1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ingesneeuwd!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door r_xbox_gamer, 2 mrt 2005.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft de limburgse sneeuw :mad: :mad: Vanmiddag begon het even, net een cm gehaald, maar na een uur was het weer helemaal groen buiten |:- |:-
    Als ik morgenvroeg wakker wordt hoop ik dat die hele storm naar limburg gewaaid is, ik wil sneeuw :mad:
     
  2. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Net met de auto op de weg geweest, ik kan het niet aanbevelen.
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    sneeuwval in 24 uur in nederland
    [​IMG]

    ze hadden het ook over -15 in nacht van donderdag op vrijdag 8) ... Brrrr
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    En ik hoop ook over Brabant verdomme! :mad:
    Ik ben er vanuit gegaan, dus heb geen huiswerk gemaakt O-)
     
  5. Casperge

    Casperge Guest

    :)
    Jij hebt mazzel,volgens het weer bericht gaat het weer dooien morgen en daarna 15 graden vriezen,met een beetje pech smelt de sneeuw weg bij ons,maar jij krijgt pas de sneeuw als het vriezt
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Lekker sneeuw op me verjaardag :+
    hier in `s-Gravendeel. Z-holland ligt er zoon 5 tot 10 cm sneeuw... mag veel meer van mij.. lekker thuis blijven, niet naar school :D
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    jup... Oud-Beijerland ook zoiets... maar sneeuwt nu al een aardig tijdje. Als dat de hele nacht doorgaat hebben we ook wel een aardig laagje. Misschien hebbie geluk en rijden de bussen niet.
     
  8. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme. Er ligt een heerlijk pak sneeuw. Het kraakt lekker enzo maar als je mij school kent dan moet je door een fokking sneeuwberg van 2 meter nog naar school.
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    juist, en geen bussen, betekent geen school *)
     
  10. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook met de bus naar school en metro. Morgen schoolfotograaf, dat wil ik niet missen. Kon het niet een vrijdagochtend zijn?
     
  11. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Er ligt hier nu ook meer dan 5 cm sneeuw hopelijk morgen geen school als het vannacht door blijft sneeuwen.
     
  12. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    mijn straat
     
  13. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... helaas is er geen regel "1 x op je bek is niet naar je werk"... dat gaat helaas gewoon door. Superdood in de winkel. Vanmiddag maar een beetje staan jongleren :+
     
  14. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is hier(Assen) zo'n 45 cm (misschien wel 50) sneeuw gevallen, was erg lache vooral met de hond uitgaan enzo, alleen het stopte zo rond 5 uur wel weer met sneeuwen.

    Maar ik kijk een half uur geleden uit mijn raam en ik zie dat het weer heel lichtjes(of naja van die hele dunne sneeuw maar wel redelijk hoge frequentie) aan het sneeuwen is geslagen dus hopelijk als ik morgen wakker wordt een lekker dik pak sneeuw erbovenop want ik heb een sneeuwdate morgen :+ :9 O-)
     
  15. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon net onder utrecht en hier ligt ook een redelijk pak sneeuw, en ik had vanavond van 19.00 tot 20.00 mijn eerste rijles 8)
     
  16. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik woon net boven utrecht en kom net thuis met de auto.
    hier op binnenwegen is (nog) niet gestrooid.
    glijd echt alle kanten uit.
    vind het wel lachen een betje glijden.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    In belgie is het gene vette een centimeterke hoop en al , en dat ligt dan allemaal nog op mijne auto : :mad:
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hier in maassluis is het na vannacht opgehouden met sneeuwen :mad: er ligt nu iets van 15 à 20 cm sneeuw, dus dat wordt lopen naar school
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Op sommige plaatsen moeten ze hier echt de sneeuw schuiver nog uitvinden :eek: :{

    Je komt gewoon tot boven je knieën uit in de sneeuw en je kunt de laag sneeuw gebruiken als fietsenstandaard.... ;)
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij in almere is het gewoon blijven sneeuwen en we staan nu met 30cm sneeuw
     

Deel Deze Pagina