1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Suggesties] Wat vind jij van de XBW frontpage?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 18 jan 2005.

?

Welk eindoordeel krijgt Xboxworld van jou?

  1. 10

    24 stem(men)
    6,0%
  2. 9

    99 stem(men)
    24,6%
  3. 8

    130 stem(men)
    32,3%
  4. 7

    68 stem(men)
    16,9%
  5. 6

    27 stem(men)
    6,7%
  6. 5

    13 stem(men)
    3,2%
  7. 4

    10 stem(men)
    2,5%
  8. 3

    5 stem(men)
    1,2%
  9. 2

    5 stem(men)
    1,2%
  10. 1

    23 stem(men)
    5,7%
  11. 0

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah mee eens
    soms hebben jullie nieuws als:
    DoAU krijg eindelijk release datum: 28 february (wat niet eens klopt)

    en dan zetten jullie daaronder zoiets als:

    Dead or Alive Ultimate volume 1 is een remake van Dead or Alive 2 met nieuwe graphics en is te spelen op live. Daarnaast zijn er vele unlockables (blablabla, ik zeg maar wat)

    nou die info onderaan hoort niet meer bij het nieuwsbericht ofwel?
    ik vind dat overbodige informatie die er een beetje als 'opvulling' staat...
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dat is idd zo volgens mij. De eerste en laatste alinea is het eigenlijke nieuws en het middenstuk is algemene informatie over het spel.De algemene informatie is bij elk nieuwsbericht over een bepaald spel hetzelde

    Ik kan me er eigenlijk niet aan storen :)
     
  3. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    een 8, mooie frontpage, kan mb iets beter. En het forum, vooral xboxbazaar is helemaal geweldig. Ga zo door
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    OMG, wat is het ook moeilijk |:-

    _0/
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik verveelde me even en ik zag de rekenmachine naast de PC liggen dus ik dacht:

    Laat ik het huidige gemiddelde van 26 jan 2005 22:00 uur uit gaan rekenen. 8)

    Dat gemiddeld is:

    7,801136364
    of terwijl een 7,8

    Mooi cijfer toch, alhoewel er ook een aantal cijfers op het forum zijn gebaseerd
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik vind XBW wel goed, alleen moet het er iets spannender uit zien.
    bijvoorbeeld een leuke achtergrond die gebasseerd is op een spel dat binnekort uitkom, of op een goed spel, die uiteraard kan veranderen
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind XBW er zeker goed uitzien. Vooral het forum geef ik een dikke 10. Het staat ook niet voor niets bij de 10 beste forums van nederland ! Nogmaals, gefeliciteerd XBW.
    Verder ben ik tevreden met de Frontpage. Regelmatig nieuws. Hoef ik er tenminste zelf niet naar te zoeken. Maar het forum is helemaal toppie! Ga zo door XBW !
     
  8. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin, was er eindelijk eens een thread waar de disussie goed was opgelaaid over xboxworld wordt ie gesloten...Dan heb ik et over de thread 'Dringend bericht'. Jammer...kleine teleurstelling weer xbw.
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat had je allemaal mee te delen wat niet in deze thread kan dan? Je maakt een thread, plaats hem verkeerd, redigeert keer op keer je openingspost wat ertoe leidt dat het de eerste 4 pagina's niet duidelijk is waar het over gaat. Gaat het eindelijk ergens over blijkt dat je iq te zijn. Mooie thread idd :{.

    nb Graag niet verder offtopic. Heb je me wat te melden, dan kan dat per pm.
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De discussie liep redelijk, op die paar mensen na die alleen maar aan kunnen vallen op de schrijfstijl. Ik was het met je eens, al kon ik degene die jou op je schrijfstijl aanvielen niet helemaal ongelijk geven O-) Maar door zo'n geklier loopt een discussie vast :mad:
    Hier mijn post uit die thread.

    Met een beetje geluk kan hier de discussie goed voortgezet worden.
     
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeker niet onbelangrijk om te melden is het feit dat wij lang niet alle games krijgen en wanneer we ze wel krijgen, dan is dat in veel gevallen pas na de release. We streven wel naar snellere plaatsing van reviews, dat terzijde. Ook willen we kijken of we meer previews kunnen plaatsen, maar hiervoor zijn we hardware afhankelijk waardoor dit ook slechts beperkt mogelijk is.

    En nieuwe crew aannemen ligt niet zo simpel. Door de jaren heen zijn er best wat mensen gekomen en die uiteindelijk bij gebrek aan motivatie en / of tijd weer gingen. Het kost tijd om zulke mensen in te werken (als we ze al kunnen vinden) en op de hoogte te stellen van alle ins en outs omtrent XBW. Ja, als echt blijkt dat we het gewoon niet aankunnen, dan zal er ongetwijfeld een nieuw crewlid zijn intrede doen. Maar in principe doen we het zelf en zoals gezegd, de meeste van ons hebben werk en school. XBW is een uit de hand gelopen 'hobby' die ook veel tijd kost en Mirik is de enige die hier ook echt van leeft.

    Ik vind het ook vervelend dat we met reviews niet altijd de snelste kunnen zijn, maar als je echt benieuwd bent naar ons oordeel, kun je ze altijd nog lezen. Amerikaanse sites hebben ze over het algemeen toch maanden eerder dus als het puur om reviews gaat, kun je eerder daar terecht. Wij willen vooral snel zijn met (exclusief) nieuws en dat lukt ons in ieder geval aardig.
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat dat aangaat worden games steeds vaker in prijs verlaagd slechts een paar maanden na release. Het is dan ook naar mijn mening absoluut nuttig zelfs maanden na een release nog een review te maken. De game kan altijd classic of iets worden.

    Zal ook een paar dingen melden mbt de draad.

    De styling van de site vind ik bepaald worden door het thema, precies wat de bedoeling is, maar ik vind het de ene keer meer geslaagd dan de andere. De standaard vind ik helaas een van de minder prikkelende. Verder weinig aan te merken op de indeling, een printversie blijf ik mooi vinden maar is niet perse nodig.

    Een paar dingen mis ik min of meer, waarvan de belangrijkste een nieuwsbrief is. Eens per week/maand een korte (html)mail met de hoofdtopics van die tijd. Vind ik altijd mooie futures.

    Een paar dingen zijn nog in gebruik maar zie ik zelden/nooit gebruikt worden. De lezersreview. Maak een koppeling naar het forum waar deze ook geplaatst wordt. Wat mij aangaat lock je de thread, maar hopelijk leidt het wel tot een stimulans om die dingen te posten. Weinig mensen zijn zich mi bewust van deze mogelijkheid en ik denk dat er wel (in zeer beperkte mate ) belangstelling voor is.

    just my 2 cnt
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah misschien kan men de lezers review verbeteren... een keer echt op de frontpage posten of zo
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  14. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien eens een keer een leuke prijs koppelen aan deze feature, voor de beste lezer review. Wie weet zorgt dat voor wat stimulans. ;)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    agrees with Mike ... er zijn inderdaad veel Frontpage medewerkers geweest ... hey ik ben zelfs samen met Mike begonnen .... maar ik had inderdaad geen tijd ... :eek: ... politiek en het meisje gaat voor xbox'en :)
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Frontpage toch zeker een 9 waard. Ik denk ook dat de Frontpage veel xboxbezitters aantrekt om ook lid te worden van XBW. Het ziet er allemaal goed. En het vetste is natuurlijk het forum. The place to be!
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gaf het een 7. Dit omdat het een een slechte Xbox site is, maar voor nederlandse standaarden is het goed. Ik mis bij voor beeld de exclusives die een Xbox site boven de rest houden. XBW is ge woon niks anders als een xbox nieuws verzamel site. Dingen die IGN en Gamespot wel hebben, maar ja, dit is dan ook weer een gratis site. Je krijgt dus waar je voor betaalt. dus, al met al, de beste nederlandse xbox site.
    Misschien moeten jullie MS over halen jullie ook wat exclusive bende voor te gooien.
    Iets waar mee jullie ook in het grote nieuws komen. En ik lees vaak genoeg Xbox2 nieuws (=geruchten) ik weet niet of jullie dat bewust negeren of gewoon niets kunnen vinden over Xbox2.
    Persoonlijk vind ik ook dat het gene wat xbw laat draaien, het forum is, maar ja, dat is ook een beetje achter uit gegaan.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  18. verboonstra

    verboonstra Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er leuk en levendig uit dus een 9. goede kleuren. wordt je blij van. het ziet er levendig uit maar volgens mijn is die prontpage dood en zit iedereen op het forum.7
    9+7=16 16*2=8 een 8 dus. doei
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb em een 8 gegeven ... Eigenlijk een dikke 8 !

    Het is mijn startpagina, en als ik wil weten of er nog nieuws is in game-bizz-land, dan kan je dat in 1 oogopslag zien. Pats-boem op het midden van de site ... Ik vind het ook zeer leuk dat jullie om de zoveel tijd het uiterlijk een andere lay-out geven (Die van Mechassault 2 was mooi !)

    De previeuws en de revieuws en evt. oudere artikelen zijn ook makkelijk terug te halen.

    Wel jammer dat de navigatie balk zo klein is, kijk ik kan de weg wel vinden ... maar voor iemand die er niet zo vaak komt, kan het misschien ff zoeken zijn ...

    Verder _O_ Xbox World _O_ Ga zo door !
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  20. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gaf de site een 8 omdat, het een goede uitstraling heeft met soms andere achtergrond, zoals de MECHASAULT 2 special, POP:WW special, en GR2 special enz.. ik gaf het GEEN 9 omdat toen ik een keer een review wou lezen van MM3 toen stond die er niet eens bij :confused: :eek: dus toen naar ondere gegaan en daar stond alleen de prijsvraag blablabla.. en niet de review en dat vond ik tog wel jammer. En ik vind persoonlijk ( en daar zullen vast wel wat mensen het met me eens zijn) dat jullie met reviews weer over moeten gaan op de cijfers. Want wat is nou MATIG :confused: een 5 of een 4.5. en wat is nou het verschil tussen UITSTEKEND en GEWELDIG het is het zelfde teken, en welk cijfer stelt het voor. Nu denk ik dat jullie gaan zeuren :{ dat ik reclame maak dus laat ik een letter weg, neem een beetje een voorbeeld hoe B*OMTOWN en G*MESPOT revieuwen. zij geven cijfers voor: sound, graphics, durability, gameplay, value en tilt, en laten ook zien warom de sound zo goed is ofzo..
    en uit die cijfers maken ze een eindoordeel. ik vind nou niet dat jullie heel slecht reviewen, want jullie laten ook zien wat de voordelen en nadelen zijn en dat is ook belangrijk. Voor de rest moet XBW het vooral hebben van zijn super forum gedeelte . en op het help onderdeel wordt iedereen ruimschoots geholpen. en dat is toch wel een pluspunt voor het XBW
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2005

Deel Deze Pagina