1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ingesneeuwd!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door r_xbox_gamer, 2 mrt 2005.

  1. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Zijn jullie ook ingesneeuwd of valt het mee?
    Bij mij (Drachten, Friesland) ligt dik 30cm...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Niet mijn schoen, dus geen commentaar!!! 8)

    [​IMG]

    Ben ik niet, dus geen commentaar!!! 8)

    [​IMG]

    Iglo gebouwd.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    dik 35 8) Dat lijkt me wel erg veel! Hier in het midden van het land zouden de sneeuwbuien iets later komen, maar het begint al een beetje te vallen.
     
  3. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb een paar foto's gemaakt, komen zo.
     
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, ik heb dr ook last van. Er ligt hier zo'n 20/30 cm sneeuw (Dalen, Drenthe) en dan moet er nog +- 10 cm bij komen |:-

    M'n kranten duurde gewoon bijna 2 uur langer :'-(, heb dan ook maar besloten om vandaag vrij van school te nemen :)
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier in Emmeloord (Flevoland) ligt ook al wel zon 30 cm en het sneeuwt nog steeds :D
     
  6. Boeddha

    Boeddha The one and only

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Bolsward (Friesland) is het net zo erg.. school is dicht dus lekker vrij vandaan ^^ Maar kga zo wel ff wat rondkijken, dit maak je niet vaak mee :D
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Same here, woon in Drachten !
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    School dicht, bij ons zal dat GVD niet gebeuren. Al zal het niet druk zijn op school.
     
  9. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    uit mijn zojuist gesloten thread:

    Vanochtend kwart over 7 werd ik wakker gebeld. " alle scholen zijn dicht gek!" ik zo: hoezo? " nou kijk maar eens naar buiten" . Ik doe mijn gordijnen open en WHAM OVERAL sneeuw. Ik heb uitzicht op een meer, op een bos en op een strandje(100 meter afstand).
    Ik kijk naar beneden, naar het gazon, en ik zie zO (accent werkt ff niet) een dikke laag sneeuw, die ik nog nooit zo hoog in mijn leven in Nederland heb gezien. We hebben van die 1 meter hoge planten in de tuin ook, en de overgang tussen het gazon en die planten was nauwelijks te zien.

    Ik ren naar buiten, mijn pa was al een tijdje bezig met sneeuwruimen. Ik zei van: heb je de straat niet gezien? Hoe wil je ooit wegkomen? Bij nader inzien bleek het vrijmaken van de auto al vrij nutteloos.

    Erg jammer is, dat ik vandaag net mijn nieuwe camera zou ontvangen. Ik kan dus geen foto's maken ervan. Op het nieuws wordt telkens gezegd dat er " in Friesland 20 tot 30 centimeter sneeuw is gevallen" maar dat is dus de grootste onzin ooit. Er ligt mInstens 60 centimeter.

    Nou hoorde ik dat de helft van Nederland zonder ook maar 1 vlokje sneeuw zit, hoe is dat dan bij jullie?

    /edit Die auto's ook, die zien eruit als vierkante witte dozen. Zelfs de zijkant is bedekt met sneeuw. De radio antenne steekt er niet eens boven uit.

    En nog even @ Rinus: denk je, dat ik die trhead wel zag ofzo van deze threadstarter? Ik zag nog geen enkele draad hierover dus ik ging typen, en dat duurde een paar minuten. Toen die van mij klaar was zag ik deze thread pas. Ik ben heus langer lid dan gister hoor :/
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    :eek:, hier ligt nog geen centimeter, laat staan dat er veel wolken zijn. De zon schijnt nog net niet. Moet maar eens eventjes opzoeken of het hier ook nog begint, zou wel leuk zijn :).
     
  11. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben niet eens naar school gegaan, maar ff later belde school al dat we vrij waren.
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    uhhhhm hier ong10cm nu maar het sneeuwt vollop hard:9... (Rozenburg z-h) dus:9... maarja toch maar 2uurtjes school, maar moet eerst nog zien dat de bussen hier wel komen bij 2cm sneeuw is het al moeilijk voor ze geloof ik:9...
     
  13. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhua ben niet vrij, maar ben niet heen geweest :D Te veel sneeuw om te fietsen
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Yo kben ook vrij, 8) las ik net op de site, nou dan ga ik lol trappen bij een paar vrienden8)
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in het Noorden van land ligt meer dan 30 cm, alle scholen zijn dicht :D:D:D:D
    Dikke pret hier :)
     
  16. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Anders meld je je gewoon af toch?
    Zou ik eerst ook gewoon doen maar toen werd ik al gebeld.

    LOL:

    Woensdag 2 maart: geen les op het Drachtster Lyceum.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    gaat ook gebeuren:cool:...
     
  18. TaMMie

    TaMMie Vrouw van...

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar vrij gevraagd van me werk vandaag :{

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, en dat is nog niks vergeleken met hier. Vooruit, ik zal proberen met mn pa zijn Medion wat kiekjes te schieten voor de ongelovigen.

    /heeft iemand een goede uploadsite?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2005
  20. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee je hebt wel gelijk zoveel is het igg niet.
    Vooral op die auto's ligt weinig.
     

Deel Deze Pagina