DEN HAAG - Nederland gaat zich na de terugtrekking van de militairen uit Irak volledig richten op Afghanistan. Het kabinet levert 165 commando's en mariniers en vier transporthelikopters (met 85 militairen) voor de jacht op terroristen van Al-Qaeda of leden van het vroegere Talibanregime.
Bron: nu.nl
Search and destroy.. JP beslist en het volk heeft geen inspraak. We zullen ze eens wat daadkracht laten zien in dat land waar de ezel het belangrijkste vervoermiddel is.
Maar hier in NEDERLANd kunnen we niet omgaan met "foute" imams, Samir A en Ali B...
Japanse koelkast houdt maaltijd warm, een op de tien Nederlanders is probleemdrinker, Rusland wil weer doodstraf voor terrorist, dertig tieners verdacht van honderd misdrijven, vibrator uit de muur in Tilburg, malaria kan in Nederland terugkeren, kapsel Poetins poedel kost maandelijks 300 euro, staande ovatie voor Lubbers bij afscheid Unhcr..., etc..etc..
Ik begrijp dit allemaal niet... laat mij maar lekker gamen. Mijn geweldadige virtuele wereld geeft mij houvast. Hoeveel kills, hoe is mijn ranking.
Mijn clan.. daar ga ik voor!!!
En de gamer heeft het eeuwige leven...respawn in 5 seconden.
Laatst bewerkt: 26 feb 2005