iPod of Creative Zen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wasabi, 10 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen ik wil binnenkort een MP3-Speler aanschaffen, ik heb er al 1 maar wil er 1 met meer geheugen voor al me muziek, nu twijfel ik heel erg tussen de Creative Zen 20GB of de iPod 20GB.... heeft iemand van jullie misschien ervaring met 1 van deze apparaten? laat me er alles over weten hoe die in het gebruik is... alvast bedankt *)

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als je veel geld gaat uitgeven zo ik voor de archos gmini gaan :) Maar anders toch de ipod pakken ;) Ik vind die erg overzichtelijk en ook een redelijk design hebben.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Thread verplaatst.

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de zen is volgens mij een stuk goedkoper, maar ook groter (misschien ook slechter, dat weet ik niet). als je geld heb zou ik voor de ipod gaan en als je niet zoveel wilt uitgeven zou ik de zen nemen.

5. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Creative Zen 20GB is een goeie, heb ik zelf ook, en mijn broer een ipod, persoonlijk vind ik creactive zen beter... maar dat is enkel mijn mening

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    de zen.Heb hem en echt een fijn ding.Easy as hell om muziek er op te zetten.En heerlijk om door te scrollen met de touch pat (creative zen touch natuurlijk ;) ).Echt super apparaatje

7. knut120

knut120 so far so Good

Leuk Bevonden:
    0
    De accu van de zen is ook veel beter (gaat langer mee, is te vervangen) dan die van de ipod. De zen was dacht ik goedkoper ook nog!

8. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt het scheelt een eurootje of 80... maar de prijs maakt me niet veel uit, wil goeie kwaliteit en handig in gebruik, ik las in een forum dat de iPod nogal een slechte batterij heeft en dat je maar via 1 pc muziek kan uploaden....
    @ the only ego en sonnyke87... hij is dus wel goed in gebruik enzo?
    laat me er alles over weten :D hoe het zit met muziek erop zetten, en of de batterij echt zo lang mee gaat... alvast bedankt

9. Bartflash

Bartflash ...Hip-Hop...

Leuk Bevonden:
    0
    zelf heb ik de iPod, vind het een heel mooi en stijlvol apparaat, werkt geweldig en geeft goede geluidskwaliteit e.d. persoonlijk vind ik hem mooier dan de zen.. ik weet niet hoe het met de zen zit wat betreft gebruiksgemak enzo dus ik zal geen oordeel geven over welke de beste is. minpunt aan de iPod is dat hij vrij kwetsbaar is, zo komt je scherm vrij snel onder de krassen te zitten en in de 4 maanden dat ik hem heb, is het clickwheel al een keer kapot gegaan. dankzij de goede service van apple had ik wel binnen een week een volledig nieuw apparaat.

10. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm... oke dat is wel een nette service, moet ff wat dingen tegen over elkaar zetten van beide apparatem, dus wil zoveel mogelijk voor en nadelen horen van de apparaten..

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt op meerdere PC's je ipod aansluiten, en er dus ook muziek opzetten. Verder is de batterij van de ipod behoorlijk goed. Toen ik nog een ipod had hield hij het tot 14 uur, wat natuurlijk niet zoveel is als van de Zen; maar wat maakt het uit of je hem een nachtje aan de oplader moet hangen, niks toch?

Ik heb ook een tijdje een Zen touch gehad, fijn ding...MAAR het touchding is echt TE verrot om te gebruiken. Ik had hem op de ongevoeligste stand, en schoot nog steeds mijn nummers voorbij. Lastig dus als je 1 nummer verder wil scrollen. Daarbij komt kijken dat de Zen 50 (!) gram zwaarder is, en imo een stuk minder mooi.

Maar eigenlijk konden allebei deze apparaten me niet genoeg boeien; ze zijn te beperkt. Daarom heb ik dus een Gmini400 gekocht; langzamer met scrollen, maar ongelooflijk veelzijdig :)

Edit: Voor kwaliteit moet je bij apple zijn; Creative ben ik ook over het algemeen niet zo tevreden over. Het is goed, maar nét niet goed genoeg.

Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Voor stijl moet je zeker bij apple zijn, je hebt nou ook de nieuwe soort van Ipod de shuffle. Ik weet niet of dit veel zal zijn. Waarschijnlijk ga ik ook ooit nog een 20 gig externe HD halen, want dat is het in feite.

Dan wacht ik nog wel even, maar de voorkeur gaat op het moment uit naar de Gmini400 van Archos.

Als ik zou moeten kiezen tussen de Ipod en de Zen, dan zou ik zeker voor de Ipod kiezen.

Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  13. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    iPod...duidelijk... design... apple!!!... kwaliteit...

14. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de zen touch.
    ik ben er heel erg tevreden mee.

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

seda c`mon schaam je ;).Maar die zentouch vind ik echt te vet.Hij is makkelijk quo het opzetten van muziek.(en ook tag and rename)De touchpad is idd even wennen maar als je veel muziek hebt.Dan is het een droom.Beeld is mooi met een blauw blacklightje.Alees is duidelijk en helder.Als je de zen uitzet midden in een nr gaat ie bij aanzetten gewoon weer verder (zal bij de ipod ook wel zijn maar het is gewoon erg fijn)

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Even [search]zoeken[/search] zo gebeurt. :)

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina