Polsbandjes voor het goede doel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Master Of Blades, 3 jan 2005.

1. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    er zijn nieuw bandjes opde markt, betreft de ''speak up'' ''stand up'' bandjes. het gaat hier om witte zwarte bandjes (2) die bij me kaar horen. ze komen van bekende voetballers af en zijn bedoeld tegen rascisme

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb destijds meteen het Livestrong polsbandje gekocht, en ik heb ook het Stand Up Speak Up polsbandje gekocht. Die Respect2all heb ik niet, want op de een of andere manier vind ik dat zo'n na-aap.
    Bij Livestrong weet ik dat die €1,- naar het ******fonds gaat en bij de Stand Up Speak Up gaat maximaal 25% naar de productiekosten (Nike) en 75% naar het anti-racisme fonds. Ze kostten wel €2,- omdat het 2 bandjes zijn! :)

3. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    al die bandjes zijn grote onzin als je het mij vraagt. gewoon een hype/modeartikel waar voornamelijk de "popiejopies" mee lopen, zover ik kan zien.
    Je ziet in het centrum hier de grootste ruziezoekers met van die respect2all bandjes lopen en je ziet rokende mensen met livestrong bandjes..
    Als je ze koopt omdat de opbrengst naar goede doelen gaat dan kan je net zo goed gewoon geld storten. En er worden vast wel ergens mensen rijk van de verkopen van die bandjes

Ik heb geen bandjes, ik wil geen bandjes en als ik van die bandjes zou krijgen zou ik ze nog niet dragen.

Wat ik wel weer "mooi" vond, was dat de spelers van zowel NLD als ENG voornamelijk dezelfde bandjes droegen tijdens de wedstrijd..

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is logisch, die wedstrijd stond compleet in het teken van Stand Up Speak Up. Vandaar dat het Nederlands Elftal ook in zwart/witte shirts speelden.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Blair switch heeft groot gelijk. Er lopen zelfs mensen met die bandjes om die roken etc.
    Echt belachelijk.

6. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar verkopen ze die stand up speak up dingen

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bij de locale Intersport zul je ze vast wel vinden denk ik :)

8. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    een vriend van mij dragat he tbandje respect 2AL! Hij kreeg pas kommetaar van een leraar waarom hij dta bandje droeg hij heef nog ie tene respect voor de leraren.
    Hij had gelij kdat bandje weggegooit:confused::p:p

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan die bandjes ook in alle kleuren (behalve geel) bestellen en laten bedrukken met de tekst die jij wilt. De minimale afname is 500 stuks en gaat me iets van 470 euri kosten. Dat is met net teveel, kheb er een stuk of 25 nodig :confused:

10. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Die gele had ik eigenlijk gelijk toen ze net uit waren, ik was op een besloten tennis toernooi en daar werden ze geintroduceerd, het idee erachter vond ik perfect! en droeg hem daarom, maar nu melken ze het steeds verder uit... binnenkort loop je met bandjes waarop staat:

Ik lust geen Bloemkool!
    Bier is vies!
    Xbox is het beste van allemaal!

enzovoort... vind het allemaal wel ver gaan:confused:

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    zolang er maar geen bandjes komen die FC Utrecht aanmoedigen vind ik alles best :D:p

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En nou in mijn moedertaal?

13. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een bandje met "Tegen zinloze bandjes!" erop!

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    dat kan, moet je er minimaal 500 van laten drukken, volgens mij kom je er best af, je bent niet de eerste met dit verzoek

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom zou je dat bandje willen? Dit is dat toch ook een zinloos bandje, en ontkracht daarmee de boodschap die je wilt overdragen. Daarnaast als het bandje zou werken en niemand meer met bandjes zou lopen, dan heeft jou bandje ook geen betekenis meer. :+

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb je ook wel weer een sterk punt ja

17. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die moet ik hebben... _O_

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    ik zou de tekst: "Ik ben tegen het zinloos eten van groente" beter vinden

19. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer alleen dat het eten van groente altijd zinvol is....

20. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet voor carnivoren, die gaan er dood van. :+

Deel Deze Pagina