President bush komt naar Brussel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door svennies, 20 feb 2005.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    President bush legt een werkbezoek af aan belgie, hij is gedurende 3 dagen aanwezig in Brussel.
    Tijdens zijn bezoek heeft hij een lijfwacht bij van 800 geheimagenten voor zijn bescherming tewijl 2500 belgische agenten ingezet worden als bijkomende versterking ter beveiling van de president.
    Nu vraag ik jullie , 2 jaar geleden had een vriendin van mij die het juist uitgemaakt had met haar vriend en die gedreigd had haar te vermoorden de bescherming van de politie aangevraagd omdat ze haar spullen uit hun woning wou halen.
    De politie weigerde dit echter omdat ze zogezegd niets konden doen zolang er niets gebeurd was, en toen trok mijn vriendin samen met haar vader naar dat appartement om haar persoonlijke bezittingen terug te halen.
    Haar ex-vriend wachtte haar op en heeft haar doodgeschoten en haar vader
    werd zwaar gewond.
    Nu vraag ik jullie, hoe is het zover gekomen dat de belgische overheid haar eigen burgers in de steek laat, maar toch de massamoordenaars ala bush zo goed wil beschermen

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Bush is de nummer 1 machthebber van de wereld. Van mij mag ie echter ook thuis blijven hoor :)

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    dit is ook de reden waarom er hier in nederland tegenwoordig wordt gedebateerd over het beschermen van vrouwen die bedreigd worden uit wraak...

en dat moet dus ook zeker gebeuren, alleen zijn er veel mensen op de 1 of andere manier tegen, slechte zaak...

wat betreft bush... tja hij is een wereldleider en op zich steun ik hem... maar veel dingen van hem zijn ook weer zwaar abnormaal en on-europees. Het is goed dat hij komt, maar het lijkt me niet meer dan een formeel bezoek om aan te tonen dat ie ons steunt (terwijl dit eigenlijk niet zozeer waar is)...

maar goed we moeten de banden met amerika goed houden dus ik kan alleen maar stellen dat ie zo vaak mogelijk hierheen moet komen...

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dit vind ik slap gelul, ik begrijp best dat je gefrustreerd bent maar wat denk je dan. Hoe je het wend of keert, een wereldleider is een zeer belangrijk persoon en heeft priorteit. Het is misschien niet leuk en eerlijk en het is misschien geen aardige man (volgens jou), maar dat maakt hem niet minder belangrijk.

Ga dan liever klagen over politie agenten die langs de weg mobilisten lastig vallen of over de agenten die opletten of er een fietser niet stiekem door het centrum fietst om hem of haar vervolgens een dikke boete uit te schrijven.. He, dat is toeval! Het is een dag nadat de meldingsplicht is ingegaan en dat is je niet bijgebleven. Zo, nog een prent. Dat is pas irritant en voor een groot deel ook nutteloos.

Deze thread is niet meer dan flame bait waar iedereen gezellig kan samenkomen om eens flink te gaan ******en over Bush.

Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  5. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook leuk vandaag op teletekst te lezen dat bush weleens maruhana heeft gebruikt

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    ik hoop dat het vliegtuig ergens in de oceaan terecht komt

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh, en hij gaat ook naar de W.C :{ :{ :{
    (niet tegen jou persoonlijk bedoeld, maar voordat hier mensen weer over gaan zeiken, Hij is ook een mens die het een en ander heeft gedaan/doet)

8. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0

Grappig? :{

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.034
    dat heet sarcastisch

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Idd je hebt gelijk kritiek op Bush mag niet en in Amerika is het naar de WC gaan een net zo strafbaar feit als een joint roken.
    De Amerikaanse overheid voert een uiterst streng beleid op het gebied van drugs zowel soft als hard drugs. Er worden in Amerika mensen opgepakt vanwege het roken van een joint en die belanden in de gevangenis en/of moeten hoge boetes betalen. Dit is overheidsbeleid en indirect dus het beleid van Bush. Hoe kan je dan zoiets streng afkeuren en zwaar bestraffen als je er zelf ook niet van af kon blijven.
    +Als hij voor het roken van een joint was gepakt was hij waarschijnlijk nooit President geworden. Tuurlijk kan je niet je hele leven verantwoordelijk worden gehouden voor zo iets, maar het is natuurlijk erg hypocriet als de overheid onder jouw leiding fel tegen drugs strijd terwijl je zelf de verleiding ook niet kon weerstaan, waarom zouden andere dat dan wel moeten kunnen?

11. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    I totally agree O-)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    3300 mensen bescherming voor 1 persoon?:confused: Ik vind het zeer overdreven. Ik ken ook een jongens wiens famillie bedreigd werd (zijn vader was officier van justitie), hij kreeg gelukkig wel genoeg bescherming. Maar het is toch wel leuk om te weten dat de politie liever dingen achteraf doet dan voorkomt...:{

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

O ja een persoon die bescherming vraagt omdat hij daadwerkelijk bedreigd wordt en deze bescherming niet krijgt en vervolgens vermoord wordt is volgens jou dan normaal .
    Weet je Bush wordt bij mijn weten helemaal niet bedreigt door een inwoner uit belgie maar toch krijgt hij 2500 maal meer bescherming van de overheid dan een inwoner uit ons land zelf.
    Dat hij president van amerika is maakt mij niets uit , elke rechter oordeelt dat een mensenleven onbetaalbaar is en dat geldt net zo zeer voor die amerikaanse president oorlogsstoker van een bush als voor een gewone belg of nederlander.

14. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, politieke gevolgen...
    Niet dat het mij wat zou kunnen schelen als Bush vermoord word...:{

15. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zou ik zeggen dat ik bedreigd word zou ik nog geneens 1 bodyguard krijgen, laat staan 3300 . lol

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent lekker spartan 2. Als Bush wordt vermoord hebben we veel meer problemen. Hij is een wereldleider.. een wereldleider. Niet iemand die niet belangrijk is en toch niks uit kan richten.

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja om maar te zeggen dat jou leven principieel gezien net zoveel waard is als dat van bush .
    edit: @Xboxbezitter Bush is imo alleen maar een marionet die in de handen is van de amerikaanse concernen die oorlogswapens maken en de olie aanbidden.
    Zij hebben er voor gezorgd dat hij aan de macht kwam en bleef , en nu moet hij als een tamme papagaai alle woordjes napraten die zij hem in de mond leggen.

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Bush heeft geloof ik niet marihuana gerookt maar coke gesnoven. dat van de cocaïne weet ik zeker iniedergeval.

19. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig dat een deel van de belgische 1e en 2e kamer gaat protesteren tegen (de regering van) Bush, dit doen ze omdat ze vinden dat amerika ook gewoon mee moet doen aan het internationaal oorlogstribunaal in Den Haag en om nog een paar andere redenen (als er een amerikaans soldaat berecht zou worden in den haag, dan vallen amerikanen ons land binnen, wel kleinschalig natuurlijk, om die soldaat te bevrijden, dit is toch van de gekken dat ze denken dat ze dat zo even mogen en kunnen doen).

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dit is nu eenmaal wat er gebeurd in een echte democratie , namelijk vrijheid van meningsuiting ook al ben je een kamerlid.
    Doe je dit in amerika dan zit je gelijk in de bak wegens openbare ordeverstoring.

Deel Deze Pagina