Koeman Moet Weg!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 3 nov 2004.

  1. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    HELEMAAL MEE EENS!!!! Dit bedoelde ik eigenlijk ook, maar had het niet zo verwoord. Mijn dank hiervoor Rinus. _O_

    PS wat de feijenooit "supporters" gisteren hebben gedaan sloeg inderdaad ook nergens op!!!!
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    T meest verontrustende was nog de masaalheid van het gooien vond ik. Toen sporting die goal vierde regenende het echt van de zooi en dat terwijl de wedstrijd al een keer stilgelegd was. 1 vuurwerkgooier kan overal zitten maar als een deel van de supporters beginnen te gooien gaat dat toch wel te ver en dan geeneens kunnen natrekken wie er gegooid heeft. jammer is dat.
     
  3. Caps13

    Caps13 Guest

    wat jullie vergeten is dat Koeman ZELF ontslag heeft genomen. En daarbij komt dat hij deze jonge jongens gewoon niet meer aan het voetballen kreeg. Het gevolg is gewoon dat de trainer moet opzouten. Gewoon een algemene voetbalwet. Nu maar hopen dat Co Adriaanse de weg naar amsterdam nog weet, want dat is één van de weinige die koeman kan opvolgen. !
     
  4. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor, Co wilde naar een topclub.
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Bovendien is het winter en dan functioneert Adriaanse niet. De velden worden dan slechter en net zoals een biljarter een perfecte keu nodig heeft heeft Co een perfect veld nodig en dat kan niet in de winter!! Co terug bij ajax dat zou echt een drama worden.
     
  6. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt smerig Ajakkes gedrag!!!!!! Eerst Adriaanse met zijn allen staan uitzwaaien met die zielige witte zakdoekjes. Nu het zelf met Ajakkes slecht gaat en Co doet het erghuh goed met AZ, willen die smerige Ajakkes supporters Co wel weer terug. Wat een smerig volk is dat toch die Ajakkes supporters!!!! :mad:
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    GA alsjeblieft ergens anders bashe klein kind."Sub-zero 10 jaar wil graag worden opgehaald uit de ballenbak dank u"
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik denk dat er een ding is dat Ajax supporters niet willen, en dat is Co Adriaanse terug. En sowieso lijkt me dat niet erg slim, een trainer opnieuw aanstellen.
    En gebruik aub niet het woord Ajakkes want dat slaat nergens op...
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    @Sub-zero: We weten nu wel dat je geen fan bent van Ajax hoor.

    Edit/ By the way. Een trainer opnieuw aanstellen heeft geen enkele zin. Kijk maar naar Van Gaal bij Barcelona. Dat mislukte enorm.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben ook ajacied en zeker geen Co voor mij. Het wordt gewoon tijd dat de echte amsterdamse stijl eens terug komt en dan niet de manier zoals van Basten bij het NL elftal loopt te prutsen. Ik heb eigenlijk geen idee wie dit zou moeten doen.

    suggesties? mail: oomarie@ajax.nl
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    met jou kan ik praten. (afgezien van het van baste stukkie ;) )
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Co moet het in elk geval niet worden.
     
  13. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Het viel me gisteren op dat N. Hofs gisteren een paar keer als een mietje
    de kopduels aanging of gewoon helemaal niet sprong. Dan mag je wel klein zijn maar niet proberen is te gek voor woorden.
    oke, on topic, ontslag koeman was gewoon onvermijdelijk en het is tijd voor
    een frisse wind. Maar deze nieuwe trainer zal dat zeiken van die verwende mannetjes gelijk de kop in moeten drukken anders loopt het gewoon weer spaak.
     
  14. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien sprong Hofs wel maar zag je het verschil niet omdat hij zo klein is!

    Maar dit is het "Koeman moet weg" draadje en niet het "Nick Hofs ging het duel niet aan omdat hij niet meesprong" draadje

    Om kort te zijn:

    *Feyenoord speelde lamlendig
    *Ajax speelde nog lamlendiger
    *Heerenveen speelde met inzet
    *AZ speelde met inzet en won
    * PSV ging ook wel lekker.
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Ajax er wel gisteravond voor gaan. Dat ze niet zo heel goed speelde, okj, maar slecht speelde ze niet. Als dat laatste doelpunt van Auxerre niet was gevallen, dan hoorde je er minder klagen.
    Maarja, als...
     
  16. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiseguy..
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind echt dat het elftal van Ajax zwáár overschat word en het lang niet altijd de schuld van koeman is. Ik bedoel wat zijn : Obodai, Mitea, Boukari, Grygera en nog een zooi bankzitters nou voor spelers? Vind ze echt niet in het eerste van Ajax horen.
    Voor de rest mogen ze ook wel een stuk feller spelen et ogen soms een stel halvezachte lui van 80 met rolator :p

    Maar het is nu wel terecht dat Koeman weg is want hij zit er nu 3 jaar en het ging altijd al met veel problemen en zijn positie heeft weet ik veel hoevaak wel niet in discusie gestaan.
    Niks nieuwe trainer van buitenaf, Tonny Bruins Slot! _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind Mitea en Grygera wel in het eerste horen. Ik vind ze hele goede spelers. Mitea is uit vorm, oké. Maar normaal vind ik hem in de basis horen. Grygera vind ik een hele degelijke speler.
     
  19. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de suggestie van ten Cate als trainer niet zo gek, maar eerlijk gezegd lijkt het me sterk dat ie Barca verlaat voor een project als Ajax..

    lijkt me het beste dat ze ff grote schoonmaak houden in A'dam, de nieuwe trainer mag wel even goed inventariseren welke "verwende pestventjes" ie verpatst. denk dat een deel van de huidige selectie "vergald" is door het slappe beleid/gebrek aan uitstraling van de Koe......een rigoreuze trainer met discipline hoog in het vaandel is sowieso gewenst.......

    neeskens iemand?
     
  20. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    @Mtthz: Mitea met z'n vogelbotjes.......waardeloze speler....maar meningen verschillen eh....
     

Deel Deze Pagina