Jow, ik woon in schiedam...dus praktisch Rotterdam. Bij de Mycom, bij de kubuswoningen heb ik mijn rechte blauwe 30 cm cold cathode gehaald. Maar ronde hebben ze niet. Ik heb zelf recentelijk ook gezocht naar een winkel in de buurt die ronde cclf had, maar ook niet geslaagd. Het is Alternate geworden op internet, omdat er toevallig nog iets gehaald moest worden.
De plekken waar je nog kan kijken zijn van die kleine onbekende shoppies, die hebben meestal om de aandacht te trekken wel een mooie gekleurde ccfl case in de etalage staan...
edit: oja in overschie (regio rotterdam) zit smartline computers, daar hadden ze alleen ronde blauwe ccfl's, geen groene (die ik nodig had)
ik zou wel eerst ff bellen, voordat je gaat, want volgensmij kan die zaak elk moment falliet gaan...
Wat betreft de ledjes en weerstandjes kun je maar naar 1 winkel in rotterdam en dat is Van Embden in de Zwartjanstraat...Mar aangezien de ledjes op het internet bij World-Led.com veeeel goedkoper zijn, koop ik ze daar (voor een blauwe led bij van embden betaal je 2.50
, alleen rode zijn daar goedkoop).
Dus ik denk dat je uitweg toch het internet wordt helaas, ik haat die verzendkosten ook zo erg, het is echt fucking veel tegenwoordig
Klik om te vergroten...