ik gaf de site een 8 omdat, het een goede uitstraling heeft met soms andere achtergrond, zoals de MECHASAULT 2 special, POP:WW special, en GR2 special enz.. ik gaf het GEEN 9 omdat toen ik een keer een review wou lezen van MM3 toen stond die er niet eens bij dus toen naar ondere gegaan en daar stond alleen de prijsvraag blablabla.. en niet de review en dat vond ik tog wel jammer. En ik vind persoonlijk ( en daar zullen vast wel wat mensen het met me eens zijn) dat jullie met reviews weer over moeten gaan op de cijfers. Want wat is nou MATIG een 5 of een 4.5. en wat is nou het verschil tussen UITSTEKEND en GEWELDIG het is het zelfde teken, en welk cijfer stelt het voor. Nu denk ik dat jullie gaan zeuren :{ dat ik reclame maak dus laat ik een letter weg, neem een beetje een voorbeeld hoe B*OMTOWN en G*MESPOT revieuwen. zij geven cijfers voor: sound, graphics, durability, gameplay, value en tilt, en laten ook zien warom de sound zo goed is ofzo..
en uit die cijfers maken ze een eindoordeel. ik vind nou niet dat jullie heel slecht reviewen, want jullie laten ook zien wat de voordelen en nadelen zijn en dat is ook belangrijk. Voor de rest moet XBW het vooral hebben van zijn super forum gedeelte . en op het help onderdeel wordt iedereen ruimschoots geholpen. en dat is toch wel een pluspunt voor het XBW
Laatst bewerkt: 5 feb 2005