[Sport] Kitesurfen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pimmy, 23 jan 2005.

1. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu tijdelijk extreme tv op de kabel waarop het af en toe langs komt. Het ziet er niet indrukwekkend uit en het ziet er slordig uit (dat is dus de onderbouwing slimmerd).

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb je toch niet gezegt, damn je bent niet echt al te intelligent eh? Jij kwam gelijk van "Die stunts zien er suf uit" dus willen wij onderbouwing. Maar nu weten we nog steeds niet wat er nu suf aan is, wat heb jij ze zien doen wat er suf uit ziet? Alleen draaien? Je kan wel wat uitgebreider zijn in je antwoord...

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah hij vind het er slordig uitzien en dus suf.Vreeemde redenatie imo

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar dan verteld hij weer niet wat precies. Ja "Stunts" maar er zijn zoveel stunts. En dan nogmaals, het is ook geen voetbal, je moet zoiets niet op TV zien. Het gaat gewoon om de feel als je met volle snelheid over het water raast en de lucht in vliegt etc.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De moeilijkheids factor speelt een enorme rol. Dat maakt het in principe een "stunt". De een vind het er spectaculair uitzien de ander suf. Persoonlijk vind ik dat als je deze stunts suf vind je maar niet meer met extreme sports moet bezighouden. :) Iets met zo'n moeilijkheids graad; met zoveel dingen die een stunt kunnen verzieken is gewoon een enorme prestatie.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, als je die gast zag spinnen met zn bord en alles binnen 4 seconden en nog zacht land ook en ook nog is de kite in bedwang houd dan denk je wel wow :D

7. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet persoonlijk te worden door over mijn intelligentie te praten. (ik zit op de universiteit balhaar). goed ik vind het een kutsport omdat het er niet uitziet. en als jij een onderbouwing zo belangrijk vind, noem dan argumenten waarom kitesurfen wel vet is.
    Ik zal verder niet meer reageren op berichten want het blijft een mening kwestie. Ik vind het kansloos, jij superlau.

/Mod Volgende keer graag iets vriendelijker. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2005
  8. Zuka_'Zamamee

Zuka_'Zamamee Ready when you are

Leuk Bevonden:
    1
    Ga nou maar gewoon allemaal eens High Tv kijken en bepaal dan welke sport het gaarst (doorbakken dus :9) is.
    Ah, nu is er windsurfen op hightv, das eigenlijk nog vetter dan kiten :p

Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al argumenten gegeven maar jij schijnt geen argumenten te kunnen geven. Maar je komt niet echt intelligent over als je er ook niet mee komt en zo praat. Je hebt al een mening klaar terwijl je het nooit gedaan hebt en je dus niet weet hoe het voelt om met een enorme snelheid over het water te sjeezen en in de lucht te vliegen d.m.v. natuurkracht. Je komt over alsof je even wilt mee praten en dan weer weg gaat. Maar goed, houd jij het maar bij bowlen.

Nog voor de mensen die wat info nog willen over kitesurfen, dan moet je even op http://kitesurfingschool.org/ kijken. Leuke site met erg veel info!

Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  10. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zeg wat er vaag aan is dan? Je doet vette tricks, je kan het misschien zelfs vergelijken met een snowboard in de lucht of een skateboard in de lucht..vind je dat er ook bagger uitzien?

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Beste goede filmpjes daar alleen jammer van die rot reclame's.

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    pimmy, die site doet het nie ;)

het is punt NL

Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee het is deze http://kitesurfingschool.org/ ik wou hem aanpassen maar xbw deed het niet meer en toen ben ik het vergeten.

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ow, dan zijn er 2 ;)

15. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
  16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kben vandaag na me drumles ff langs scheveningen geweest maar helaas waren er alleen surfers bezig. Misschien te weinig wind ofzo...

17. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0

en nog een mooie handlepass:

ff nog meer vette fotos zoeken:)

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    die eerste echt uber.De rest is ook erg mooi

19. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    whoo, die laatste is echt te hoog...

20. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    voor degene die gaan kitesurfen neem AUB les!!! dit voor je eigen veiligheid en helemaal voor anderen want de lijnen zijn net messen als zo'n kite naar beneden valt.

zelf heb ik afgelopen zomer lessen in spanje gehad en deze sport is me zeer goed bevallen, alleen heb ik er in NL nog geen vervolg aan kunnen geven.

Deel Deze Pagina