Wie o wie kijkt hiernaar? het ownt zwaar ! Voor de newbs : http://happytreefriends.atomfilms.com/watch_episodes/index.html# Komen elke week nieuwe clips bij, de dvd's ownen erg Het 2e filmpje is leuk om te laten zien wat happy tree friends ongeveer is. De laatste is ook een aanrader
Heb het wel eens gezien. Erg grappig. Misschien de dvd's eens halen. Wat kosten ze en krijg je dan een uur lang filmpjes van een halve minuut te zien? Wel een kutsite btw. Overrompeld door reclame, zelfs voor het filmpje start krijg je een halve minuut een reclame, waarna ik met geen mogelijkheid het filmpje gestart krijg. Walg van dit soort site. Dat wordt dus de dvd's kopen.
Zijn ze weer begonnen met het plaatsen van nieuwe filmpjes? Ze waren op een gegeven moment gestopt ermee. Ben er zo lang niet meer opp de site geweest. Dit is echt super. Gewoon Itchy en Sratchy humor van de Simpsons.
hahaha ik ken et al, maar soms dan pleuren se alles weg en beginnen se opnieuw op die pagina er zouden er nu ongeveer al 100 mmoeten staan of zo
Ik heb de DVD thuis liggen. Het blijft gewoon heerlijk! PS. de DVD is het kopen niet waard, veels te kort en alle filmpjes had ik al op hun site gezien!
ik heb het volgens mij wel eens gezien op tv, maar ik weet niet meer welke zender. ik weet in ieder wel het heerlijk grof en behoorlijk amusant was.
ik heb lekker Happy tree friends dvd 1, 2 en nu ook Third strike deel 3 . Heb ze al 1000x gezien maar het blijft lachen
Happy Tree Friends verdient een 32 + rating, echt té grof. Ik durfde halverwege niet meer te kijken (was rond nieuwjaar op MTV). Walgelijk , geef mij maar iets als Cow and Chicken, maar dat komt niet meer op TV . Ik raad iedereen met een zwak hart af om die filmpjes op de site te bekijken! Walgelijk maar daardoor ook best "verslavend".
Mijn eerste trailer die ik keek was over die marmot die dan aan een lolly likte en toen viel en dat ze oog vast zat aan een boom en dat ie zich erweer aan optrok (zen oog) en toen trok ie zijn eigen breinen eruit ofzo.. wel geinig
http://oasi.upc.es/~kiusap/flash/happy_tree_friends/ dit is een goede link van happy tree friends.. hij is in het spaans maar de laadtijden zijn volgens mij korter en je hebt minder reclame.. en er staan meer filmpjes op als de officiele site volgens mij