nieuw programma op sbs 6

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door gamer18, 15 feb 2005.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    bij sbs6 komt binnekort een nieuw programma over probleemwijken in nederland.

ze gaan dan kijken hoe het er daar aan toegaat en watvoor een soort mensen er wonen.

ze weten niet meer wat ze voor programmas moeten gaan maken.

wat vinden jullie ervan dat ze zoon programma maken

vind je het goed dat ze dit laten zien of zeg je van nou mij kan het helemaal niks schelen wat er in andere wijken in nederland gebeurt

volgens mij komt de eerst aflevering dinsdag(vandaag dus) op tv op sbs6 om half 9

gr danny

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    het kan me dus werkelijk niks schelen wat er gebeurt in nederland en ik wil niet DISCRIMINEREN maar ik denk wel dat ze in veel zwarte wijken kijken

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb er de promo van gezien ja. Het is weer echt zo'n programma dat mee wil liften op de hele Tokkies hype. Aan de ene kant zit je gefascineert aapjes te kijken terwijl je aan de andere kant kijkt met een soort van plaatsvervangende schaamte.

Zie voor meer info:

http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_nieuws&nid=161

Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  4. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind dat de TV de laatste tijd zoiezo al zuigt

5. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    i second that

6. Henry Ford

Henry Ford Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik vind het zware onzin.Dat zijn dus echt niet-tolereerbare programma's.Dat toont weer de demoralisatie van de hedendaagse samenleving aan.

Doei,

Henry Ford

7. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin het egt zulke onzin programma's. En net als wat GOTHICRULEZ al zij Dit soort programmas willen mee liften op de hype van de tokkies. De tokkies (waar ik ook geen baal aan vond) was origineel. Maar om er nou nog meer programmas over te maken vin ik bullshit

8. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij eigenlijk wel geinig, ik heb dat voorstukje ook gezien en moet zeggen dat ik eigenlijk wel geïnteresseerd raakte in het programma, ze zullen wel alleen de leuke stukjes hebben laten zien in dat filmpje. Toch lijk het mij wel leuk om de vergelijking te trekken tussen die mensen en de Tokkies. Ik hoorde toen de Tokkies net op tv waren ook van allerlei mensen dat er in Nederland nog veel meer van dat soort mensen wonen en dat de Tokkies nog niet eens zo heel gek zijn, ik ben dus benieuwd.

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Asociaal zijn wordt blijkbaar tegenwoordig beloont, ik vind dit echt onbegrijpelijk dat series als deze een hit worden. Aan de andere kant is het ook begrijpelijk, wat is er immers leuker dan naar een nederlandse asociale familie te kijken.....eeehmmm....:{

10. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja...kijk maar naar de tokkies he, waarom proppen ze die niet in zo'n asosciale buurt? die lui moet je gewoon met zn allen in een grote ghetto trappen... O-)

11. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dachten de duitsers in de tweede wereldoorlog ook, en iedereen weet wat er toen gebeurde ....
    Lijkt me dus niet zo'n slim plan.

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hadden de joden destijds ook een reality show dan?

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik kan altijd met plezier naar dit soort dingen kijken. Ik ben niet iemand die de avond vrijmaakt voor zo'n programma, maar als ik toevallig voorbij zap, blijf ik toch wel kijken :9 Deze programma's zorgen gewoon voor leuke beelden en dat is (waarschijnlijk) ook de bedoeling. Dat is namelijk tegenwoordig de manier om kijkcijfers te scoren. Als het niets wordt, verdwijnt het snel genoeg van de buis.

14. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ , mag ik eigenlijk niet om laggen :eek: , maar doe het toch

15. Antonio Montana

Antonio Montana Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tokkies waren origineel maar dit niet

16. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat de vooroordelen alleen maar worden versterkt door dit.
    Ze zullen waarschijnlijk Turken, Marokkanen enz. die slecht Nederlands praten aan het woord laten. :mad:

Waarom laten ze niks zien over 'allochtonen' die wel zijn geslaagd in de maatschappij? :confused:

17. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de tokkies er maar niet in voorbij komen :)

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kijkcijfers? :confused:

19. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Je leest dus ook geen krant ect.? Je zult het vast moeilijk hebben als je zo op jezelf leeft ;)

Desalniettemin trekt dit me ook echt niet, weer een aso-familie die in de bloemetjes word gezet... Wat een onzin.

dat is hetzelfde als dat ze op schiphol in de jaarcijfers later zien hoeveel drugs er 't land binnen is gekomen, en geexporteerd. Ipv wat ze opgeschept hebben ;) Zou veel beter zijn, er valt van te leren... Maar niemand doet het

Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  20. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    T gaat me niet om de reality show, t gaat me om het idee van het "een bepaald soort mensen in een ghetto stoppen"

Deel Deze Pagina