teruggekregen van de TPG, en ik heb maar 1 ding te zeggen:

    Het ziet er geweldig goed uit! Veel beter dan op de plaatjes!!! _O__O__O_ Nog maals bedankt!!!!
     
  14. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een paar vraagjes:

    ik ben gister begonnen met me powerlampje rood te maken en ik wil nu mijn chrystal clear case gaan verlichten met fan's en CCFL maar ik kan geen nederlandse site vinden waar ze ze verkopen dus weet 1 van jullie waar ik er 1 kan vinden ????????? avb
     
  15. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    eej weet iemand een nederlandse site waar ik ccfl 10 cm en ccfl fan's kan krijgen????? ik mag namelijk nie uit het buitenland bestellen van me ouders :'-(
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    www.alternate.nl

    Maar we zijn dus beetje bezig om gezamenlijk te bestellen :)

    En zou je de volgende keer de EDIT knop willen gebruiken?
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, misschien wel leuk voor de zomer vakantie:)

    /Mod Quote tags aangepast:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2005
  18. Donkey117

    Donkey117 biowave

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat
    Dual CCFL Caselight
    -voor PC-behuizingen
    -blauw

    maar kan dat ook op me xbox??? en die fans die er staan onder "NEON FANS"
    kunnen die in je xbox?
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk kan dat ook in je XBOX als je de aansluitingen maar hebt.
     
  20. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Vor de fans moet je wat stukjes van je case wegdremelen zodat ie past. De CCFL's kunnen gewoon in je xbox.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina